eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrołękaDostawa trzech fabrycznie nowych autobusów miejskich przeznaczonych do przewozu osób

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Ostrołęka: Dostawa trzech fabrycznie nowych autobusów miejskich przeznaczonych do przewozu osób
Numer ogłoszenia: 222790 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204532 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji sp. z o. o. w Ostrołęce, ul. Kołobrzeska 1, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7691097, 7691462, faks 029 7691097, 7691462.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa trzech fabrycznie nowych autobusów miejskich przeznaczonych do przewozu osób.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa trzech fabrycznie nowych autobusów miejskich przeznaczonych do przewozu osób. 1.Specyfikacja modelu bazowego: I. Wymagania ogólne: 1. Autobusy mają być fabrycznie nowe i muszą posiadać aktualną homologację autobusu miejskiego rocznik 2009. 2.Autobusy w oferowanej kompletacji muszą być z bieżącej oferty sprzedaży. 3.Autobusy muszą mieć częściowo zaniżoną podłogę, umożliwiającą przewóz wózków inwalidzkich, o zdolności przewozowej min. 20 osób na miejscach siedzących i min. 30 osób na miejscach stojących. 4.Gabaryty pojazdów: - długość - od 8 do 9 metrów, szerokość - od 2,3 metra. 5.Nadwozie - konstrukcja pojazdów z profili zamkniętych, spawanych nierdzewnych lub zabezpieczona przeciw korozji technologią gwarantującą jej min.12 letnią trwałość. Poszycie zewnętrzne - blacha aluminiowa lub ocynkowana klejona do szkieletu, dach, przód i tył pojazdu - dopuszcza się tworzywo PWS lub podobne. Drzwi wejściowe z aluminium lub podobnego materiału odpornego na korozję i porównywalnej wytrzymałości mechanicznej. Lusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznie. Lusterko wewnętrzne zapewniające widoczność pojazdu z pozycji kierowcy. 6. Autobusy mają być pomalowane zgodnie z kolorystyką obowiązującą u Zamawiającego. II. Wymagania dotyczące wnętrza autobusów: 1.Wnętrze autobusów ma być wyposażone w wystarczającą ilość uchwytów umożliwiających pasażerom utrzymanie równowagi w czasie jazdy. Wymaganie to należy uznać za spełnione, jeśli dla wszystkich możliwych umiejscowień manekina badawczego, co najmniej dwie poręcze lub uchwyty znajdują się w zasięgu jego ruchomego ramienia. Pętle paskowe, gdy są zamontowane, mogą być liczone jako uchwyty, jeśli są odpowiednio utrzymywane w swym położeniu. 2.Zagospodarowanie wnętrza autobusu winno uwzględniać potrzeby wszystkich pasażerów,także na wózkach inwalidzkich i z wózkami dziecięcymi. 3. Przestrzeń pasażerska: a) podłoga wodoodporna wyłożona szczelnie wykładziną antypoślizgową łatwo zmywalną. W pojazdach winno znajdować się miejsce do wjazdów wózków inwalidzkich z możliwością podróży pasażera na wózku inwalidzkim, b)ściany sufitu pokryte płytą laminowaną, c)fotele typu miejskiego - Astromal, Ster lub równoważne z miękką wykładziną i uchwytami.Mocowane do ścian bocznych i/lub podłogi. Uchwyty sufitowe i boczne dla pojazdów podróżujących na stojąco. d)przestrzeń pasażerska ogrzewana nagrzewnicami niezależnie od silnika z pieca wodnego, o mocy gwarantującej właściwą temperaturę w pojazdach, nagrzewnica z nadmuchem. Zamawiający używa obecnie pieców Eberspächer i Webasto, w przypadku innych pieców konieczna jest dostawa oprogramowania na PC w celu diagnostyki systemu i odczytu parametrów technicznych. Złącze diagnostyczne pieca c. o. umieszczone w dostępnym dla obsługi miejscu. e)w dachu zainstalowany uchylny szyber dach oraz wentylatory wywiewne, f)autobusy mają posiadać naturalną i wymuszoną wentylację przestrzeni pasażerskiej. Jako naturalna wentylacja winne być wykorzystane także otwierane przesuwnie szyby okien bocznych, g)oświetlenie sufitowe i wejść do pojazdów, h)celem zmniejszenia awaryjności autobusów, ich instalacja elektryczna wraz