eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Odnowienie rocznej asysty technicznej dla posiadanych licencji produktów Quest Software oraz zakup licencji uzupełniających

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-26

Warszawa: Odnowienie rocznej asysty technicznej dla posiadanych licencji produktów Quest Software oraz zakup licencji uzupełniających
Numer ogłoszenia: 222745 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Departament Informatyki i Telekomunikacji , ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6531193, faks 022 6531999.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowienie rocznej asysty technicznej dla posiadanych licencji produktów Quest Software oraz zakup licencji uzupełniających.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odnowienia rocznej Usługi Asysty Technicznej do 31.12.2010 roku, zakup licencji uzupełniających produktów Quest Software dla listy oprogramowania wymienionego poniższej lub produktów równoważnych i świadczenie usługi wsparcia technicznego w ramach Usługi Asysty Technicznej Quest Software na zasadach opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. I. Odnowienie rocznej Usługi Asysty Technicznej do 31.12.2010 roku dla posiadanych przez Zamawiającego (NBP) produktów Quest Software obejmuje produkty i ilości wymienione poniżej: 1) Quest Reporter (Sold per Enabled User Acct - licencja wspólna z Quest Reporter Configuration Baselining - sold per Enabled User) Renewal - 4300 szt. 2) Quest InTrust for Active Directory (Sold per Enabled User Account) Renewal - 4300 szt. 3) Quest Spotlight on Active Directory (Per Enabled User Account) Renewal - 4300 szt. 4) Quest Recovery Manager for Active Directory (Sold per Enabled User Account) Renewal - 4300 szt. 5) Quest GPOAdmin - (Sold per Enabled User Account) Renewal - 4300 szt. 6) TOAD for Oracle Standard Edition Renewal - 1 szt. 7) TOAD for Oracle Xpert Edition w/Quest DBA Module Renewal - 4 szt. 8) TOAD Data Modeler Renewal - 1 szt. 9) TOAD for Oracle Professional Edition Renewal - 1 szt. 10) TOAD for Oracle Professional Edition Renewal - 4 szt. 11) TOAD for Oracle Standard Edition Renewal - 2 szt. 12) Knowledge Xpert for PL/SQL Development Renewal - 2 szt. 13) TOAD for Oracle Standard Edition Renewal - 1 szt. 14) TOAD for Oracle Professional Edition Renewal - 3 szt. 15) Knowledge Xpert for PL/SQL Development Renewal -1 szt. 16) SQL Navigator Standard Edition Renewal - 4 szt. 17) SQL Navigator Professional Edition Renewal - 2 szt. 18) TOAD for Oracle Standard Edition w/ DBA Module Renewal - 1 szt. 19) TOAD for Oracle Xpert Edition w/ DBA Module Renewal - 1 szt. 20) Knowledge Xpert for PL/SQL Development Renewal - 1 szt. 21) Knowledge Xpert for Oracle Administration Renewal - 1 szt. 22) TOAD for Oracle Xpert Edition w/Quest DBA Module Renewal - 3 szt. 23) TOAD for Oracle Xpert Edition Renewal -15 szt. 24) TOAD for Oracle Suite Renewal -1 szt. 25) Foglight 5 Management Server Renewal - 1 szt. 26) Foglight 5 Database Monitoring Suite per CPU Socket Renewal - 6 szt. 27) Quest InTrust per Enabled User Account Renewal - 4 300 szt. 28) Quest InTrust Plug-in for File Access - sold per Enabled User Account Renewal - 4300 szt. 29) Quest Storage Manager for Windows (Sold per server; Includes storage analysis and actions) Renewal -1 szt. 30) TOAD for DB2 LUW Standard Edition - sold per seat Renewal - 3 szt. 31) TOAD for DB2 LUW Professional Edition - sold per seat - Standard Edition with integrated Knowledge Xpert and Debugger functionality Renewal - 8 szt. 32) TOAD for DB2 LUW Xpert Edition - sold per seat - includes 1 seat of TOAD Professional and SQL Optimizer for DB2 Renewal - 1 szt. 33) Quest Recovery Manager for Active Directory Forest Edition - sold per enabled user account Renewal - 4300 szt. 34) TOAD for DB2 LUW Standard Edition - sold per seat Renewal - 3 szt. 35) TOAD for DB2 LUW Professional Edition - sold per seat Renewal - 7 szt. 36) TOAD for DB2 LUW Xpert Edition Renewal - 2 szt. II. Zakup licencji uzupełniających produktów Quest Software z roczną Usługą Asysty Technicznej lub produkty równoważne*) obejmuje produkty i ilości wymienione poniżej: 1) Access Manager; Sold per Enabled User Account - 4300 szt. 2) TOAD for Oracle, Base Edition - Sold per Seat (1 seat of Toad for Oracle with integrated Debugger