To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-24
Gdańsk: DOSTAWA ZANURZENIOWEGO CZUJNIKA SEDYMENTACJI WSKAZUJĄCEGO RZECZYWISTĄ KONCENTRACJĘ CZĄSTEK I ICH ŚREDNIĄ WIELKOŚĆ 1 KOMPLET
Numer ogłoszenia: 222843 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201777 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZANURZENIOWEGO CZUJNIKA SEDYMENTACJI WSKAZUJĄCEGO RZECZYWISTĄ KONCENTRACJĘ CZĄSTEK I ICH ŚREDNIĄ WIELKOŚĆ 1 KOMPLET.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa zanurzeniowego czujnika sedymentacji wskazującego rzeczywistą koncentrację cząstek i ich średnią wielkość - 1 komplet. 1) Zakres pomiarowy aparatury: 2.5-500 um z pod-zakresem 63 500um; 2) Sposób pomiaru: dyfrakcja laserowa; 3) Czerwona dioda laserowa 670nm; 4) Stała kalibracja czujnika sedymentacji; 5) Wbudowany, programowalny datalogger mieszczący do 27 000 próbek; 6) Zasilanie zewnętrzne (6 12VDC, max. 250mA) oraz wewnętrzna bateria; 7) Interfejs RS 232; 8) Całkowita koncentracja objętości cząstek (uL L); 9) Średnia wielkość Sautera (um); 10) Całkowita koncentracja cząstek w pod-zakresie (uL L); 11) Średnia wielkość Sautera w pod-zakresie (um); 12) Głębokość (m) do 300 m; 13) Transmisja optyczna (%); 14) Data i czas pomiaru; 15) Instrukcja w języku polskim. 3. Miejsce dostawy: Zakład Geologii Morza, Instytut Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego, 81 378 Gdynia, Aleja Marszałka Piłsudskiego 46, pok. 221. 4. Sprzęt musi: a) być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia, b) pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, c) być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, d) posiadać oznakowanie CE, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami). 5. Gwarancja: nie krótsza niż 12 miesięcy; 6. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się po odbiorze technicznym sprzętu i podpisaniu przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego. 7. Gwarancja będzie świadczona przez producenta, autoryzowanego partnera serwisowego producenta lub inny podmiot pod warunkiem, że nie spowoduje to dla Zamawiającego utraty bądź ograniczenia uprawnień z gwarancji na koszt Wykonawcy w miejscu użytkowania sprzętu, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to wszelkie działania organizacyjne i koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 8. Gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy, tj. czas liczony od zgłoszenia do usunięcia wady (awarii sprzętu). 9. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji jakości obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w przedmiocie zamówienia w chwili dokonania odbioru przez Zamawiającego jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, pod warunkiem, że wady te ujawnią się w ciągu terminu obowiązywania gwarancji. 10. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie wady sprzętu, (przystąpienie do niezwłocznego usunięcia wady poprzez stawiennictwo u Zamawiającego) nastąpi do 4 dni roboczych, od zgłoszenia wady telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. 11. W przypadku awarii urządzenia dłuższej niż 48 godzin Wykonawca dostarczy urządzenie zastępcze o porównywalnych parametrach w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia wady. 12. Wykonawca zapewni, że maksymalny czas naprawy sprzętu wyniesie 14 dni roboczych (liczonych od daty zgłoszenia do Wykonawcy). 13. W przypadku trzykrotnej awarii tego samego elementu lub niewykonania naprawy w ciągu 14 dni roboczych (liczonych od daty zgłoszenia do Wykonawcy), Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego sprzętu, w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty zgłoszenia wady, na nowy tego samego typu i o tych samych lub lepszych parametrach technicznych. 14. W przypadku gdy Wykonawca nie wypełni warunków gwarancji lub wypełni je w sposób nienależyty, Zamawiający będzie uprawniony do usunięcia wad na ryzyko i koszt Wykonawcy zachowując przy tym inne uprawnienia przysługujące mu na podstawie umowy. Wykonawca zobowiązany będzie pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania dowodu zapłaty. 15. Przy odbiorze sprzętu Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć dokumenty gwarancyjne, a Zamawiający zobowiązany będzie dotrzymać podstawowych warunków eksploatacji określonych przez producenta w instrukcji obsługi. 16. Przez określenie dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 17. Zamawiającemu przysługiwać będą uprawnienia wynikające z rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. 18. Okres rękojmi nie będzie mógł zakończyć się przed upływem trzech miesięcy od upływu okresu gwarancji. 19. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu. 20. Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla 2 osób w zakresie obsługi sprzętu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNI-EXPORT INSTRUMENTS POLSKA ANDRZEJ DERLICKI
jakie przetargi wygrała firma
UNI-EXPORT INSTRUMENTS POLSKA ANDRZEJ DERLICKI
- Uni-Export Instruments Polska Andrzej Derlicki, ul. Adama Mickieiwcza 48, 05-220 Zielonka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58289,70
Oferta z najniższą ceną: 58289,70 / Oferta z najwyższą ceną: 58289,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- DOSTAWA MOTOCYKLA W POLICYJNEJ WERSJI OZNAKOWANY W ILOŚCI 1 SZT.
- "Dostawa energii elektrycznej do budynku Centrum Obsługi Zwiedzających oraz parkingu na terenie płw. Westerplatte w oddziale Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku"
- Dostawa testów Elisa, preparatów i substancji biogennych do diagnostyki chorób zakaźnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - 10 części
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego trzyosiowego z zabudową hakową i wymienną, wciąganą zabudową jednokomorową
- Dostawa tokarki z wrzecionem przelotowym wraz z wyposażeniem dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawu aparatu do badania uwalniania (aparat do badania uwalniania substancji czynnych wraz z kwalifikacjami instalacyjną i operacyjną)
- Dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" w Zespole Szkół Zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach
- Zakup, dostawa i instalacja systemu kontroli jakości radiofarmaceutyków znakowanych izotopem 13N dla Zakładu Medycyny Nuklearnej WCO
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 16 części.
- dostawa urządzeń laboratoryjnych w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa zwierzętarni Uniwersytetu Szczecińskiego"
- Dostawa powierzchniowej sieci ciągłych obserwacji deformacji terenu techniką GNSS - permanentne stacje referencyjne GNSS (3 x zestaw)
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





