Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-26
Głogów: dostawa drobiu i podrobów
Numer ogłoszenia: 222949 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie , ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373211, faks 076 8373377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.glogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drobiu i podrobów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobiu i podrobów wg specyfikacji ilościowo - asortymentowej, w tym : świeże ( kurczaki, udka, pałki, mięso mielone drobiowe, wątróbka, żołądki, filety z kurczaka i indyka, porcje rosołowe, mięso gulaszowe i mielone z indyka, skrzydełka z kurczaka- 12 pozycji); mrożone ( mięso mielone drobiowe - 1 pozycja ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00 - Drób 15.11.40.00 - Podroby .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1 - 4 ustawy Pzp, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i w celu potwierdzenia przedstawią Zamawiającemu: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia przedstawią Zamawiającemu : -oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do oferty. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. przedstawią oświadczenie, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z treścią Załącznika Nr 4 do oferty. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w tym celu przedstawią Zamawiającemu : -oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika Nr 1 do oferty oraz złożą wymagane w pkt. 6 SIWZ oświadczenia i dokumenty . 2. Zasady oceny spełnienia warunków w przypadku złożenia oferty wspólnej. a)Warunki opisane w pkt. 1a i 1d winien spełnić każdy z podmiotów osobno. b)Warunki opisane w pkt. 1b i 1c mogą spełniać Wykonawcy występujący wspólnie. 3. Oferty składane przez Wykonawców występujących wspólnie. a)Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b)Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. c)Wykonawcy występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. d)Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę i odpowiedzialność tych Wykonawców. 4. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy do oferty dołączyć umowę spółki cywilnej oraz dokument stwierdzający ustanowienie przez wspólników pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Dokumentowanie spełnienia warunków przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. a)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1a i 1d, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. b)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.Dokumenty wymagane przez Zamawiającego i dołączone do Formularza oferty mogą być a)przedstawione w formie oryginału, b)przedstawione w formie kopii potwierdzonej -Za zgodność z oryginałem- przez uprawnione osoby. Zamawiający zaleca aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba / osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt.6 siwz, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć : a)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Załącznik Nr 1 do oferty, b)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy - Załącznik Nr 2 do oferty. c)wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do oferty ( specyfikacja ilościowo - asortymentowa ), d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. e)oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - Załącznik Nr 4 do oferty f)pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. g)dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie : -oświadczenie, zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do oferty, że : oferowana żywność, będąca przedmiotem zamówienia, odpowiada warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami lub równoważnymi, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami i systemem HACAP..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.glogow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, 67-200 Głogów, ul. Kościuszki 15, Dział Administracyjny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 67-200 Głogów, ul. Kościuszki 15, kancelaria, budynek Dyrekcji.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- "Zakup lekkiego pojazdu ratowniczego z napędem terenowym typu pick-up dla Ochotniczej Straży Pożarnej oddziału Ratownictwa Wodnego w Głogowie"
- Dostawa artykułów mleczarskich dla Głogowskiego szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- "Aktywne place zabaw w Gminie Miejskiej Głogów"- 2025
- Dostawa wyposażenia multimedialnego, nagłośnieniowego i pozostałego na potrzeby optymalizacji działań kulturalnych w Miejskim Ośrodku Kultury w Głogowie
- Przebudowa drogi powiatowej relacji Borek - Wojszyn.
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 7 w Rumi z podziałem na trzy części."
- Sukcesywne dostawy mięsa drobiowego, wołowego i wieprzowego - dwie odrębne części - do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 4 w Rumi z podziałem na trzy części."
- "Sukcesywna 12 miesięczna dostawa drobiu i wędlin dla SPZOZ w Wolsztynie"
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 10 w Rumi z podziałem na dwie części".
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.