Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-17
Jaworze: Projekt przebudowy budynku Zamek po pożarze
Numer ogłoszenia: 222819 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy , ul. Pałacowa 1, 43-384 Jaworze, woj. śląskie, tel. 0-33 8172172, faks 0-33 8172172.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip: region-silesia.pl/mowjaworze
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt przebudowy budynku Zamek po pożarze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje 1 sporządzenie inwentaryzacji budowlano-instalacyjnej, niezbędnej do wykonania dokumentacji projektowej, 2 sporządzenie ekspertyzy technicznej między innymi ocena zachowania murów, sklepień, głównych elementów nośnych stanu po pożarze , 3 opracowanie dokumentacji projektowej odbudowy budynku dachu - z wykorzystaniem opracowanej inwentaryzacji konstrukcji dachowej oraz projektu jej dostosowania do nowego pokrycia(dokumentacja znajduje się u inwestora, co winno być wykorzystane w opracowaniu nowej dokumentacji projektowej, -projekt budowlany i wykonawczyarchitektury, konstrukcji, instalacji centralnego ogrzewania z uwzględnieniem projektu modernizacji kotłowni z węglowej na gazową dokumentacja znajduje się u inwestora, instalacji gazowej, instalacji wodno-kanalizacyjnej i drenażu, elektrycznej, odgromowej, telefoniczno- informatycznej, wentylacyjnej, -program prac konserwatorskich -projekt kolorystyki elewacji poprzedzony przeprowadzeniem sondażowych badań stratygraficznych w celu stwierdzenia pierwotnego wystroju, formy i kolorystyki. W stosownych projektach należy uwzględnić zalecenia Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - pismo z dnia 05.08.2010r. o numerze B-Nr MG 4161 1668127104. 4 sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 5 uzgadnianie dokumentacji z jednostkami zewnętrznymi w celu uzyskania pozwolenia na budowę, 6 nadzór autorski w trakcie realizacji robót objętych dokumentacją . 2. Zakres opracowań oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej do wykonania obejmuje w szczególności 1sporządzenie inwentaryzacji budowlano-instalacyjnej, niezbędnej do wykonania dokumentacji projektowej, 2 sporządzenie ekspertyzy technicznej między innymi ocena zachowania murów, sklepień, głównych elementów nośnych stanu po pożarze) , 3 opracowanie dokumentacji projektowej odbudowy budynku dachu - z wykorzystaniem opracowanej inwentaryzacji konstrukcji dachowej oraz projektu jej dostosowania do nowego pokrycia dokumentacja znajduje się u inwestora, co winno być wykorzystane w opracowaniu nowej dokumentacji projektowej, -projekt budowlany i wykonawczy architektury, konstrukcji, instalacji centralnego ogrzewania z uwzględnieniem projektu modernizacji kotłowni z węglowej na gazową dokumentacja znajduje się u inwestora, instalacji gazowej, instalacji wodno-kanalizacyjnej i drenażu, elektrycznej, odgromowej, telefoniczno- informatycznej, wentylacyjnej, -program prac konserwatorskich, -projekt kolorystyki elewacji poprzedzony przeprowadzeniem sondażowych badań stratygraficznych w celu stwierdzenia pierwotnego wystroju, formy i kolorystyki. -innych prac projektowych niezbędnych do realizacji zadania. W stosownych projektach należy uwzględnić zalecenia Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - pismo z dnia 05.08.2010r. o numerze B-NrMG41611668127104. 4 sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 5 uzgadnianie dokumentacji z jednostkami zewnętrznymi w celu uzyskania pozwolenia na budowę, 6 pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót objętych dokumentacją, 7 projekty budowlane w zakresie uwzględniającym specyfikę robót wszystkie branże,zawierające wszelkie niezbędne opinie, oceny, uzgodnienia, sprawdzenia rozwiązań projektowych, zatwierdzenia i inne dokumenty wymagane przepisami prawa w szczególności w zakresie sanitarno-epidemiologicznym, ochrony przeciwpożarowej, bhp itd stanowiące podstawę do wydania decyzji o pozwolenie na realizację robót, jak również w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia, 8 opracowanie charakterystyki energetycznej obiektu, z którym związany jest przedmiot zamówienia, 9 projekty wykonawcze wszystkich branż w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót i realizacji robót , 10 sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla wszystkich branż, 11 przedmiary robót dla każdej branży oddzielnie zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 02.09.2004r. Dz.U. Nr 202 poz.2072, 12 kosztorysy inwestorskie dla każdej branży oddzielnie oraz zbiorcze zestawienie kosztów określające wartość zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 18.05.2004r. Dz. U. Nr 130 poz.1389, 13 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż, które są niezbędne dla określenia standardu i jakości wykonania projektowanych robót oraz oceny ich wykonania zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 02.09.2004r. Dz. U. Nr 202 poz.2072 14 przygotowanie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę wykonanie robót budowlanych, Wybrany Wykonawca będzie również zobowiązany 15 po ogłoszenie postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych do udzielania odpowiedzi pisemnej na ewentualne zapytania w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze licząc od dnia przekazania zapytania przez Zamawiającego w przypadku, gdy odpowiedź na zapytanie powodować będzie konieczność wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej ,Wykonawca wprowadzi te zmiany w terminie nie przekraczającym 5 dni, uwzględniając je w kosztorysie inwestorskim oraz przedmiarach robót również w wersji elektronicznej , 16 w przypadku wątpliwości Zamawiającego dotyczących treści ofert złożonych w postępowaniu przetargowym na wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową sporządzoną przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnej konsultacji i udzielenia wyjaśnień, 17 do pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie, o którym mowa w Ustawie z dnia 07.07.1994r Prawo Budowlane Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm., który będzie obejmować między innymi : a kontrolowanie w toku realizacji robót budowlanych zgodności rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową, w tym także zgodności zaproponowania przez Wykonawcę robót budowlanych w ofercie przetargowej, materiałów lub urządzeń równoważnych, tzn. