eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakóworganizacja i przeprowadzenie wyjazdowych oraz stacjonarnych warsztatów dal klientów MOPS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-17

Kraków: organizacja i przeprowadzenie wyjazdowych oraz stacjonarnych warsztatów dal klientów MOPS
Numer ogłoszenia: 222785 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja i przeprowadzenie wyjazdowych oraz stacjonarnych warsztatów dal klientów MOPS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie wyjazdowych oraz stacjonarnych warsztatów dla MOPS Część I zamówienia - usługa turystyczna w ramach projektu systemowego Pora na aktywność - wyjazdowe warsztaty psychoedukacyjne 1) Termin realizacji: I wyjazd - 28-29 sierpień 2010 II wyjazd - 18-19 wrzesień 2010 2) Usługa obejmuje kompleksową obsługę 2 wyjazdów w tym: a) usługa hotelowa: - 1 nocleg w hotelu położonym w odległości max. 100 km od Krakowa. - możliwość różnorodnego spędzenia czasu wolnego, w tym posiada basen (1 godz. basenu dla uczestnika/ na pobyt w cenie) - w pobliżu hotelu musi znajdować się atrakcja turystyczna (np.muzeum, kopalnia, zamek itp.) w których organizowane są zajęcia poznawczo-integracyjne (zwiedzanie + zajęcia, konkursy, gry grupowe itp.) - zakwaterowanie w pokojach 1,2 i 3 osobowych. Co najmniej 1 z pokoi w których zakwaterowane zostaną osoby z otoczenia beneficjenta koordynatorzy/ opiekunowie wyjazdu musi dysponować aneksem dziennym (stół, fotele lub krzesła) w związku z potrzebą ewentualnych konsultacji i uzgodnień wewnątrzgrupowych. - opiekę formalną i merytoryczną- poprzez zagwarantowanie w czasie każdego pobytu osobom z otoczenia, tj.2 opiekunom i 1 koordynatorowi wyjazdu pełnego zakresu świadczeń (analogicznie jak dla beneficjenta). - zapewnienie wyżywienia - menu w załączniku nr 1 do siwz b) transport z Krakowa do hotelu i z powrotem. Planowany wyjazd ok.godz.9.00, powrót następnego dnia po obiedzie, ok.15.00 c) ubezpieczenie uczestników ubezpieczeniem NNW /min.10 000zł/os d) zorganizowanie wycieczki - oferta wycieczkowa i kulturalno-rozrywkowa w pobliżu max. 30 km od hotelu (przystosowana dla młodzieży) zgodnie z opisem w punkcie 2) lit.a) dot. hotelu. czas trwania wycieczki - do 3 h e) zapewnienie sali konferencyjnej: - dostępna pierwszego i drugiego dnia pobytu, na min.25 osób, łącznie 7 godzin warsztatowych/pobyt - układ sali umożliwiający przeprowadzenie warsztatów tj. ułożenie krzeseł w półkole/okrąg, przestrzeń na ćwiczenia ruchowe itp. - przerwa kawowa w trakcie warsztatów - wyposażenie: rzutnik z ekranem i możliwością podłączenia do laptopa, tablica typu flipchart z markerami ( 4x czarny, 2 x niebieski, 2x zielony, 2x czerwony), tablica suchościeralna z gąbką i pisakami (kolory j.w.), 2 ryzy papieru białego A4 do drukarki, możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć w hotelu. f) zapewnienie materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika: - komplet cienkopisów 4 w kolorach (czerwony, niebieski, zielony, czarny) - długopis metalowy w etui, czarny typu zenit, - teczkę tekturową lakierowaną na rzepę, - zeszyt 30 kartkowy w kratkę, - identyfikator. 3) Ilość uczestników: 45 osób, w tym: 39 klientów MOPS i 6 osób z otoczenia beneficjenta związanych z beneficjentami POKL poprzez zaangażowanie w proces usamodzielnienia pełniących rolę koordynatora wyjazdu i opiekunów grup, podzielonych na dwie grupy: a) I wyjazd - 19 usamodzielnianych wychowanków pełnoletnich lub takich, którzy ukończyli 17 r.