To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-21
Kraków: usługa cateringu w czasie przerw kawowych
Numer ogłoszenia: 222981 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208591 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkrakowskie Centrum Rozwoju Edukacji i Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie, Ul. Skwerowa 3, 30-317 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 357 75 71, faks 12 269 46 60.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa cateringu w czasie przerw kawowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu w czasie przerw kawowych w trakcie spotkań przeprowadzanych w ramach realizacji projektu Nowa jakość doskonalenia nauczycieli w Powiecie Krakowskim realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. W ramach projektu zaplanowano przeprowadzenie 16 spotkań na terenie Krakowa. Wielkość grupy - 25 osób. O dokładnym miejscu, czasie i terminie przeprowadzenia spotkania wykonawca zostanie powiadomiony na 4 dni przed planowanym terminem spotkania. Catering w ramach przerwy kawowej powinien zawierać: 1) Kawa w termosie - min. 0,25 litra na osobę, 2) Wrzątek w termosie - min. 0,4 litra na osobę, 3) Mix herbat w torebkach do zaparzania - czarna, owocowe (min. 4 rodzaje), miętowa, 4) Cukier do kawy i herbaty 10g na osobę (w saszetkach), 5) Śmietanka do kawy 10 g na osobę, 6) Woda mineralna niegazowana - po min. 0,25 l na osobę, 7) Ciastka kruche 100 g na osobę (mix co najmniej 5 rodzajów ciastek), 8) Mix różnych kanapek dekoracyjnych 3 szt. na osobę (waga 1 szt. min. 40 g, na pieczywie jasnym, ciemnym, wieloziarnistym z pastami, wędliną i serami oraz dodatkiem warzywnym). Dodatkowo wykonawca podczas każdego szkolenia zapewni serwis obejmujący: min. 50 filiżanek ze spodeczkami i łyżeczkami, min. 50 talerzyków na przekąski oraz 40 szklanek na napoje zimne. Zamawiający nie dopuszcza stosowania naczyń i sztućców jednorazowych. Czas trwania przerwy kawowej - ok. 15 minut. Zadaniem wykonawcy będzie rozłożenie posiłku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz uprzątnięcie po przerwie kawowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości spotkań oraz liczby uczestników na spotkaniach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w ramach realizacji projektu Nowa jakość doskonalenia nauczycieli w Powiecie Krakowskim realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Catermed S.A., ul. Ks. Siemaszki 15a, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6133,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4160,00
Oferta z najniższą ceną: 4160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Wykonanie robót budowlanych: modernizacyjnych - malarskich - posadzkarskich -elektrycznych przy ul. Jana Sas-Zubrzyckiego 10 w Krakowie
- Dostawa chromatografu cieczowego (HPLC/UHPLC) z wyposażeniem i oprogramowaniem
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Oddziału Rehabilitacyjnego oraz Oddziału Rehabilitacji Pulmonologicznej w Krzyżewie - powtórka
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Usługa cateringu dla uczestników projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.