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w zamawianej niniejszą umową dokumentacji, b uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót, w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, za pośrednictwem zamawiającego c udział w naradach technicznych. d udział w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji. Szczegółowy zakres obowiązków wynikających z nadzoru autorskiego określa załącznik nr 5 do niniejszej SIWZWzór umowy. Nadzór autorski prowadzony będzie przez okres realizacji . Dokumentacja winna być wykonana przy zachowaniu przepisów zawartych w art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który określa , że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostarczenia dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne lub inne równoznaczne wyrazy . Dokumentacja projektowo - kosztorysowa winna być wykonana w zakresie pozwalającym na: -uzyskanie decyzji udzielającej pozwolenia na budowę wykonanie robót budowlanych, -opisanie przedmiotu zamówienia zgodnie z Pzp i przeprowadzenie procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 42 ww. ustawy dokumentacja będzie udostępniona jako załącznik do siwz. -wykonanie robót i ich odbiór. Dokumentacja projektowa winna uwzględnić wszystkie wymagania i warunki techniczne jakim powinny odpowiadać obiekty użyteczności publicznej określone przepisami, w szczególności dostosowanie wymagań ochrony p.poż., sanitarno-higienicznych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy oraz winna być wykonana zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja winna być na bieżąco konsultowana i uzgadniana z Śląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków i dostosowana do jego opinii i zaleceń..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 105.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny - wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1. ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku wykonawców działających wspólnie dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku - na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczenia i dokumentów, o których mowa w części VI pkt III ppkt 1-5 siwz. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w nin. postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku - wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch dokumentacji projektowo-kosztorysowych przebudowy nadbudowy rozbudowy lub remontu obiektu o charakterze użyteczności publicznej bądź budynku zamieszkania zbiorowego, w przedmiocie których było opracowanie takiego rodzaju obiektu. Usługi te winny być wykonane należycie. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku - na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy i dokumentów, o których mowa w części VI pkt II ppkt 1,2,3 oraz pkt IV ppkt 1 nin. siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonania oceny spełnienia warunku - na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku - dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane Dz.U. z 2006r., nr 156, poz. 1118 z późn. zm w szczególności -projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej, -projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającymi co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w zakresie swojej specjalności oraz będącymi członkami Okręgowej Izby Architektów lub Inżynierów Budownictwa i posiadającymi aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Doświadczenie zawodowe liczone będzie od daty uzyskania uprawnień do projektowania. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku - na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 siwz oraz dokumentów wymienionych w części VI pkt II pakt 4,5 oraz pkt IV ppkt 1 nin. siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonania oceny spełnienia warunku - na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 siwz. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia art.26 ust 2b znowelizowanej ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sielsia-region.pl/mowjaworze
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-384 Jaworze ul. Pałacowa 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, Jaworze ul. Pałacowa 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI JAWORZE
więcej: przetargi JAWORZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ścieżki pieszo-rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Przebudowa ul. Węglowej i ul. Królowej Jadwigi (dokumentacja)
- Przystosowanie części budynku "I" pod potrzeby Katedry Mikrobiologii i Ekologii Roślin w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- "Opracowanie dokumentacji technicznej budowy ścieżki rowerowej w m. Grabik"
- Opracowanie dokumentacji projektowej "Zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń powierzchni kantyny pracowniczej na powierzchnie biurowe budynku "
- Wykonanie dokumentacji projektowej remontu konserwatorskiego elewacji, dachu oraz ścian piwnicznych budynku ratusza w Bydgoszczy
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





