eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Dostawa igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, strzykawek, systemu odsysania pacjentów, rurek, cewników, drenów dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-03

Jasło: Dostawa igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, strzykawek, systemu odsysania pacjentów, rurek, cewników, drenów dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Numer ogłoszenia: 222656 - 2014; data zamieszczenia: 03.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny , ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4437500, faks 013 4468322.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, strzykawek, systemu odsysania pacjentów, rurek, cewników, drenów dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, strzykawek, systemu odsysania pacjentów, rurek, cewników, drenów dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle: Pakiet 1 - igły i kaniule (igły do iniekcji, igły kaniule do wkłuć dożylnych), Pakiet 2 - igły do znieczuleń (igła do znieczuleń podpajęczynówkowych standardowa, igła do znieczuleń podpajęczynówkowych typu Pencil Point, igły do znieczuleń regionalnych), Pakiet 3 - igły do punkcji (igły do punkcji mostka, zestaw do toracentezy/ paracentezy) Pakiet 4 - igły różne (atraumatyczna igła podpajęczynówkowa, igła Sterican, zestaw z cewnikiem do ciągłych znieczuleń zewnątrzoponowych Penfix, igła do znieczuleń podpajęczynówkowych typu Pencil Point), Pakiet 5 - kaniule i igły bezpieczne, Pakiet 6 - bezpieczne aparaty do przetaczania, Pakiet 7 - przyrządy do przetaczania (aparat do przetaczania płynów infuzyjnych, aparat do przetaczania krwi, aparat do przetaczania z możliwością pomiaru OCŻ), Pakiet 8 - strzykawki (strzykawki 1xuż., strzykawki do pomp infuzyjnych, strzykawki żanety, strzykawki insulinowe, strzykawki tuberkulinowe) Pakiet 9 - zamknięty system do odsysania pacjentów (zamknięty system do odsysania pacjentów do rurek intubacyjnych, przewód oddechowy typu Mapleson C), Pakiet 10 - cewniki, dreny (cewniki do karmienia przez nos, cewniki do podawania tlenu, cewniki urologiczne typu Tieman, cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych, cewniki Nelaton, cewniki Foleya, dreny REDON, butelki do długotrwałego odsysania ran, dreny do odsysania), Pakiet 11 - rurki intubacyjne, tracheostomijne, ustno-gardłowe (rurki intubacyjne bez mankietu pedriatyczne, rurki intubacyjne przeźroczyste z otworem bocznym Murphiego z mankietem, rurki intubacyjne zbrojone z mankietem, rurki tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym, rurki ustno - gardłowe Guedel), Pakiet 12 - dreny (dreny Kehra T, dreny pooperacyjne) o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.13.23-0, 33.14.13.21-6, 33.19.40.00-6, 33.15.70.00-5, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.17.10.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo informacji o działalności gospodarczej do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie). 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) do oferty należy załączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie); b) wykonawcy, których oferta zostanie wybrana przedłożą przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowę regulującą ich współpracę. 3. Wypełniony formularz ofertowy - druk nr 2. 4. Wypełniony formularz cenowy - druk nr 5. 5. Deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę w obszarze wyrobów medycznych - wymagana prawem. 6. Opisy (np. ulotka lub strona katalogowa ze zdjęciem) - celem weryfikacji z opisem przedmiotu zamówienia (potwierdzająca wszystkie parametry). 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów,tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (o których mowa w pkt. 3.3 pkt. 2 SIWZ) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.3.3 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania stosuje się odpowiednio. W przypadku składania jednej oferty przez dwóch lub więcej przedsiębiorców (art. 23), oferta spełniać musi następujące wymagania: - Wykonawcy, których oferta zostanie wybrana przedłożą przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowę regulującą ich współpracę, - każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. - w odniesieniu do pozostałych warunków muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki. - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; - Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W okresie niezmienności cen, ceny mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. W razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu umowy, dla Stron wiążąca będzie stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury, a zmiana kwoty ceny brutto z tego tytułu jest akceptowana przez Strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń. 2. Dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy po cenach niższych niż ustalone w umowie z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w SIWZ i umowie. 3. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, produkt zamienny, w sytuacji gdy: wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Jaśle ul. Lwowska 22 - Dział Administracji Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - pokój nr 7..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2014 godzina 11:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Jaśle 38-200 Jasło, ul. Lwowska 22 Sekretariat pok. nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: igły i kaniule.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły i kaniule (igły do iniekcji, igły kaniule do wkłuć dożylnych) o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: igły do znieczuleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do znieczuleń (igła do znieczuleń podpajęczynówkowych standardowa, igła do znieczuleń podpajęczynówkowych typu Pencil Point, igły do znieczuleń regionalnych) o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: igły do punkcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do punkcji (igły do punkcji mostka, zestaw do toracentezy/ paracentezy) o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: igły różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły różne (atraumatyczna igła podpajęczynówkowa, igła Sterican, zestaw z cewnikiem do ciągłych znieczuleń zewnątrzoponowych Penfix, igła do znieczuleń podpajęczynówkowych typu Pencil Point) o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kaniule i igły bezpieczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule i igły bezpieczne o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: bezpieczne aparaty do przetaczania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bezpieczne aparaty do przetaczania o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: przyrządy do przetaczania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyrządy do przetaczania (aparat do przetaczania płynów infuzyjnych, aparat do przetaczania krwi, aparat do przetaczania z możliwością pomiaru OCŻ) o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: strzykawki (strzykawki 1xuż., strzykawki do pomp infuzyjnych, strzykawki żanety, strzykawki insulinowe, strzykawki tuberkulinowe) o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zamknięty system do odsysania pacjentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamknięty system do odsysania pacjentów (zamknięty system do odsysania pacjentów do rurek intubacyjnych, przewód oddechowy typu Mapleson C), o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: cewniki, dreny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki, dreny (cewniki do karmienia przez nos, cewniki do podawania tlenu, cewniki urologiczne typu Tieman, cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych, cewniki Nelaton, cewniki Foleya, dreny REDON, butelki do długotrwałego odsysania ran, dreny do odsysania),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: rurki intubacyjne, tracheostomijne, ustno-gardłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki intubacyjne, tracheostomijne, ustno-gardłowe (rurki intubacyjne bez mankietu pedriatyczne, rurki intubacyjne przeźroczyste z otworem bocznym Murphiego z mankietem, rurki intubacyjne zbrojone z mankietem, rurki tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym, rurki ustno - gardłowe Guedel), o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dreny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dreny (dreny Kehra T, dreny pooperacyjne) o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.