eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-ZdrójDostawa opałuwęgla kamiennego i koksu opałowego. - Postępowanie nr 2/PN/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-10

Lądek-Zdrój: Dostawa opału: węgla kamiennego i koksu opałowego. - Postępowanie nr 2/PN/09
Numer ogłoszenia: 22278 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowy-Rehabilitacyjny SP ZOZ , pl. Mariański 7/8, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117219, faks 074 8117227.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23wszur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opału: węgla kamiennego i koksu opałowego. - Postępowanie nr 2/PN/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy węgla kamiennego i koksu opałowego bez względu na wielkość i wartość odbywać się będą sukcesywnie w okresie sezonu grzewczego w zależności od potrzeb zamawiającego w okresie 12 m-cy aż do wyczerpania zamówienia, po telefonicznym lub pisemnym złożeniu zamówienia nie później niż do 24 godzin od momentu zgłoszenia. Wykonawca przedmiot zamówienia dostarczy transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Ilość podana zostanie każdorazowo w jednostkowym zamówieniu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.11.00.0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla 91.11.21.0 - Węgiel kamienny 91.13.00.0 - Koks .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc )

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnienie art 22 i art 24 ustawy Pzp. Spełnia - nie spełnia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art. 44 ). 4. Koncesje zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, lub oświadczenie o, jej nie wymaganiu. 5. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłatami do ZUS/KRUS i z tytułu podatków. 6. Wykaz dostaw patrz załącznik nr 8 do SIWZ . 7. Polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości wartości zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23wszur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Po złożeniu wniosku w siedzibie Zamawiającego , pok. 109 Dział Zamówień Publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego , sekretariat, pok. 203.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.