Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-15
Warszawa: Dostawa, instalacja i serwis sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 222983 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, ul. Syreny 18, 01-140 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 632-28-67, fax 022 632-07-29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego, pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i serwis sprzętu komputerowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i serwis sprzętu komputerowego, z podziałem na 3 części. Część I zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: komputery PC, laptopy, monitory, drukarki igłowe, palmtop , stacja dokującą do laptopa, KVM,. Część II zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: Routery, Switch. Część III zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: komputery PC, monitory. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji w miejscu jego użytkowania. Warunki gwarancji muszą zezwalać użytkownikowi na dokonywanie zmian w konfiguracji komputerów i dołączenia dodatkowych urządzeń. Czas reakcji serwisu, rozumiany jako obecność serwisu u Zamawiającego po zgłoszeniu, nie może być dłuższy niż 48 godzin, licząc od czasu powiadomienia serwisu, nie wliczając dni wolnych od pracy. Czas realizacji naprawy nie może być dłuższy niż 14 dni, licząc od daty zgłoszenia do serwisu. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia sprzętu do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt, zainstalowania i uruchomienia sprzętu oraz przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu komputerowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.32 - Drukarki igłowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.20 - Drukarki igłowe Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 30.23.32.11 - Klawiatury komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj,: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował przynajmniej jedno zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż cena oferty i udokumentuje należyte wykonanie tej dostawy, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 upzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie (na zasadzie spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach złożonych przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4. Oświadczenie dotyczące podwykonawców. 5. Podmioty występujące wspólnie: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. W takim przypadku należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć osobno dokumenty, o których mowa w ust. 2. 6. Wykonawcy zagraniczni: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 składa dokument zgodnie z przepisami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87 poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-wola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola Miasta Stołecznego Warszawy Ul. Syreny 18, 01-140 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola Miasta Stołecznego Warszawy Ul. Syreny 18, 01-140 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część III zamówienia realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich. Termin otwarcia ofert 23/11/2007 godz. 11:30
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa, instalacja i serwis sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę następującego sprzętu: 1. Komputer PC - 11 szt. 2. Laptop - 2 szt. 3. Monitory - 10 szt. 4. Drukarki igłowe - 2 szt. 5. Palmtop - 1 szt. 6. Stacja dokującą do laptopa - 1 szt. 7. KVM - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa, instalacja i serwis sprzętu komputerowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: 1. Router - 3 szt. 2. Switch - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa, instalacja i serwis sprzętu komputerowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: 1. Komputer PC - 6 szt. 2. Monitory - 6 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 1 im. C.K. Norwida w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie (postępowanie powtórne)
- "Bezpieczna Gmina Zduny"
- Dostawa monitorów interaktywnych
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych: anatomicznej, masażu, hydromasażu, kinezyterapii, zagadnień teoretycznych
- Zakup, dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego, oprogramowania na potrzeby projektu: "Cyberbezpieczny samorząd Urzędu Gminy w Strzałkowie"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.