Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-26
Warszawa: Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Nr 8 przy ul. Otwockiej 3 w Warszawie w ramach zadania - Adaptacja obiektów na potrzeby Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej
Numer ogłoszenia: 222615 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto st. Warszawa Dzielnica Praga Północ , ul. ks. I. Kłopotowskiego 15, 00-987 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5900210, 59-00214, faks 022 5900215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Nr 8 przy ul. Otwockiej 3 w Warszawie w ramach zadania - Adaptacja obiektów na potrzeby Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany okien w budynku przy ul. Namysłowskiej 1 w Warszawie. Zakres robót obejmuje: 1) roboty przygotowawcze; 2) dostawa stolarki okiennej; 3) montaż stolarki okiennej; 4) wymiana podokienników zewnętrznych na nowe z blachy tytancynk. Szczegółowy zakres robót, rozwiązania materiałowe, jakościowe, warunki wykonania i odbioru robót określa: 1) dokumentacja techniczna: projekt budowlano- wykonawczy - wymiana stolarki okiennej; 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) przedmiar robót; 4) wzór umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1. wykażą, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie wykonania wymiany okien o wartości brutto minimum 400 tysięcy złotych; 2. dysponują co najmniej jedną osobą lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej jednej osoby, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej (mogą też być w ograniczonym zakresie) oraz jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wysokości minimum 500 tysięcy złotych; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VII pkt 1 i formie określonej w Części VI SIWZ: 1) Ofertę na formularzu ofertowym, o treści zgodnej z załącznikiem Nr 1. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu. 2) Kosztorys ofertowy - wzór stanowi załącznik Nr 2. 3) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 3.1) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe oświadczenie składa w imieniu wszystkich pełnomocnik Wykonawców. 3.2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zgodnie z treścią wzoru określonego w załączniku Nr 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie to składa każdy Wykonawca odrębnie. 3.3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy Wykonawca składa ten dokument odrębnie. 3.4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie wykonania wymiany okien o wartości brutto minimum 400 tysięcy złotych - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5; Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten ma być spełniony łącznie przez te podmioty. 3.5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6; Do wykazu należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz ważne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 3.5.a) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie (załącznik Nr 6), wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten ma być spełniony łącznie przez te podmioty. 3.6) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca na dzień składania oferty jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wysokości minimum 500 tysięcy złotych. W przypadku, gdy ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu przewidzianego na realizację przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia, że utrzymana będzie ciągłość ubezpieczenia przez cały okres wykonywania zamówienia; W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten ma być spełniony łącznie przez te podmioty. 3.7) pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praga-pn.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w wersji papierowej na wniosek wykonawcy - ( cena 14,00 zł) w siedzibie Zamawiającego, WOM parter, stanowisko 18, godz.8:00-16:00, opłata w kasie na parterze..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, 03-708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15 pok. 339, III p. (WZP)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Wykonanie prac restauratorskich w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki przy ul. Jagiellońskiej 2 w Myślenicach
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- BZP.271.49.2024 Wykonanie robót budowlanych niezbędnych do (...) zadania inwestycyjnego pod nazwą: " Sport, integracja, zabawa na osiedlu Kaduk" - wykonanie ogrodzenia - realizacja w ramach BO.
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- "Rozwój krytycznej infrastruktury społecznej w Rumi - budowa MOPS i Przedszkola, dostosowanie szkoły dla przedszkolaków, więcej pracowników trafi na rynek pracy, z podziałem na części".
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.