Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-26
Zakliczyn: 1Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Stróżach artykułów żywnościowych według załączników do formularzy ofertowych do części:
A - pieczywo i ciasta
B - jaja świeże
C - ryby i przetwory rybne
D - owoce i warzywa
E - artykuły i wyroby mleczarskie
F - produkty spożywcze głęboko mrożone
G - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
H - różne artykuły spożywcze
Numer ogłoszenia: 222643 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Stróże 1, 32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie, tel. 014 66-55-048, faks 014 66-55-048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Stróżach artykułów żywnościowych według załączników do formularzy ofertowych do części: A - pieczywo i ciasta B - jaja świeże C - ryby i przetwory rybne D - owoce i warzywa E - artykuły i wyroby mleczarskie F - produkty spożywcze głęboko mrożone G - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne H - różne artykuły spożywcze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na zgłoszone przez Zamawiającego zapotrzebowanie przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia 01 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2010r. wg asortymentu, ilości określonych w formularzach cenowych do części A,B,C,D,E,F,G,H.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Oferent powinien zapoznać się ze wszystkimi wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji. 2. Ofertę należy sporządzić i przedstawić Zamawiającemu w jednym egzemplarzu. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w odniesieniu do przedstawionych części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. 4. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowanie i złożeniem oferty. 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym poprzez przedstawienie aktualnego odpisu z właściwego rejestru ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert. W przypadku występowania pełnomocnika należy dołączyć pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. Z ubiegania o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 PZP, b) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o których mowa w art. 24 ust.1 PZP, c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust.3. 5) Deklarują wykonywanie przedmiotu zamówienia w terminach wymaganych przez Zamawiającego. 6) Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 PZP 7)Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty należy załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w formie oryginału bądź kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem z datą sporządzenia oferty przez Wykonawcę). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w/ dokument w wymaganym terminie pod katem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. b) oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru jak w załączniku Nr 9 do SIWZ. c) wypełniony formularz ofertowy dla ofert częściowych A, B, C, D, E, F, G, H- wg wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik Nr 1,2,3,4,5,6,7,8 do SIWZ d) oświadczenie do art. 44 Ustawy PZP - załącznik nr 10 e) pełnomocnictwo do reprezentowania o ile występuje pełnomocnik. 2. Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP - Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, a) w w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie musi być dołączone do oferty, b) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 6.1 lit. a) i b) winien dołączyć każdy z podmiotów występujących wspólnie, c) jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 6.2 została wybrana, Wykonawca winien przedstawić przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, d) dokumenty wykazane w pkt 6.1 lit. c) winien złożyć jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Korespondencja będzie prowadzona z pełnomocnikiem. 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń czy pełnomocnictw lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy PZP. 4. Zgodnie z art. 24 ust.4 ustawy PZP - ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia. 6. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Stróżach, Stróże 1, 32-840 Zakliczyn,
woj.małopolskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Stróżach, Stróże 1, 32-840 Zakliczyn, woj.małopolskie - w sekretariacie na dzienniku podawczym.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A -pieczywo i ciasta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa do Domu Pomocy Społecznej w Stróżach pieczywa i ciast na zgłoszone przez Zamawiającego zapotrzebowanie przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia 01 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2010r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - jaja świeże.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa do Domu Pomocy Społecznej w Stróżach jaj świeżych na zgłoszone przez Zamawiającego zapotrzebowanie przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia 01 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2010r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - ryby i przetwory rybne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa do Domu Pomocy Społecznej w Stróżach ryb i przetworów rybnych na zgłoszone przez Zamawiającego zapotrzebowanie przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia 01 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2010r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część D - owoce i warzywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa do Domu Pomocy Społecznej w Stróżach owoców i warzyw na zgłoszone przez Zamawiającego zapotrzebowanie przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia 01 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2010r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9, 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część E - artykuły i wyroby mleczarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa do Domu Pomocy Społecznej w Stróżach artykułów i wyrobów mleczarskich na zgłoszone przez Zamawiającego zapotrzebowanie przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia 01 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2010r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część F - produkty spożywcze głęboko mrożone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa do Domu Pomocy Społecznej w Stróżach produktów spożywczych głęboko mrożonych na zgłoszone przez Zamawiającego zapotrzebowanie przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia 01 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2010r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.89.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część G - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa do Domu Pomocy Społecznej w Stróżach produktów zwierzęcych, mięs i produktów mięsnych na zgłoszone przez Zamawiającego zapotrzebowanie przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia 01 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2010r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część H - różne artykuły spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa do Domu Pomocy Społecznej w Stróżach różnych artykułów spożywczych na zgłoszone przez Zamawiającego zapotrzebowanie przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia 01 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2010r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.90.00.00-7, 03.22.00.00-9, 15.33.00.00-0, 15.41.00.00-5, 15.61.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI ZAKLICZYN
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych w 2026 roku dla Europejskiego Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego - 3 części
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej Gminy Zakliczyn w ramach Programu OLiOC na lata 2025-2026 -obszar 2 - Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw
więcej: przetargi ZAKLICZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 Promyczek w Słupsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (wody mineralnej, soków, napojów, przetworów owocowych i warzywnych, towarów sypkich, przypraw i deserów) dla statku Nawigator XXI
- "Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 "Królestwo Skrzatów" w Słupsku"
- "Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 9 "Akademia Uśmiechu" w Słupsku"
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OLKUSZU W 2026 ROKU".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