ż. b) II wyjazd - 20 przygotowywanych do usamodzielnienia wychowanków, przeważnie niepełnoletnich c) w każdym z wyjazdów po 3 osoby z otoczenia beneficjenta /2 opiekunów i 1 koordynator/ Część II zamówienia - usługa turystyczna w ramach projektu Mowa-rozmowa-porozumienie. Jak żyć z nastolatkiem 1) Termin realizacji: 11-12.09.2010 2) Usługa hotelowa: a) usługa hotelowa: - 1 nocleg w hotelu położonym w odległości max. 70 km od Krakowa. - możliwość różnorodnego spędzenia czasu wolnego, w tym posiada basen (1 godz. basenu dla uczestnika/ na pobyt w cenie) - w pobliżu hotelu musi znajdować się atrakcja turystyczna (np.muzeum, kopalnia, zamek itp.) w których organizowane są zajęcia poznawczo-integracyjne (zwiedzanie + zajęcia, konkursy, gry grupowe itp.) - zakwaterowanie w pokojach 1,2 i 3 osobowych. - opiekę formalną i merytoryczną- poprzez zagwarantowanie w czasie każdego pobytu osobom z otoczenia, tj.1 opiekunowi i 1 koordynatorowi wyjazdu pełnego zakresu świadczeń (analogicznie jak dla beneficjenta). - zapewnienie wyżywienia - menu w załączniku nr 2 do siwz b) transport z Krakowa do hotelu i z powrotem. Planowany wyjazd ok.godz.9.00, powrót następnego dnia po obiedzie, ok.15.00 c) ubezpieczenie uczestników ubezpieczeniem NNW /min.10 000zł/os d) zorganizowanie wycieczki - oferta wycieczkowa i kulturalno-rozrywkowa w pobliżu max. 30 km od hotelu (przystosowana dla młodzieży) zgodnie z opisem w punkcie 2) lit.a) dot. hotelu. czas trwania wycieczki - do 3 h e) zapewnienie 2 sal konferencyjnych: - dostępne pierwszego dnia pobytu, jedna na min.25 osób, druga na nie mniej niż 30 osób - 4 godziny warsztatów równocześnie w dwóch salach - układ sali umożliwiający przeprowadzenie warsztatów tj. ułożenie krzeseł w półkole/okrąg, przestrzeń na ćwiczenia ruchowe itp. - Przerwa kawowa w trakcie warsztatów - Wyposażenie: rzutnik z ekranem i możliwością podłączenia do laptopa, tablica typu flipchart z markerami ( 4x czarny, 2 x niebieski, 2x zielony, 2x czerwony), 1 ryza papieru białego A4 do drukarki, możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć w hotelu. f) zapewnienie 2 pomieszczeń przeznaczonych do indywidualnych spotkań konsultacyjnych trenerów z chętnymi rodzinami w drugim dniu wyjazdu. Wyposażone w krzesła lub fotele ze stolikami - 2 godziny równocześnie w obu pomieszczeniach 3) Ilość uczestników: 53 osoby, w tym 49 beneficjentów /20 dzieci w wieku 12-17 lat i 29 rodziców zastępczych/ oraz 4 osoby zaangażowane w realizację projektu. Część III zamówienia - usługa turystyczno-szkoleniowa - jednodniowy wyjazd o charakterze integracyjno-edukacyjnym pukam do drzwi dorosłości. Wspieranie rozwoju wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej 1) Termin realizacji: wrzesień 2010 2) Obsługa obejmuje zorganizowanie jednodniowego wyjazdu o charakterze integracyjno-edukacyjnym zgodnie z wytycznymi: a) przeprowadzenie warsztatów: - 6 godzinne zajęcia w formie warsztatowej mentalnie przygotowujące do wejścia w dorosłość, podjęcia adekwatnych ról społecznych - według specjalnie przygotowanego scenariusza zakładającego wspólną wyprawę symbolizującą drogę człowieka do dorosłości, poruszającą uniwersalne kwestie w obliczu stawiania się w pełni dojrzałą jednostką. - zainicjowana zostanie grupa edukacyjno - wspierającą dla wychowanków rodzin zastępczych (wprowadzenie, informacja o zasadach funkcjonowania grup wsparcia) - dostarczenie konspektu planowanych zajęć - zapewnienie materiałów potrzebnych do przeprowadzenia warsztatów b) wydanie imiennych zaświadczeń o udziale w zajęciach dla uczestników c) miejsce realizacji w odległości max.50 km od Krakowa d) zapewnienie posiłku w formie ogniska. Menu na 1 osobę: - kiełbasa (podwawelska lub śląska) - 20 dag - pieczywo pszenno-żytnie - 15 gkg - ketchup/musztarda - 5 dkg - dwa soki owocowe w kartoniku - 200 ml - woda mineralna - 150 ml e) opieka formalna i merytoryczna- poprzez zagwarantowanie w czasie każdego pobytu osobom z otoczenia, tj.1 opiekunowi i 1 koordynatorowi wyjazdu pełnego zakresu świadczeń (analogicznie jak dla beneficjenta). f) transport uczestników z Krakowa i z powrotem g) ubezpieczenie uczestników od nieszczęśliwych wypadków - NNW /min.10 000zł/os 3) Zajęcia będą prowadzone przez dwóch trenerów jednocześnie. Po rozstrzygnięciu przetargu wybrani trenerzy będą zobowiązani zsynchronizować plany zajęć 4) Ilość uczestników: 17 w tym: 15 wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat i 2 osoby ze strony zamawiającego (koordynator i opiekun grupy) Część IV zamówienia - usługa