Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-15
Łódź: Dostawa staplerów, wkładów do staplerów, klipsów do klipsownicy LT300, sprzętu do laparoskopii.
Numer ogłoszenia: 222731 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, fax 042 6393452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk2.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa staplerów, wkładów do staplerów, klipsów do klipsownicy LT300, sprzętu do laparoskopii..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I: Wkłady do staplerów; 486 sztuk; Pakiet II: Urządzenie do szwu kapciuchowego, 16 sztuk; Pakiet III: Staplery okrężne jednorazowe, 54 sztuk; Pakiet IV: Ładunki do staplerów, 134 sztuki; Pakiet V: Klipsy tytanowe do klipsownicy wielorazowej LT 300, 10 op. Pakiet VI: Jednorazowe trokary, 112 sztuk.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium (dla wszystkich części zamówienia) w wysokości: 6.070,00 złotych, słownie: sześć tysięcy siedemdziesiąt złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania Zamówienia, 3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 4nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy PZP. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 1.4 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk2.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM UM w Łodzi ul. Żeromskiego 113 - Dział Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM UM - CSW w Łodzi ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kancelaria ogólna..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ładunek jednorazowego użytku do staplera liniowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładunek jednorazowego użytku do staplera liniowego. Wartość brutto: ok. 290 000zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia do automatycznego szwu kapciuchowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia do automatycznego szwu kapciuchowego. Wartość brutto ok. 7500 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stapler okrężny jednorazowy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stapler okrężny jednorazowy. Wartość brutto ok. 73400,00 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ładunki do staplera liniowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładunki do staplera liniowego. Wartość brutto ok. 120 000,00zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Klipsy tytanowe do klipsownicy wielorazowej LT 300..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy tytanowe do klipsownicy wielorazowej LT 300. Wartość brutto ok. 32 100,00 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Jednorazowy trokar..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy trokar. Wartość brutto ok. 82 000,00 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Rzemiosła w Łodzi w ramach projektu pn. "BEZ KLAPEK NA OCZY"
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Ocena wsparcia w ramach OPXII "Pomoc techniczna" i OPXIV "Pomoc techniczna REACT-EU" RPO WŁ 2014-2020
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu wentylacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Łodzi
- Wykonanie usług interwencyjnych, mających na celu redukcję i utylizację zwierzyny łownej
- DOSTOSOWANIE BUDYNKÓW I TERENU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 184, PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 231 W ZAKRESIE BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO - BUDYNKI A, B
- MZŻ.262.10.2025.T - Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II"
- Dostawa sprzętu do diagnozy i treningu uwagi słuchowej opartej na założeniach metody Tomatisa
- dostawa systemu autoklawowego do otrzymania wysokiej jakości struktur kompozytowych dla WIMiC- DE-dzp.272-403/25
- Dostawa gastroskopu terapeutycznego dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa drobnego sprzętu, mobilnego aparatu wyciągowego oraz termocyklera
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.