z elektronicznymi modułami sterującymi winna być umieszczona w przestrzeni podsufitowej. Instalacja elektryczna winna być oparta o rozwiązania szyny CAN, i)autobusy muszą posiadać co najmniej dwoje drzwi w układzie 1-2-0. Dwoje drzwi wejściowych umożliwiających bezpośredni dostęp do obniżonej podłogi, w tym co najmniej jedne drzwi dwuskrzydłowe o szerokości efektywnej co najmniej 1200 mm, j)na wewnętrznej stronie drzwi mają być uchwyty umożliwiające otwieranie drzwi przy wyłączonym układzie zdalnego sterowania oraz ułatwiające wsiadanie, k)układ sterowania drzwi ma eliminować możliwości przypadkowego otwarcia drzwi podczas jazdy i uniemożliwić jazdę przy otwartych drzwiach. Drzwi mają posiadać układ zabezpieczenia przed przyciśnięciem pasażera w czasie wsiadania lub wysiadania, l) układ sterowania drzwi ma zapewnić co najmniej: -możliwość otwierania wszystkich drzwi przez pasażera ( z zewnątrz i wewnątrz pojazdu) po wybraniu takiej opcji przez kierowcę, -dźwiękową sygnalizację zamykania drzwi, -zamykanie i otwieranie wszystkich drzwi jednym przyciskiem oraz każdym indywidualnie, -sygnalizację świetlną dla kierowcy o położeniu każdych z osobna drzwi autobusu, -sygnalizację dźwiękową i świetlną dla kierowcy o zamiarze wysiadania przez pasażera przez wybrane przezeń drzwi ( funkcja przystanek na żądanie) . 4. Stanowisko kierowcy wyposażone w: a) kabinę kierowcy wydzieloną od reszty pojazdu typu zamkniętego - przeszklona w górnej części, która skutecznie zabezpieczy kierowcę od uderzenia z tyłu w sytuacji awaryjnego hamowania, z okienkiem umożliwiającym sprzedaż biletów, b) kabina ma posiadać regulowany układ ogrzewania i wentylacji, c) siedzenie kierowcy regulowane na zawieszeniu pneumatycznym, d) osłony przeciwsłoneczne z przodu i boczne, e) źródło prądu o napięciu 12 V umożliwiające pracę radiotelefonu oraz miejsce na zamontowanie i podłączenie radioodtwarzacza i radiotelefonu wraz z anteną. Autobus ma posiadać instalację nagłośnieniową składającą się z mikrofonu dla kierowcy, wzmacniacza oraz minimum dwóch głośników rozmieszczonych w przestrzeni dla pasażerów. 5. Urządzenia informacji i obsługi pasażerów: a) elektroniczne tablice zewnętrzne diodowe: -przednia ( pełnowymiarowa, szerokość autobusu, min. rozdzielczość: 16 punktów w pionie, 112 w poziomie ) -boczna ( dwurzędowa, min. rozdzielczość: 16 punktów w pionie, 84 w poziomie) -tylna ( numerowa ) -wewnętrzna o czerwonym kolorze liter, dwurzędowa (min. rozdzielczość: 16x120), możliwość wyświetlania dowolnych reklam i komunikatów specjalnych. b) kasowniki elektroniczne dwusystemowe w wandaloodpornej obudowie, współpracujące z komputerem pokładowym, 2 sztuki w autobusach dwudrzwiowych i 3 sztuki w autobusach trzydrzwiowych, łączące w sobie funkcje oznaczenia ważności biletów papierowych oraz rejestracji bezstykowych biletów elektronicznych ( kart bezstykowych). Kasowniki biletów papierowych - nadruk na bilecie kombinacji 16 znaków ( liter i cyr) - niezawodna praca w zakresie temperatur -25°C do + 60°C. Kasowniki kart bezstykowych muszą umożliwiać pracę w różnych systemach biletów: elektroniczna portmonetka, bilet czasowy, bilet terminowy, bilet wieloprzejazdowy, system wejścia-wyjścia. Kasowniki w obudowie wandaloodpornej w kolorze żółtym, wyposażone w wyświetlacz LCD min 2 x 16 znakow z podświetleniem, podglądem czasu i daty oraz komunikatów specjalnych dla pasażerów, z panelem dotykowym umożliwiającym wybór taryfy przy posługiwaniu się kartą bezstykową lub uzyskanie informacji na temat statusu karty. Sygnalizacja dźwiękowa i optyczna skasowania biletu papierowego lub zarejestrowania karty elektronicznej, niesprawności, właczenia/wyłączenia, próby rejestracji biletu zablokowanego. c) komputer pokładowy typu KPP-2 lub równoważny z wbudowanym urządzeniem zapowiadającym przystanki, podłączonym do wzmacniacza i głośników zapewniającym prawidłowe nagłośnienie pojazdu, umożliwiający