eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-19

Łowicz: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 222800 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 189994 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Ułańska 28, Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8375368 w. 250, fax 046 8375991.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. Zakres rzeczowy kontraktu: Obejmuje jednorazowe dostarczanie do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu sprzętu komputerowego i oprogramowania w ilościach i asortymencie jak niżej: Zestaw komputerowy - 23 szt. Procesor: nie gorszy niż dwurdzeniowy klasy x 86 o częstotliwości 2,4 GHz, pojemność pamięci cache L2 2MB wewnętrzne FSB 800 MHz Pamięć RAM: nie mniej niż 1GB DDR2 667MHz Karta graficzna: Zintegrowana. Płyta główna: Płyta główna z chipsetem rekomendowanym przez producenta procesora, min. 1 slot PCI-E x16, min. 2 sloty PCI, nie mniej niż 4 porty USB z możliwością podłączenia z przodu obudowy. Karta sieciowa: Zintegrowana z płytą główną, Napęd optyczny: DVD+/-RW Dysk twardy: Pojemność nie mniej niż 160GB, SATA II Klawiatura PS2 Mysz optyczna 2-przyciski + rolka PS2 Obudowa: stojąca typu MiniTower (porty USB z przodu lub boku obudowy), zasilacz nie mniej niż 350W System operacyjny: MS Windows XP Pro PL OEM (licencji + nośnik) Sprzęt musi spełniać normy CE i Energy Star Gwarancja 36 miesięcy Monitor LCD - 23 szt. Przekątna nie mniejsza niż 19 cali Kontrast nie mniejszy niż 600:1 Czas reakcji nie więcej niż 8ms Kąt widzenia minimum 150/135st. Sprzęt musi spełniać normy CE i Energy Star Gwarancja 36 miesięcy Drukarki laserowe - 12 szt. O parametrach nie gorszych niż nominalna prędkość druku 16 str. na min. zainstalowana pamięć 8 MB Komplet kabli (zasilający, sygnałowy USB 1,8m) Toner wymieniany z bębnem światłoczułym Sprzęt musi spełniać normy CE i Energy Star Gwarancja min. 12 miesięcy Urządzenia wielofunkcyjne laserowe - 2 szt. O parametrach nie gorszych niż nominalna prędkość druku 16 str. na min. zainstalowana pamięć 32 MB Skaner tablicowy A4 Komplet kabli (zasilający, sygnałowy USB 1,8m) Toner wymieniany z bębnem światłoczułym Sprzęt musi spełniać normy CE i Energy Star Gwarancja min. 12 miesięcy Drukarki igłowe 15 - 2 szt. O parametrach nie gorszych niż Liczba igieł 9 Interfejs centronics Prędkość druku 435 znak/s Komplet kabli (zasilający, sygnałowy LPT 3m) Sprzęt musi spełniać normy CE i Energy Star Gwarancja min. 12 miesięcy Oprogramowania biurowe - 23 szt. OpenOffice 2007 Standard PL OEM (licencja + nośnik) Oprogramowanie antywirusowe - 23 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.23.12.50 - 30.23.12.50 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.32.31 - 30.23.32.31 30.24.15.00 - 30.24.15.00 30.24.16.00 - 30.24.16.00 30.24.22.00 - 30.24.22.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 36645.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SoftHard S.A., ul.Padlewskiego 18c, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 36645,00
  • Oferta z najniższą ceną: 36645,00 oferta z najwyższą ceną: 108286,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.