szkoleniowa - przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych i poprowadzenie grupy wsparcia dla rodziców zastępczych w ramach projektu Mowa - rozmowa - porozumienie. Jak żyć z nastolatkiem 1) Usługa obejmuje: a) przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych zgodnie z wytycznymi: - warsztaty dla rodziców zastępczych z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz umiejętności efektywnego rozwiązywania konfliktów i problemów wychowawczych sprawianych przez adolescentów / 4 godz. dydaktyczne/ - konsultacje dla rodzin /2 godz. zegarowe/ - miejsce realizacji: w odległości max.70 km od Krakowa w hotelu wskazanym przez zamawiającego, o którym mowa w II części zamówienia. - termin realizacji: warsztaty - 11.09.2010, konsultacje - 12.09.2010 - zamawiający zapewnia zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie i transport w czasie wyjazdów warsztatowych b) przeprowadzenie cyklu warsztatów psychoedukacyjnych z elementami grupy wsparcia - 4 spotkania po 2 godziny dydaktyczne - zajęcia będą kontynuacją wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych i będą zawierać elementy grupy wsparcia dla opiekunów zastępczych borykających się ze specyficznymi problemami wynikającymi z wychowywania dzieci w okresie dojrzewania - miejsce realizacji: sala konferencyjna MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14 - czas realizacji: od września do grudnia 2010 - raz w miesiącu , w terminie wskazanym przez Zamawiającego c) przygotowanie konspektów zajęć 2) Ilość uczestników: 29 - rodzice zastępczy Część V zamówienia - usługa szkoleniowa - przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych w ramach projektu Mowa - rozmowa - porozumienie. Jak żyć z nastolatkiem 1) Usługa obejmuje: a) przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych zgodnie z wytycznymi: - warsztaty dla dzieci w wieku 12-17 lat z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz budowania poczucia własnej wartości i prawidłowej samooceny / 4 godz. dydaktyczne/ - konsultacje dla rodzin /2 godz. zegarowe/ - miejsce realizacji: w odległości max.70 km od Krakowa w hotelu wskazanym przez Zamawiającego, o którym mowa w II części zamówienia . - termin realizacji: warsztaty - 11.09.2010, konsultacje - 12.09.2010 - zamawiający zapewnia zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie i transport w czasie wyjazdów warsztatowych b) przygotowanie konspektów zajęć 2) Ilość uczestników: 20 Część VI zamówienia - usługa szkoleniowa - przeprowadzenie cyklu spotkań warsztatowych grupy psychoedukacyjnej dla młodzieży uczestniczącej w projekcie Pukam do drzwi dorosłości. Wspieranie rozwoju wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej 1) Usługa obejmuje: a) przygotowanie konspektów zajęć b) przeprowadzenie cyklu 4 spotkań warsztatowych grupy edukacyjno-wspierającej dla wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat 2) Tematyka zajęć: a) naprawdę jaki/jaka jestem b) chcę realizować swoje marzenia c) mieć czy być - wartości moją siłą d) radzenie sobie z sytuacjami trudnymi, stresowymi. Trening relaksacyjny 3) Zajęcia będą prowadzone łącznie z zajęciami, o których mowa w VII części zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zsynchronizować plany zajęć z Wykonawcą VII części. 4) Ilość godzin dydaktycznych: 8 /4 spotkania po 2 godziny dydaktyczne/ 5) Ilość uczestników: 15 6) Termin realizacji: wrzesień - grudzień 2010 - raz w miesiącu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 7) Miejsce realizacji: sala konferencyjna MOPS, ul. Józefińska 14 Część VII zamówienia - usługa szkoleniowa - przeprowadzenie cyklu spotkań warsztatowych grupy psychoedukacyjnej dla młodzieży uczestniczącej w projekcie Pukam do drzwi dorosłości. Wspieranie rozwoju wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej 1) Usługa obejmuje: a) przygotowanie konspektów zajęć b) przeprowadzenie cyklu 4 spotkań warsztatowych grupy edukacyjno-wspierającej dla wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat 2) Tematyka zajęć: a) naprawdę jaki/jaka jestem b) chcę realizować swoje marzenia c) mieć czy być - wartości moją siłą d) radzenie sobie z sytuacjami trudnymi, stresowymi. Trening relaksacyjny 3) Zajęcia będą prowadzone łącznie z zajęciami, o których mowa w VI części zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zsynchronizować plany zajęć z Wykonawcą VI części. 