eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworzeProjekt przebudowy budynku Zamek po pożarze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-17

Jaworze: Projekt przebudowy budynku Zamek po pożarze
Numer ogłoszenia: 222819 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy , ul. Pałacowa 1, 43-384 Jaworze, woj. śląskie, tel. 0-33 8172172, faks 0-33 8172172.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip: region-silesia.pl/mowjaworze

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt przebudowy budynku Zamek po pożarze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje 1 sporządzenie inwentaryzacji budowlano-instalacyjnej, niezbędnej do wykonania dokumentacji projektowej, 2 sporządzenie ekspertyzy technicznej między innymi ocena zachowania murów, sklepień, głównych elementów nośnych stanu po pożarze , 3 opracowanie dokumentacji projektowej odbudowy budynku dachu - z wykorzystaniem opracowanej inwentaryzacji konstrukcji dachowej oraz projektu jej dostosowania do nowego pokrycia(dokumentacja znajduje się u inwestora, co winno być wykorzystane w opracowaniu nowej dokumentacji projektowej, -projekt budowlany i wykonawczyarchitektury, konstrukcji, instalacji centralnego ogrzewania z uwzględnieniem projektu modernizacji kotłowni z węglowej na gazową dokumentacja znajduje się u inwestora, instalacji gazowej, instalacji wodno-kanalizacyjnej i drenażu, elektrycznej, odgromowej, telefoniczno- informatycznej, wentylacyjnej, -program prac konserwatorskich -projekt kolorystyki elewacji poprzedzony przeprowadzeniem sondażowych badań stratygraficznych w celu stwierdzenia pierwotnego wystroju, formy i kolorystyki. W stosownych projektach należy uwzględnić zalecenia Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - pismo z dnia 05.08.2010r. o numerze B-Nr MG 4161 1668127104. 4 sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 5 uzgadnianie dokumentacji z jednostkami zewnętrznymi w celu uzyskania pozwolenia na budowę, 6 nadzór autorski w trakcie realizacji robót objętych dokumentacją . 2. Zakres opracowań oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej do wykonania obejmuje w szczególności 1sporządzenie inwentaryzacji budowlano-instalacyjnej, niezbędnej do wykonania dokumentacji projektowej, 2 sporządzenie ekspertyzy technicznej między innymi ocena zachowania murów, sklepień, głównych elementów nośnych stanu po pożarze) , 3 opracowanie dokumentacji projektowej odbudowy budynku dachu - z wykorzystaniem opracowanej inwentaryzacji konstrukcji dachowej oraz projektu jej dostosowania do nowego pokrycia dokumentacja znajduje się u inwestora, co winno być wykorzystane w opracowaniu nowej dokumentacji projektowej, -projekt budowlany i wykonawczy architektury, konstrukcji, instalacji centralnego ogrzewania z uwzględnieniem projektu modernizacji kotłowni z węglowej na gazową dokumentacja znajduje się u inwestora, instalacji gazowej, instalacji wodno-kanalizacyjnej i drenażu, elektrycznej, odgromowej, telefoniczno- informatycznej, wentylacyjnej, -program prac konserwatorskich, -projekt kolorystyki elewacji poprzedzony przeprowadzeniem sondażowych badań stratygraficznych w celu stwierdzenia pierwotnego wystroju, formy i kolorystyki. -innych prac projektowych niezbędnych do realizacji zadania. W stosownych projektach należy uwzględnić zalecenia Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - pismo z dnia 05.08.2010r. o numerze B-NrMG41611668127104. 4 sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 5 uzgadnianie dokumentacji z jednostkami zewnętrznymi w celu uzyskania pozwolenia na budowę, 6 pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót objętych dokumentacją, 7 projekty budowlane w zakresie uwzględniającym specyfikę robót wszystkie branże,zawierające wszelkie niezbędne opinie, oceny, uzgodnienia, sprawdzenia rozwiązań projektowych, zatwierdzenia i inne dokumenty wymagane przepisami prawa w szczególności w zakresie sanitarno-epidemiologicznym, ochrony przeciwpożarowej, bhp itd stanowiące podstawę do wydania decyzji o pozwolenie na realizację robót, jak również w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia, 8 opracowanie charakterystyki energetycznej obiektu, z którym związany jest przedmiot zamówienia, 9 projekty wykonawcze wszystkich branż w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót i realizacji robót , 10 sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla wszystkich branż, 11 przedmiary robót dla każdej branży oddzielnie zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 02.09.2004r. Dz.U. Nr 202 poz.2072, 12 kosztorysy inwestorskie dla każdej branży oddzielnie oraz zbiorcze zestawienie kosztów określające wartość zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 18.05.2004r. Dz. U. Nr 130 poz.1389, 13 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż, które są niezbędne dla określenia standardu i jakości wykonania projektowanych robót oraz oceny ich wykonania zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 02.09.2004r. Dz. U. Nr 202 poz.2072 14 przygotowanie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę wykonanie robót budowlanych, Wybrany Wykonawca będzie również zobowiązany 15 po ogłoszenie postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych do udzielania odpowiedzi pisemnej na ewentualne zapytania w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze