To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-19
Stalowa Wola: Dostawa błon i odczynników RTG
Numer ogłoszenia: 222865 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209857 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kwiatkowskiego 2, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 15 842 10 17, faks 15 842 10 17.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa błon i odczynników RTG.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa błon i odczynników do RTG dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej na okres 24 miesięcy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę błon ogólnodiagnostycznych i mammograficznych oraz odczynników do diagnostyki RTG. 3. Dostawa zamawianych błon i odczynników powinna następować do 5 dni od złożenia zamówienia. 4. Termin płatności faktur -30 dni od daty wystawienia. 5. Zaoferowane przez Wykonawcę produkty muszą w całości spełniać wymagania Zamawiającego, spełniać wskazania Polskich Norm przenoszących europejskie normy sharmonizowane i posiadać wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania. oraz muszą posiadać świadectwa jakościowe. 6. Zaoferowane produkty powinny posiadać co najmniej 12 miesięczną przydatność do użytku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich 32.25.48.00 - 32.25.48.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGFA Sp.z o.o., al.Jerozolimskie 195 a, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151131,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 137390,57
Oferta z najniższą ceną: 137390,57 / Oferta z najwyższą ceną: 137131,63
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.