kontakt radiowy z posiadaną już stacją bazową oraz oprogramowaniem, bądź w razie awarii systemu radiowej transmisji danych, przekazywanie rejestrów i programowanie za pomocą karty Compact Flash. Komputer pokładowy powinien spełniać następujące funkcje oraz rejestrować parametry: - sterowanie urządzeniami informacji pasażerskiej ( tablice elektroniczne, zapowiedzi, pomiar drogi rzeczywistej - identyfikacja przystanków, obsługa kasowników), - wymiana danych powinna następować automatycznie w czasie nocnego postoju pojazdu na terenie MZK Ostrołęka. d) radiomodem wraz z anteną oraz modułem GPS, umożliwiający odbiór uaktualnianych danych ze stacji bazowej do komputera pokładowego ( tablice elektroniczne, urządzenia zapowiadające), przesyłanie danych technicznych rejestrowanych przez komputer pokładowy do stacji bazowej, e) oprogramowanie systemu musi być kompatybilne z użytkowanym przez Zamawiającego i przystosowane do kreowania oraz wyświetlania napisów na tablicach o dowolnym kroju i grubości czcionki. III. Układ pneumatyczny: 1.Ma zapewnić bezawaryjną pracę w zmiennych warunkach klimatycznych, w szczególności w niskich temperaturach oraz przy dużej wilgotności. Ma posiadać skuteczny układ osuszania. 2.Wskazane jest, aby producentem był ten, którego zespoły są już eksploatowane u Zamawiającego, tj. Knorr, Webaco lub równoważne. 3.Wszystkie przewody i złączki pneumatyczne mają być wykonane z materiałów nierdzewnych. 4.Zawieszenie pneumatyczne pojazdów przód i tył z amortyzacją i stabilizacją pojazdów. System ECAS do poziomowania pojazdów. 5.Hamulce dwuobwodowe wspomagane pneumatycznie, mechanizmy hamowania tarczowe przód i tył, z hamulcem postojowym. Układ hamowania wyposażony w ABS. 6.Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym. IV. Ogumienie: 1.Autobusy mają być wyposażone w ogumienie bezdętkowe typu miejskiego ( wymagane jest koło zapasowe ) V. SILNIK 1.Autobusy powinny być napędzane silnikiem wysokoprężnym , rzędowym, z doładowaniem, spełniającym normę co najmniej EURO 4 o mocy min. 130 k W. VI. SKRZYNIA BIEGÓW 1.Skrzynia biegów automatyczna 6 stopniowa lub manualna 6 biegowa synchronizowana. Ponadto program diagnostyczny na PC dla automatycznej skrzyni biegów będącej w wyposażeniu autobusu, współpraca Windows XP. VII. WYMAGANIA DODATKOWE 1.Centralne smarowanie punktów smarnych przedniej osi. 2.Instalacja elektryczna 24 V. 3.Malowanie poszycia lakierem akrylowym w/g barw uzgodnionych z Zamawiającym. 4.Zbiornik paliwa min. 140 l., dodatkowy zbiornik na paliwo do pieca C.O. o pojemności 30 l. Wlewy zamykane na klucz. 5.Pojazdy wyposażone w przyłącza instalacji pneumatycznej z przodu i z tyłu pojazdów, umożliwiające zewnętrzne zasilanie instalacji. 6.Autobusy zabezpieczone antykorozyjnie. 7.Gwarancja na cały pojazd min. 24 miesiące przy limicie min. 150.000 km, na powierzchnie lakiernicze gwarancja 60 miesięcy. Dostępność serwisu na rynku polskim. Zamawiający otrzyma niezbędną dokumentację techniczną ( w języku polskim), w celu możliwości dokonywania napraw we własnym zakresie oraz zamówienia niezbędnych materiałów i podzespołów pojazdu, w czasie gwarancji i po jej zakończeniu. 8.Możliwość wykonywania przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych zakupionych pojazdów w siedzibie Zamawiającego. 9.Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie wykonywania przeglądów okresowych. 10.Wyposażenie pojazdów w niezbędne wyposażenie wymagane prawem ( 2 szt. gaśnic, apteczka, klin, podnośnik, koło zapasowe ). 11.Radioodtwarzacz CD. 12.Zaczep holowniczy przedni i tylny..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1311000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JI SERVICE Sp. z o.o., ul. Krótka 5, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1311000
  • Oferta z najniższą ceną: 1311000 oferta z najwyższą ceną: 1527000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.