Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-27
Oświęcim: Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja - remont pomieszczeń w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Oświęcimiu przy ul. Słowackiego 1a
Numer ogłoszenia: 222726 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Środowiskowy Dom Samopomocy , ul. Słowackiego 1A, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 842 45 35, faks 33 842 40 14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_jednostki/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja - remont pomieszczeń w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Oświęcimiu przy ul. Słowackiego 1a.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja - remont pomieszczeń w jednopiętrowym budynku Środowiskowego Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Oświęcimiu przy ul. Słowackiego 1a mieszczących się w prawym skrzydle budynku przy ul. Słowackiego 1a oraz jednego pomieszczenia w lewym skrzydle o łącznej powierzchni około 300 m2 polegający na: - Remoncie instalacji wodnej i kanalizacyjnej - wymiana pionów wodno - kanalizacyjnych. CPV - 45332000-3, 45331210-1. Ogólna charakterystyka robót - remont będzie obejmował w szczególności: wykucie i demontaż starej instalacji wodno - kanalizacyjnej, montaż i podłączenie nowej instalacji wodno - kanalizacyjnej, zamurowanie - zabetonowanie otworów i bruzd, prace wykończeniowe wykonanie tynków, ułożenie płytek, malowanie. - Remoncie instalacji elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej (Roboty instalacyjno - elektryczne). CPV - 45310000-3. Ogólna charakterystyka robót - remont będzie obejmował w szczególności: wykucie i demontaż starej instalacji elektrycznej, zasilanie i montaż złącza pomiarowego, zasilanie ze złącza pomiarowego do rozdzielnicy i montaż rozdzielnicy, zasilanie z rozdzielnicy RG do rozdzielnicy TIP i przebudowa rozdzielnicy TIP, wyłącznik p.poż, instalację oświetleniową, instalację gniazd wtykowych, połączenia wyrównawcze, pomiary, prace wykończeniowe zaprawianie bruzd, wykonanie tynków i malowanie. Uwaga: Szczegółowy zakres prac określają: Przedmiar robót (stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ), Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ) oraz Projekt wykonawczy wraz ze schematami instalacji elektrycznej (stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku określonego powyżej będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymaga się od Wykonawcy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonania, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie wykonania lub remontu instalacji wodno - kanalizacyjnych oraz instalacji elektrycznych o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto o ile prace w zakresie wykonania lub remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej oraz instalacji elektrycznej były wykonywane łącznie (w jednej robocie budowlanej - inwestycji). W przypadku realizowania oddzielnie robót w zakresie wykonania lub remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej oraz instalacji elektrycznych wymaga się wykonania jednej roboty budowlanej z zakresu wykonania lub remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto oraz jednej roboty budowlanej z zakresu wykonania lub remontu instalacji elektrycznej o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto (łącznie wymaga się w takim przypadku wykonania dwóch robót budowlanych o wartości, co najmniej 80.000,00 zł brutto). Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku wykonawca dostarcza wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - np. referencje, protokoły odbioru robót (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji). Ocena spełnienia warunku określonego powyżej będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie w/w dokumentów oraz oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku określonego powyżej będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymaga się, aby Wykonawca dysponował minimum jedną osobą mającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (kierownik robót). Fakt dysponowania taką osobą Wykonawca potwierdza: poprzez złożenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (upoważnionych do kierowania robotami budowlanym) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do specyfikacji). Ocena spełnienia warunku określonego powyżej będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie w/w dokumentów oraz oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku określonego powyżej będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana według formuły spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku, jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Kosztorys ofertowy (zgodny z przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ) - kosztorys uproszczony (sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej) - kosztorys powinien zawierać, co najmniej stronę tytułową wraz z nazwą zadania, nazwą zamawiającego, wartością netto i brutto zadania, kalkulację uproszczoną w formie kosztorysu uproszczonego z wartościami jednostkowymi robót i podsumowaniem poszczególnych działów, zestawienie R, M, S (robocizna, materiał, sprzęt), tabelę elementów scalonych. Kosztorys uproszczony powinien zgadzać się z przedmiarem robót, stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji w szczególności: wszystkie pozycje przedmiarowe muszą być ujęte w kosztorysie ofertowym. 4. Wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile wykonawca przewiduje podwykonawców). Załącznik nr 6 do specyfikacji.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_jednostki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Oświęcimiu, ul. Słowackiego 1a, 32-600 Oświęcim (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2012 godzina 08:30, miejsce: Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Oświęcimiu, ul. Słowackiego 1a, 32-600 Oświęcim (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- PRZEDŁUŻENIE LICENCJI SYSTEMU ANTYWIRUSOWEGO
- "Usprzętowienie i komputeryzacja - zakup serwera dla Wydziału Inwestycji, Rozwoju i Dróg wraz z komputerami PC"
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Termomodernizacja budynku PZ nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu - w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku szkoły o szyb windowy wraz z montażem dźwigu osobowego.
- Dostawa wyposażenia schronu
- 2025 1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Pz Nr 2 SOMSiT w roku 2026
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





