eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczówadministrowanie lokalami; IZP-3410/21/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Kleszczów: administrowanie lokalami; IZP-3410/21/09
Numer ogłoszenia: 222722 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleszczów , ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. (044) 731 31 10, faks (044 ) 731 31 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: administrowanie lokalami; IZP-3410/21/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Administrowanie gminnymi zasobami mieszkaniowymi i lokalami użytkowymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 7000.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.wykażą się należytą realizacją w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie przynajmniej jedną usługą odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, której wartość wynosiła co najmniej 250.000,00zł brutto. 2. spełniają wymagania wynikające z oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3.posiadają lub będą posiadać sprzęt niezbędny do wykonania prac określonych w SIWZ w szczególności.: - posypywarkę soli i piasku wraz z nośnikami o pojemności załadowczej każdorazowo nie mniej niż 4 m3 w ilości 2 szt, - pługi o zmiennej geometrii lemiesza wraz z nośnikiem w ilości 3 szt, - pług wirnikowy wraz z nośnikiem do odśnieżania w ilości 1 szt, - koparko - ładowarkę o pojemności łyżki min. 1 m3 w ilości 2 szt, - wykaszarki i kosiarki samobieżne w ilości 8 szt, - zamiatarkę drogową do utrzymania czystości na ciągach drogowych i pieszych w ilości 1 szt, - maszyny szorujące do mycia i suszenia gładkich i średnio szorstkich podłóg o wydajności sprzątania do 1850 m2/h w ilości 2 szt . 4.zatrudnią na podstawie umowy o pracę zawartej na czas obowiązywania umowy o Administrowaniu gminnymi zasobami mieszkaniowymi i lokalami użytkowymi 12 kobiet i 5 - ciu mężczyzn o statusie bezrobotnego z terenu Gminy Kleszczów. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków wg. metody spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lista wymaganych dokumentów Wymagane oświadczenia: Każdy wykonawca przystępujący do postępowania winien złożyć oświadczenie, że: 1. posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także posiada lub będzie posiadał potencjał ekonomiczny, oraz pracowników zdolnych do wykonywania zamówienia, 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 5. po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń. Lista wymaganych dokumentów: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3. wykaz wykonanych usług (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Wykaz winien zawierać przynajmniej jedną usługę spełniające wymienione warunki. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające należyte ich wykonanie. 4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń wynikających z zakresu usług zgodnie ze specyfikacją pkt. IV ppkt 3 Informacja jakie muszą spełnić oferenci 5. Oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę zawartej na czas obowiązywania umowy o Administrowaniu gminnymi zasobami mieszkaniowymi i lokalami użytkowymi 12 kobiet i 5 - ciu mężczyzn o statusie bezrobotnego z terenu Gminy Kleszczów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47 (cena wersji papierowej - 10zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 14:00, miejsce: kancelaria ogólna UG (nr 8).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.