Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-18
Warszawa: DOSTAWA STACJONARNYCH ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH
ORAZ KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM (ZADANIE NR 1 /ZADANIE NR 2/ ZADANIE NR 3*)
Numer ogłoszenia: 222677 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu , Pl. Krasińskich 2/4/6, 00-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5818816, faks 022 5818813, 5818829.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA STACJONARNYCH ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH ORAZ KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM (ZADANIE NR 1 /ZADANIE NR 2/ ZADANIE NR 3*).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań: ZADANIE NR 1: Dostawa komputerów biurowych: 1) stacjonarnych zestawów komputerowych biurowych typ 1- szt. 24 2) komputerów przenośnych biurowych typ 1- szt. 3 ZADANIE NR 2: Dostawa stacjonarnych zestawów komputerowych biurowych typ 2 - szt. 27 ZADANIE NR 3: Dostawa komputerów graficznych wraz z oprogramowaniem: 1) komputerów przenośnych graficznych: - szt. 2, wraz z: a)oprogramowaniem do wykonania kopii bezpieczeństwa systemu operacyjnego i danych użytkownika na dysku twardym i dyskach zewnętrznych np.CD-ROM oraz ich odtworzenie po ewentualnej awarii systemu operacyjnego bez potrzeby jego reinstalacji; b)oprogramowaniem diagnostycznym umożliwiającym wykrywanie usterek z wyprzedzeniem; c)licencja na oprogramowanie Microsoft Office Standard 2010, Microsoft Open, Academical, Numer kontynuacji: 66886620ZZE1205 d)oprogramowaniem graficznym: - Adobe Creative Suite 5.5 Design Standard PL x2 - CorelDraw Grapfics Suite X5 PL x2 - Abby Fine Reader 10 x2 - Enfocus PitStop Pro 10 x1 - Bitstream Euro - Biblioteka Fontów v. 2,5 x1 - Eurostil Next (licencja na 5 stanowisk) x1 2) stacjonarnego zestawu komputerowego graficznego: - szt. 1, wraz z: a)oprogramowaniem do wykonania kopii bezpieczeństwa systemu operacyjnego i danych użytkownika na dysku twardym i dyskach zewnętrznych np.CD-ROM oraz ich odtworzenie po ewentualnej awarii systemu operacyjnego bez potrzeby jego reinstalacji; b)oprogramowaniem diagnostycznym umożliwiającym wykrywanie usterek z wyprzedzeniem; c)licencją na oprogramowanie Microsoft Office Standard 2010, Microsoft Open, Academical, Numer kontynuacji: 66886620ZZE1205 d)oprogramowaniem graficznym: - Adobe Creative Suite 5.5 Design Standard PL - CorelDraw Grapfics Suite X5 PL - Enfocus PitStop Pro 10 - QuarkXPress 9 3) monitora komputerowego graficznego - szt. 1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Zadanie nr 1: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, a w szczególności wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. realizowaniem bądź zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw zestawów komputerowych stacjonarnych i/lub przenośnych biurowych, każda dostawa o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto; Zadanie nr 2: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, a w szczególności wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. realizowaniem bądź zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw zestawów komputerowych stacjonarnych biurowych, każda dostawa o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 PLN brutto; Zadanie nr 3: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, a w szczególności wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. realizowaniem bądź zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw zestawów komputerowych stacjonarnych i/lub przenośnych graficznych, każda dostawa o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 PLN brutto
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonywanie istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku gdy konieczność dokonania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa, Biuro Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Centrali Zamawiającego: ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa, pokój nr 1 - parter Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów biurowych: 1)stacjonarnych zestawów komputerowych biurowych typ 1-szt. 24 2)komputerów przenośnych biurowych typ 1-szt. 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów biurowych: 1)stacjonarnych zestawów komputerowych biurowych typ 1- szt. 24 2)komputerów przenośnych biurowych typ 1- szt. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa stacjonarnych zestawów komputerowych biurowych typ 2 - szt. 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stacjonarnych zestawów komputerowych biurowych typ 2 - szt. 27.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa komputerów graficznych wraz z oprogramowaniem: 1) komputerów przenośnych graficznych: - szt. 2, 2) stacjonarnego zestawu komputerowego graficznego - szt. 1 3) monitora komputerowego graficznego - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów graficznych wraz z oprogramowaniem: 1) komputerów przenośnych graficznych: - szt. 2, wraz z: a) oprogramowaniem do wykonania kopii bezpieczeństwa systemu operacyjnego i danych użytkownika na dysku twardym i dyskach zewnętrznych np.CD-ROM oraz ich odtworzenie po ewentualnej awarii systemu operacyjnego bez potrzeby jego reinstalacji; b)oprogramowaniem diagnostycznym umożliwiającym wykrywanie usterek z wyprzedzeniem; c)licencja na oprogramowanie Microsoft Office Standard 2010, Microsoft Open, Academical, Numer kontynuacji: 66886620ZZE1205 d)oprogramowaniem graficznym: - Adobe Creative Suite 5.5 Design Standard PL x2 - CorelDraw Grapfics Suite X5 PL x2 - Abby Fine Reader 10 x2 - Enfocus PitStop Pro 10 x1 - Bitstream Euro - Biblioteka Fontów v. 2,5 x1 - Eurostil Next (licencja na 5 stanowisk) x1 2) stacjonarnego zestawu komputerowego graficznego: - szt. 1, wraz z: a)oprogramowaniem do wykonania kopii bezpieczeństwa systemu operacyjnego i danych użytkownika na dysku twardym i dyskach zewnętrznych np.CD-ROM oraz ich odtworzenie po ewentualnej awarii systemu operacyjnego bez potrzeby jego reinstalacji; b)oprogramowaniem diagnostycznym umożliwiającym wykrywanie usterek z wyprzedzeniem; c)licencją na oprogramowanie Microsoft Office Standard 2010, Microsoft Open, Academical, Numer kontynuacji: 66886620ZZE1205 d)oprogramowaniem graficznym: - Adobe Creative Suite 5.5 Design Standard PL - CorelDraw Grapfics Suite X5 PL - Enfocus PitStop Pro 10 - QuarkXPress 9 3) monitora komputerowego graficznego - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-6, 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Rozbudowa systemu backupowego
- Dostawa mięsa i wędlin
- ZAKUP DEPOZYTORÓW KLUCZY
- Zakup i oznakowanie materiałów promocyjnych dla Polskiego FSDN oraz dystrybucja do 45 punktów.
- Dostawa subskrypcji na oprogramowanie antywirusowe Cortex XDR Prevent (PAN-XDRPRVT) lub równoważne dla jednostek OUM, OUP oraz wydziałów zamiejscowych na okres 12 miesięcy dla 1200 urządzeń końcowych.
- Rozbiórka dziesięciu budynków, położonych na dz. nr 58/4 obręb Mikołajewice
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego do wyposażenia wybranych laboratoriów dydaktycznych w Instytutach Wydziału EITI na Politechnice Warszawskiej
- DOSTAWY I USŁUGI IT - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz usług serwisowych i licencyjnych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego
- Dostawa sprzętu elektronicznego i urządzeń niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu pn.: "Uniwersytet Ludowy Pogranicza"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz tonerów dla CUS w Czechowicach-Dziedzicach
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





