Ogłoszenie z dnia 2008-09-19
Namysłów: ZAKUP REJESTRATORÓW LEŚNICZEGO WRAZ Z DRUKARKAMI MOBILNYMI
Numer ogłoszenia: 222764 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Namysłów , ul. Parkowa 13, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190505, fax. 077 4190506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.lasy.gov.pl/namyslow.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP REJESTRATORÓW LEŚNICZEGO WRAZ Z DRUKARKAMI MOBILNYMI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego i w pełni sprawnego sprzętu komputerowego w postaci: - urządzenia przenośne - kolektory danych typu komputer Handheld (rejestratory leśniczego) wraz z oprogramowaniem - szt. 12 - drukarki termiczne z modułem bluetooth, oraz niezbędnymi akcesoriami - szt. 12 - stacja dokująca z konwerterem USB/Ethernet - szt. 12; wraz z serwisowaniem ww. sprzętu w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. c. Wykonawcy przedstawią wykaz dostaw zrealizowanych w okresie 2 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i nazw odbiorców; d. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobowym do wykonania zadania; e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); f. znajdują się w sytuacji ekonomiczno - finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, g. zaoferują warunki płatności: przelew w terminie minimum 14 dni od dnia wystawienia faktury; h. zaoferują termin wykonania zamówienia: I. etap pierwszy: 9 szt. kpl. (rejestrator, drukarka, akcesoria) rok 2008 - do 30 dni od daty podpisania umowy II. etap drugi: pozostała część dostawy rok 2009 - do 30 stycznia 2009 r; i. na zrealizowane dostawy udzielą minimum 24 miesięcznej gwarancji od daty dostawy; j. zaoferują cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia nie większą niż cena wynikająca z planów rzeczowo-finansowych Nadleśnictwa przeznaczona na te dostawy; Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku stanowiącego załącznik nr 1 do oferty, b) wypełniony formularz cenowy wg załączonego druku stanowiącego załącznik nr 2 do oferty c) wypełniony formularz ofertowy konfiguracji sprzętowej wg załączonego druku stanowiącego załącznik nr 3 do oferty d) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 4 do oferty, e) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 5 do oferty, f) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z projektem umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ) i nie wnosi do niej zastrzeżeń i akceptuje warunki w niej zawarte - załącznik nr 6 do oferty g) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert) - załącznik nr 7 do oferty h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - załącznik nr 8 do oferty i) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - załącznik nr 9 do oferty j) oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobowym niezbędnym do wykonania zamówienia - załącznik nr 10 do oferty k) wykaz dostaw wykonanych w ostatnich 2 latach - patrz pkt 8 ppkt 1b SIWZ - załącznik nr 11 do oferty l) kopię dowodu wniesienia wadium (patrz pkt. 12 SIWZ) - załącznik nr 12 do oferty m) pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania firmy - załącznik nr 13 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Jakość - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.lasy.gov.pl/namyslow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Namysłów, ul. Parkowa 13, 46-100 Namysłów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 09:30, miejsce: ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego pokój nr 10 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania w Namysłowie
- Utwardzenie podwórka szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Namysłowie.
- Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej DW 451 u zbiegu ulic: Władysława Sikorskiego, Armii Krajowej oraz Marii Konopnickiej w Namysłowie - opracowanie dokumentacji projektowej
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Namysłów w roku 2026
- Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Namysłowskiego przez okres 12 miesięcy począwszy od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Przebudowa pomieszczeń piwnicy w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie na potrzeby magazynu ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów komputerowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
- Dostawa drukarek, tabletów, laptopów, komputerów, pamięci przenośnych oraz innych urządzeń komputerowych z podziałem na części
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowni zawodowych technika analityka i technika pojazdów samochodowych, w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Zakup akcesoriów i sprzętu komputerowego dla Muzeum Narodowego we Wrocławiu
- "Zakup i dostawa zestawów komputerowych (23 szt.), drukarki fotograficznej (1 szt.) oraz kart pamięci (4 szt.)"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby SPZZOZ w Przysusze
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.