Ogłoszenie z dnia 2008-09-17
Gdańsk: sygn. akt 146/B/NI/2008 Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych pn:
Przebudowa odcinka ul. Hynka w Gdańsku o długości ok. 100 m, pomiędzy ulicami Dywizjonu 303 i Skarżyńskiego.
Numer ogłoszenia: 222711 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, fax. 058 3416758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja samorządowa gminna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sygn. akt 146/B/NI/2008 Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych pn: Przebudowa odcinka ul. Hynka w Gdańsku o długości ok. 100 m, pomiędzy ulicami Dywizjonu 303 i Skarżyńskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej (projektów budowlano - wykonawczych) obejmującej: Przebudowę jezdni i chodników oraz budowę ścieżki rowerowej ulicy Hynka od działki nr 87/13 obręb 033 do działki nr 88/2 obręb 033 na długości około 100 m. Przebudowę oświetlenia i odwodnienia ulicznego.Przebudowę urządzeń uzbrojenia podziemnego kolidujących z podstawowym zakresem przebudowy ulicy. Skoordynowanie opracowania z projektami obejmującymi obszary stykające się z ww. odcinkiem ul. Hynka tj. z projektem przebudowy odcinków ulic Al. Jana Pawła II i Hynka (Europrojekt Gdańsk) i Budowa trasy Nowa Słowackiego - Nowa Kościuszki (Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego w Gdańsku). 2) Podstawa opracowania: Decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego nr WUAiOZ-I-7331/866/07/3-AZ z dnia 02.10.2007 r. Dokumentacja projektowa Budowa ul. Nowa Słowackiego - Nowa Kościuszki na odcinku od ronda de la Salle do Al. Rzeczypospolitej w Gdańsku opracowana przez BPBK - z dokumentacją projektową można się zapoznać w siedzibie tut. Zarządu w budynku B pokój 20. Dokumentacja projektowa Przebudowa odcinków ulic Jana Pawła II i Hynka w Gdańsku opracowana przez Europrojekt Gdańsk - z dokumentacją projektową można się zapoznać w siedzibie tut. Zarządu w budynku B pokój 20..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1) oświadczy, że spełnia warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. SIWZ. 2) posiada doświadczenie w wykonywaniu opracowań projektowych w zakresie projektów drogowych wielobranżowych, wykaże się realizacją w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch opracowań projektowych (projektów budowlanych i wykonawczych) na budowę lub przebudowę dróg. 3) wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia projektanta wiodącego branży drogowej posiadającego uprawnienia w zakresie projektowania dróg bez ograniczeń, z minimum pięcioletnim stażem pracy od uzyskania uprawnień projektowych, który wykonał nie mniej niż trzy projekty budowlane i wykonawcze na: budowę lub przebudowę dróg. 4) wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia projektantów wiodących w branży: energetycznej, sanitarnej posiadających stosowne uprawnienia, z minimum pięcioletnim stażem pracy od uzyskania uprawnień projektowych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunku opisanego w pkt. III.1) poprzez: ppkt.1) podpisanie oświadczenia - zał. SIWZ. Wymaganie ma zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia. ppkt.2) poprzez wykaz opracowań sporządzony wg wzoru - zał. SIWZ i załączenie dokumentów np. referencji potwierdzających, że opracowania projektowe zostały wykonane należycie. ppkt.3) poprzez złożenie oświadczenia, sporządzone wg wzoru - zał. SIWZ i załączenie uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. ppkt.4) poprzez złożenie oświadczenia, sporządzone wg wzoru - zał. SIWZ i załączenie uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać ww. warunki w sposób następujący: ppkt.1) wymagania określone ww. punkcie mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia, pkt. III.2 - III.4) co najmniej jeden z wykonawców musi spełnić ten warunek. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie - stosowne dokumenty i oświadczenia zgodnie z pkt. VII. 1.1. SIWZ. (dot. wszystkich przedsiębiorców, wspólników spółki)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 08:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, bud.B, pok. nr 25 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont pokrycia dachu budynku biurowego w Gdańsku.
- Modernizacja dwóch zespołów schodów ruchomych w budynku Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe z modułem XDR
- Remont estakady w ciągu ul. Rakoczego w Gdańsku
- Najem samochodu osobowego typu VAN z pełną obsługą serwisową oraz ubezpieczeniem komunikacyjnym.
- Usunięcie wad odbiorowych i gwarancyjnych wykonanych robót budowlanych dot. termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 47 przy ul. Reformackiej 18 w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych zlokalizowanych w miejscowościach Wierzchowo Dworzec, Lipka oraz Maszewo.
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych zlokalizowanych w miejscowościach Słonowice i Kłębowiec.
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla czterech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych zlokalizowanych w miejscowościach Będzino, Grzmiąca, Miastko oraz Jastrowie.
- Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Zaprojektowanie i wybudowanie linii kablowych i kontenerowej stacji transformatorowej
- Roboty budowlane polegające na modernizacji ujęcia wodociągowego w Dąbrowie w gminie Nowosolna - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.