Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-19
Poznań: Zakup urządzeń komputerowych, oprogramowań
wg opisu przedmiotu zamówienia w załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 222680 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Poznań-Jeżyce , ul. Słowackiego 22, 60-823 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6471904, fax. 061 6471921.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usjezyce.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń komputerowych, oprogramowań wg opisu przedmiotu zamówienia w załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z podziałem na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Zestawy komputerowe Stacja robocza wraz z oprogramowaniem 11 szt. Monitor LCD 19 cali 11 szt. Klawiatura 11 szt. Mysz 11 szt. Część II Drukarki o dużej wydajności Drukarka igłowa (Heavy Duty) 2 szt. Drukarka laserowa o dużej wydajności 3 szt. Część III: Sprzęt komputerowy i akcesoria komputerowe Przełączniki zarządzalne (Switch) 2 szt. Drukarka laserowa 2 szt. Drukarka laserowa kolorowa 1 szt. Zasilacz 5 szt. Płyty DVD+R (w opakowaniu po 50 szt.) 2 op. Płyty CD-R (w opakowaniu po 50 szt.) 2 op. Dyskietki (w opakowaniu po 10 szt.) 2 op. Taśmy DAT DDS4 30 szt. Część IV Oprogramowanie emulacyjne Licencja na oprogramowanie emulacyjne terminala 11 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.51.80.00 - Pakiety oprogramowania emulującego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku składania oferty wspólnej wymagane warunki muszą spełniać przedsiębiorcy łącznie. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1. Zostanie dokonana według następującej zasady: - dokument złożono / dokumentu nie złożono,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - Wymagany w pkt. 1 niniejszej części dokument winien złożyć każdy wykonawca. - Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez wykonawców. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych będzie złożone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio zapisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2006 r. nr 87 poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usjezyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Poznań-Jeżyce ul. Słowackiego 22, 60-823 Poznań.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy Poznań-Jeżyce ul. Słowackiego 22, 60-823 Poznań pok. 153.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja robocza wraz z oprogramowaniem 11 szt. Monitor LCD 19 cali 11 szt. Klawiatura 11 szt. Mysz 11 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drukarki o dużej wydajności.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka igłowa (Heavy Duty) 2 szt. Drukarka laserowa o dużej wydajności 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt komputerowy i akcesoria komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przełączniki zarządzalne (Switch) 2 szt. Drukarka laserowa 2 szt. Drukarka laserowa kolorowa 1 szt. Zasilacz 5 szt. Płyty DVD+R (w opakowaniu po 50 szt.) 2 op. Płyty CD-R (w opakowaniu po 50 szt.) 2 op. Dyskietki (w opakowaniu po 10 szt.) 2 op. Taśmy DAT DDS4 30 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 30.23.21.10-8, 30.23.71.00-0, 30.23.73.80-6, 30.23.73.20-8, 30.23.47.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oprogramowanie emulacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Licencja na oprogramowanie emulacyjne terminala 11 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.51.80.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- prace remontowe w żłobku Balbinka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa artykułów alkoholowych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Dostawa kamizelek kuloodpornych do Oddziału Zewnętrznego w Koziegłowach Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu elektronicznego do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
- DOSTAWA SPRZĘTU RTV/AGD, FOTO, AUDIO, AKCESORIÓW INFORMATYCZNYCH, CHEMICZNYCH ŹRÓDEŁ ZASILANIA, NAGRÓD RZECZOWYCH DLA 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU.
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Dostawa klastra obliczeniowego złożonego z 46 jednostek typu mini PC dla potrzeb Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Dostawa wielobranżowych materiałów, artykułów, akcesoriów, aparatury i urządzeń instalacyjnych w zakresie adaptacji Hali Fizycznej reaktora Maria zlokalizowanej na terenie NCBJ w Otwocku.
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i informatycznych oraz plotera na potrzeby BCUw dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.