licząc od dnia przekazania zapytania przez Zamawiającego w przypadku, gdy odpowiedź na zapytanie powodować będzie konieczność wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej ,Wykonawca wprowadzi te zmiany w terminie nie przekraczającym 5 dni, uwzględniając je w kosztorysie inwestorskim oraz przedmiarach robót również w wersji elektronicznej , 16 w przypadku wątpliwości Zamawiającego dotyczących treści ofert złożonych w postępowaniu przetargowym na wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową sporządzoną przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnej konsultacji i udzielenia wyjaśnień, 17 do pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie, o którym mowa w Ustawie z dnia 07.07.1994r Prawo Budowlane Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm., który będzie obejmować między innymi : a kontrolowanie w toku realizacji robót budowlanych zgodności rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową, w tym także zgodności zaproponowania przez Wykonawcę robót budowlanych w ofercie przetargowej, materiałów lub urządzeń równoważnych, tzn. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w zamawianej niniejszą umową dokumentacji, b uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót, w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, za pośrednictwem zamawiającego c udział w naradach technicznych. d udział w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji. Szczegółowy zakres obowiązków wynikających z nadzoru autorskiego określa załącznik nr 5 do niniejszej SIWZWzór umowy. Nadzór autorski prowadzony będzie przez okres realizacji . Dokumentacja winna być wykonana przy zachowaniu przepisów zawartych w art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który określa , że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostarczenia dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne lub inne równoznaczne wyrazy . Dokumentacja projektowo - kosztorysowa winna być wykonana w zakresie pozwalającym na: -uzyskanie decyzji udzielającej pozwolenia na budowę wykonanie robót budowlanych, -opisanie przedmiotu zamówienia zgodnie z Pzp i przeprowadzenie procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 42 ww. ustawy dokumentacja będzie udostępniona jako załącznik do siwz. -wykonanie robót i ich odbiór. Dokumentacja projektowa winna uwzględnić wszystkie wymagania i warunki techniczne jakim powinny odpowiadać obiekty użyteczności publicznej określone przepisami, w szczególności dostosowanie wymagań ochrony p.poż., sanitarno-higienicznych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy oraz winna być wykonana zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja winna być na bieżąco konsultowana i uzgadniana z Śląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków i dostosowana do jego opinii i zaleceń..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 105.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny - wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1. ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku wykonawców działających wspólnie dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku - na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczenia i dokumentów, o których mowa w części VI pkt III ppkt 1-5 siwz. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w nin. postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku - wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch dokumentacji projektowo-kosztorysowych przebudowy nadbudowy rozbudowy lub remontu obiektu o charakterze użyteczności publicznej bądź budynku zamieszkania zbiorowego, w przedmiocie których było opracowanie takiego rodzaju obiektu. Usługi te winny być wykonane należycie. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku - na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy i dokumentów, o których mowa w części VI pkt II ppkt 1,2,3 oraz pkt IV ppkt 1 nin. siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonania oceny spełnienia warunku - na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku - dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane Dz.U. z 2006r., nr 156, poz. 1118 z późn. zm w szczególności -projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej, -projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającymi co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w zakresie swojej specjalności oraz będącymi członkami Okręgowej Izby Architektów lub Inżynierów Budownictwa i posiadającymi aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Doświadczenie zawodowe liczone będzie od daty uzyskania uprawnień do projektowania. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku - na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 siwz oraz dokumentów wymienionych w części VI pkt II pakt 4,5 oraz pkt IV ppkt 1 nin. siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonania oceny spełnienia warunku - na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 siwz. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia art.26 ust 2b znowelizowanej ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sielsia-region.pl/mowjaworze
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-384 Jaworze ul. Pałacowa 1.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, Jaworze ul. Pałacowa 1.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.