eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyślibórzŚwiadczenie kompleksowych usług pralniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-26

Myślibórz: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych
Numer ogłoszenia: 222791 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Somatycznie Chorych , ul. Celna 23, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-95 7473031, faks 0-95 7472274.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dps.powiatmysliborski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej obejmujących w szczególności: - pranie bielizny pościelowej i łazienkowej, - pranie firan, zasłon, obrusów, serwet, - pranie koców, materacy, poduszek, kołder i narzut, - pranie odzieży ochronnej, - transport od i do zamawiającego własnym transportem przystosowanym do - realizacji tej usługi zgodnie z wymogami Państwowej Inspekcji Sanitarnej w cyklu co najmniej 2 razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i czwartek do godz. 15:00. - prasowaniu, - maglowaniu, - sortowaniu, - dezynfekcji, - wykonywaniu drobnych napraw : - przyszywanie guzików - naprawa zamków, napów, troczków - zszywanie rozdarć - odbarwianie. Ogólna ilość materiałów przeznaczonych do prania w skali jednego roku około 45 ton.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.10.00.00 - 93.10.00.00 93.11.00.00 - 93.11.00.00 93.15.00.00 - 93.15.00.00 60.12.30.00 - 60.12.30.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1. Wykonawca winien dysponować pralnią spełniającą wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U. nr 213, poz.1568) lub rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. nr 40 z dnia 19.05.2000. poz. 469). 2.2 Wykonawca winien dysponować oddzielnymi środkami transportu dla brudnej i czystej bielizny lub środkami transportu posiadającymi podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z brudną bielizną. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3.2. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń z formułą -spełnia - nie spełnia-.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający żąda załączenia do złożonej oferty następujących dokumentów : 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualna opinia sanitarna wydana przez właściwego Inspektora Sanitarnego w oparciu o przeprowadzone kontrole, potwierdzająca spełnianie wymogów: rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U. nr 213, poz.1568) lub rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. nr 40 z dnia 19.05.2000. poz. 469). 2.1. Aktualna opinia sanitarna wydana przez właściwego Inspektora Sanitarnego dotycząca środków transportu. 2.Zamawiający żąda załączenia do złożonej oferty następującego oświadczenia : 2.1. Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca) - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.2. Oświadczenie, że stosowana przez oferenta technologia prania i stosowane środki piorące, jest zgodna z obowiązującymi przepisami. 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dps.powiatmysliborski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej dla osób Przewlekle Somatycznie Chorych ul. Celna 23, 74-300 Myślibórz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat w budynku Domu Pomocy Społecznej dla osób Przewlekle Somatycznie Chorych przy ulicy Celnej 23 w 74-300 Myślibórz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.