functionality, KX for PL/SQL Development and KX for Oracle Admin & for a limited time, Toad for Data Analysts) - 2 szt. 3) TOAD for DB2 LUW, Standard Edition - Sold per Seat - 2 szt. 4) TOAD for Oracle, Professional Edition - Sold per Seat (1 seat of Toad for Oracle Base and integrated Code Xpert and Data Management functionality) - 10 szt. 5) Recovery Manager for SharePoint (licence sold per Front End Server) - 1 szt. 6) Site Administrator for SharePoint (licence sold per Front End Server) - 1 szt. *) Zakup licencji uzupełniających produktów Quest Software z roczną Usługą Asystą Techniczną, o których mowa w punkcie II jest uzupełnieniem stanu licencyjnego. Dopuszcza się zaoferowanie produktu równoważnego do produktów określonych w punkcie II . Równoważność dotyczy licencji, produktów oprogramowania i usługi. Równoważność oznacza, że: a.warunki licencji w każdym aspekcie licencjonowania są nie gorsze niż licencje produktów określonych w punkcie II, b.nabycie licencji oprogramowania równoważnego pozwala na legalne używanie posiadanych przez Zamawiającego produktów Quest Software, c.funkcjonalność oprogramowania równoważnego nie może być gorsza od funkcjonalności oprogramowania określonego w punkcie II tabeli, d.oprogramowanie równoważne musi być kompatybilne i w sposób niezakłócony współdziałać z centralnym serwerem zarządzającym i raportującym Quest Zamawiającego, e.oprogramowanie równoważne nie może zakłócić pracy środowiska systemowo-programowego Zamawiającego, f.oprogramowanie równoważne musi w pełni współpracować z systemami już eksploatowanymi u Zamawiającego, tj. z rozległym środowiskiem domenowym Windows 2008 oraz z oprogramowaniem systemowym i systemami bazodanowymi Oracle, DB2 i MS SQL na platformach Windows, HP-UX i AIX Zamawiającego, g.Oprogramowanie równoważne musi zapewniać pełną, równoległą współpracę w czasie rzeczywistym i pełną funkcjonalną zamienność produktu z produktami Quest Software. h.warunki i zakres usługi asysty technicznej i konserwacji dla oprogramowania równoważnego muszą być nie gorsze niż usługa określona dla produktów Quest Software. Wykonawca, który zaoferuje produkt równoważny musi udowodnić spełnienie wszystkich warunków określonych powyżej. W tym celu Wykonawca: i.Złoży oświadczenia i dokumenty, określone w Rozdziale IX SIWZ, j.Dokona wspólnie z Zamawiającym instalacji i testowania oprogramowania równoważnego w środowisku sprzętowo-programowym Zamawiającego. k.przeszkoli personel Zamawiającego - łącznie 12 osób, z podziałem na 2 grupy - w zakresie funkcjonalności i działania oprogramowania równoważnego w środowisku sprzętowo-programowym Zamawiającego. W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę równoważne oprogramowanie nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego i/lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo-programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego również po odinstalowaniu oprogramowania równoważnego. III.Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego na wezwanie Zamawiającego w ramach Usługi Asysty Technicznej Quest Software na zasadach opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.21.00.00 - Usługi programowania pakietów oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1.1.Posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX pkt A SIWZ. 3.Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale IX A SIWZ, według formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie to zostanie złożone w oryginale, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej mają być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1) Oświadczenie dotyczące produktu równoważnego. Treść oświadczenia jest integralną częścią wzoru (Formularza ofertowego), stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Pełne postanowienia licencji oprogramowania równoważnego, 3) Wykaz pełnej funkcjonalności oprogramowania równoważnego, 4) Pełne warunki i zasady świadczenia usługi asysty technicznej i konserwacji dla oprogramowania równoważnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Departament Informatyki i Telekomunikacji, ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, pokój 476, IV piętro, blok B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Biuro Podawcze Kancelarii NBP, ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.