eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzegdostawy środków utrzymania czystości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-15

Kołobrzeg: dostawy środków utrzymania czystości
Numer ogłoszenia: 222773 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego "Niwa", C. K. Norwida 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3552010, fax 094 3552011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy środków utrzymania czystości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków utrzymania czystości tj. dostawy z grupy 24500000-9 oraz 21221000-8 wg kodów CPV (Wspólnego Słownika Zamówień wprowadzonym Rozporządzeniem Komisji Wspólnoty Europejskiej nr 2151/2003 z dnia 16 grudnia 2003 roku) oraz wyposażenie w dozowniki automatycznie przygotowujące roztwory o wymaganych stężeniach (w tym dla Działu Żywienia wyposażone w długie węże z końcówką rozpylającą roztwory pod wysokim ciśnieniem umożliwiające swobodne wykorzystywanie w pomieszczeniach kuchennych), w dozowniki podające gotowy produkt dla środków, które tego wymagają a na stanowiska robocze w butelki i spryskiwacze z regulowanymi głowicami gwarantującymi odpowiedni strumień środka z właściwymi dla określonego preparatu oznakowaniami, w tym produktów określanych jako niebezpieczne, oddzielnie dla Działów Hotelowego, Żywienia, Lecznictwa i Rehabilitacji, dostarczone i serwisowane przez Wykonawcę zamówienia w cenie dostarczanych środków. Przedmiotem zamówienia są również szkolenia prowadzone przez wykonawcę zamówienia w zakresie zasad wykorzystywania dostarczanych środków chemii gospodarczej oraz przygotowane przez wykonawcę zamówienia plany higieny dla kuchni dla poszczególnych dostarczanych środków, wliczone w cenę środków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące Oryginalny kod CPV: 21.22.10.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do występowania w obrocie gospodarczym, b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem do wykonania zamówienia oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) oferują środki utrzymania czystości posiadające atesty PZH , e) zobowiązują się do dostarczania środków w opakowaniach oznakowanych w ustawowo określony sposób wraz z kartami charakterystyk tych środków, f) gwarantują serwis dozowników, g) będą potwierdzać comiesięcznym raportem prawidłowość funkcjonowania dostarczonego systemu higieny, h) będą realizowali dostawy własnym transportem, na swój koszt i ryzyko, i) gwarantują realizacje zamówienia złożonego z 3 - dniowym wyprzedzeniem, j) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków przez Wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów potwierdzających ich spełnianie, wymienionych w punkcie VI. Ocena spełniania warunków przez Wykonawców dokonana zostanie według reguły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie maja złożyć Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie: 1. Posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności oraz że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 roku: a) aktualny odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, b) oświadczenie o spełnianiu warunków przez Wykonawcę, przewidziane w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji, c) aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, d) zaświadczenie naczelnika właściwego dla Wykonawcy urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji w tym zakresie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, e) zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji w tym zakresie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu. 2. Posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, pracowników zdolnych do wykonania zamówienia oraz potencjał techniczny gwarantujący spełnienie warunków określonych w specyfikacji: f) oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału technicznego do realizacji zamówienia na druku stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji. 3. Pozostawania przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: g) oświadczenie o pozostawaniu przez wykonawcę w sytuacji finansowej i ekonomicznej umożliwiającej wykonanie zamówienia, na druku stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji. 4. Z postępowania wykluczeni zostaną ci z Wykonawców, którzy złożą nieprawdziwe, mogące mieć wpływ na jego wynik, informacje. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 6. Wykonawca może załączyć do oferty inne dokumenty, które jego zdaniem spełniają warunki stawiane przez ustawę i Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia i potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Jednak Zamawiający może je odrzucić jeżeli stwierdzi, że nie posiadają wyżej określonych cech ze skutkami przewidzianymi w ustawie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Warunki płatności - 5
  • 3. Okres niezmienności ceny - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niwa.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3, sekretariat - pok. C103.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 08:00, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3, sekretariat - pok. C103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.