To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-18
Kraków: Dostawa pierwszej części wyposażenia Domu Pomocy Społecznej Miejskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie - meble
Numer ogłoszenia: 222703 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190178 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie, ul. Rozrywka 1, 31-419 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 411 41 21, faks 12 410 56 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pierwszej części wyposażenia Domu Pomocy Społecznej Miejskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie - meble.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa pierwszej części wyposażenia Domu Pomocy Społecznej Miejskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie - meble 1)biurko - lada - szt. 2, 2)Zabudowa szafkami kuchennymi stojącymi i wiszącymi - kpl. 1, 3)Zabudowa szafkami kuchennymi stojącymi - kpl. 1, 4)Zabudowa szafkami kuchennymi stojącymi i wiszącymi - kpl 2, 5)Zabudowa szafkami kuchennymi stojącymi i wiszącymi - kpl 1, 6)lada - szt. 1, 7)Szafka kuchenna - szt. 1, 8)Szafa z nadstawką - szt. 1, 9)Szafa z nadstawką - szt. 1, 10)półka wisząca - szt. 1, 11)zabudowa wnęki - szt. 1, 12)Zabudowa wnęki szafą z drzwiami przesuwnymi - szt. 1, 13)Zabudowa wnęki drzwiami przesuwnymi - szt. 1, 14)Szafka schowkowa - szt. 1, 15)Tapczan jednoosobowy - szt. 1, 16)Wieszak ubraniowy z lustrem - szt. 13, 17)Biurko - kpl. 1, 18)komoda z dostawką - szt. 1, 19)szafa ubraniowa - szt. 1, 20)biurko - kpl 2, 21)szafa ubraniowa - szt. 1, 22)Sofa - szt. 1, 23)Biurko z kontenerkiem - kpl. 5, 24)Kontenerek na kółkach - szt. 11, 25)stolik - szt. 1, 26)stolik elipsa - szt. 1, 27)Szafa biurowa z nadstawką i narożnikiem - szt. 1, 28)Szafa biurowa z nadstawką - szt. 1, 29)Biurko komputerowe narożne - kpl. 1, 30)Biurko komputerowe narożne - kpl. 1, 31)Półka ścienna otwarta - szt. 2, 32)Szafa na książki typu biblioteka - szt. 1, 33)Listwa magnetyczna 5x100 cm - szt. 8, 34)Stół o wymiarach 180 cm dł/ 80 cm szer/ 80 cm. wys - szt. 4, 35)Stolik - ława o wymiarach 60 cm dł/60 cm szer./50 cm.wys. szt. 6, 36)Szafa biurowa o wymiarach 90 cm szer./47 cm głęb./210 cm. wys.- szt. 3, 37)Szafa ubraniowa o wymiarach 90 cm szer./55 cm głęb./210 cm. wys-szt.1, 38)Zabudowa szafkami kuchennymi stojącymi i wiszącymi o długości 275 cm - szt. 1, 39)Fotele biurowe - szt. 26. Dodatkowe usługi wykonane w ramach umowy: 1) dostawa i montaż wyposażenia nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z uruchomieniem, 2) czas reakcji na zgłoszoną awarię nie może być dłuższy niż - 3 dni kalendarzowe, 3) gwarancja dla każdej pozycji wyposażenia nie może być krótsza niż - 24 miesiące, 4) Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji dla każdego elementu wyposażenia. 5) wyposażenie powinno odpowiadać wszelkim normom oraz być dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach leczenia zbiorowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HIDAS" J.I W.MUSIAŁ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"HIDAS" J.I W.MUSIAŁ SPÓŁKA JAWNA
- HIDAS J.i W. Musiał spółka jawna, ul. Braci Saków 5, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63166,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66260,00
Oferta z najniższą ceną: 35490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93864,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- "Dostawa wyposażenia meblowego sal operacyjnych do wykonania na wymiar ze stali chirurgicznej wraz z usługą montażu i transportem."
- Zakup wraz z dostawą mebli medycznych (z podziałem na 10 zadań)
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
- Dostawa wyposażenia oddziałów szpitalnych.
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.