4) Ilość godzin dydaktycznych: 8 /4 spotkania po 2 godziny/ 5) Ilość uczestników: 15 6) termin realizacji: wrzesień - grudzień 2010 - raz w miesiącu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego 7) Miejsce realizacji: sala konferencyjna MOPS, ul. Józefińska 14. 2. Warunki płatności: przelewem w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury/rachunku przez Zamawiającego. 3. Warunki dodatkowe: 1) W przypadku gdy któryś z beneficjentów zrezygnuje z uczestnictwa w warsztatach Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części zamówienia tj. faktycznej ilości uczestników warsztatów/wyjazdu. 2) VI i VII część zamówienia nie może być realizowana przez tę samą osobę. 3) Zamawiający a także podmiot kontrolujący zamawiającego może w każdej chwili skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi 4) Wykonawca informuje uczestników wyjazdu o współfinansowaniu usługi przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oraz we współpracy z Zamawiającym oznakuje odpowiednio (logotypy POKL, UE- EFS i informacja o dofinansowaniu) pomieszczenia, w których będą się odbywały zajęcia stanowiące przedmiot niniejszej umowy /dot. części I/ 5) Wykonawca zapewni właściwą jakość przygotowywanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej /dot. części I - III/ 6) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową potwierdzającą warunek ubezpieczenia uczestników najpóźniej na 1 dzień przed rozpoczęciem wyjazdu /dot. części I -III/.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w przypadku I, II i III, części zamówienia posiadają wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) w przypadku III części zamówienia - posiadają doświadczenie w realizacji podobnych warsztatów /min. 60 godzin przeprowadzonych warsztatów w ostatnich 3 latach - osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wykształcenie wyższe psychologiczne b) w przypadku IV, V części zamówienia - osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: posiadają wykształcenie wyższe na kierunkach: psychologia, pedagogika, socjologia, nauki o rodzinie, - posiadają doświadczenie w prowadzeniu warsztatów psychoedukacyjnych - min.60 godzin przeprowadzonych warsztatów w ostatnich 3 latach c) w przypadku części VI części - osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wykształcenie wyższe na kierunkach psychologia, socjologia - posiadają doświadczenie w prowadzeniu warsztatów psychoedukacyjnych - min 20 godzin w ciągu ostatnich 3 lat - posiadają doświadczenie w pracy z młodzieżą - są zaangażowane w pracę z rodzinami zastępczymi i ich wychowankami na terenie gminy miejskiej Kraków, - osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: posiadają min. 4 letnie doświadczenie w pracy w jednostkach pomocy społecznej - w tym min. roczne doświadczenie w pracy z osobami usamodzielnianymi d) w przypadku VII części: - osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wykształcenie wyższe na kierunkach psychologia, pedagogika, socjologia - posiadają doświadczenie w prowadzeniu warsztatów psychoedukacyjnych - min 20 godzin w ciągu ostatnich 3 lat - posiadają doświadczenie w pracy z młodzieżą

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia, warunki płatności oraz miejsce realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS Kraków ul.Jóżefińska 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2010 godzina 08:00, miejsce: Dziennik Podawczy MOPS w Krakowie ul.Jóżefińska 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: częściowo finansowane ze środków UE - projekt Pora na aktywność.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.