Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-17
Bełchatów: DOSTAWA SYSTEMU KABLI I PŁYT DO ZŁAMAŃ OKOŁOPROTEZOWYCH ORAZ ENDOPROTEZ POWIERZCHNIOWYCH I PRZYNASADKOWYCH
Numer ogłoszenia: 222567 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II , ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, fax. (0-44) 63 58 208.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/sw_belchatow.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SYSTEMU KABLI I PŁYT DO ZŁAMAŃ OKOŁOPROTEZOWYCH ORAZ ENDOPROTEZ POWIERZCHNIOWYCH I PRZYNASADKOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr I. - System kabli i płyt do złamań okołoprotezowych 1) kable o średnicy 2 mm i długości minimum 500 mm, wykonane z plecionki drutów ze stopu CoCr z systemem zacisków wielokrotnego mocowania pozwalający na umocowanie naprężonego kabla ............................................................................................................................... 40 kabli z zaciskami. 2) płyty ze stopu CoCr z otworami do przeprowadzenia kabli, 5 płyt prostych oraz 5 płyt umożliwiających zespolenie złamań okołokrętarzowych. Wymagania dla płyt prostych: a) płyty proste o dług. 150 mm - 2 szt b) płyty proste o dług. 200 mm - 2 szt. c) Płyty proste o dług. 250 mm - 1 szt. Wymagania dla płyt krętarzowych: a) płyty krętarzowe 75 mm - 2 szt. b) płyty krętarzowe 115 mm - 2 szt. c) płyty krętarzowe 185 mm - 1 szt. Okresowe użyczenie instrumentarium do zabiegu operacyjnego z użyciem ww. implantów na czas obowiązywania umowy. Pakiet nr II. - Endoprotezy powierzchniowe stawu biodrowego /kapoplastyka/z możliwością pogłębionej resekcji głowy i endoprotezy przynasadkowe po 10 szt. 1. Endoprotezy powierzchniowe: 1) panewka press-fit minimum 12 rozmiarów 44 - 66 mm o powierzchni porowatej lub pokrytej hydroksyapatytem .................................................................................................................... 10 szt. 2) i głowa protezy osadzona na cemencie na powierzchni zachowanej głowy kości udowej minimum 6 rozmiarów od 38 do 58 z opcją panewki stosowanej w przypadku dysplazji ............................ 10 szt. 3) Cement kostny o niskiej lepkości z antybiotykiem; op. 40 g .................................................. 10 opak. Wymagania dotyczące pkt 1), 2), 3) Panewka press-fit i głowa protezy osadzona oraz cement ma być w komplecie. 2. Endoprotezy przynasadowe /krótki trzpień/ 10 endoprotez składajacych się z: 1) krótkiego trzpienia tytanowego ze stożkiem 12/14, dostępnego w kilku rozmiarach, koniec dalszy oraz szyjka trzpienia gładko polerowane ................................................................................. 10 szt. 2) panewki bezcementowej tytanowej typu press-fit o rozmiarach 44 do 66 z wkładem polietylenowym crosslink do głowy 28 mm ...................................................................................................... 10 szt. 3) głowy metalowej z powłoką ceramiczną o średnicy 28 mm i różnej długości .......................... 10 szt. 3. Opcja głowy modularnej do trzpienia o stożku 12/14 stosowanej w razie konieczności rewizji głowy /kapy/, pozwalający pozostawić istniejącą panewkę ..................................................................... 1 szt. 4. Opcja panewki pomostowej w razie konieczności rewizji panewki ................................................ 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. Warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą /Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655/. 7.1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz oceny ich spełnienia: 1) Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; Zamawiający dokonana oceny spełnienia ww. warunków systemem: spełnia / nie spełnia (druk ZP-17), na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz w niniejszym ogłoszeniu. Dokument lub oświadczenie wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - par. 1 ust. 1 pkt 1 i 2, par 1 ust. 2 pkt 2 /Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605/..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony do wystawienia organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (patrz: druk OFERTA) 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 zamówień na dostawy asortymentu ortopedycznego tożsamego lub zbliżonego z oferowanym w przetargu o łącznej wartości nie mniejszej niż całkowita wartość wynikająca z oferty złożonej przez Wykonawcę, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np.: opinie, referencje); 4. Oferta, załączniki i inne wymagane procedurą dokumenty: 1) druk OFERTA /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 1 do SIWZ/; 2) Formularz cenowy /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2 do SIWZ/; 3) pełnomocnictwo(-a) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2) SIWZ, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych dokumentów składanych w toku postępowania. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 2) składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 6. Dokument, o którym mowa w pkt 5, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/sw_belchatow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123, Sekcja Zamówień Publicznych (pok. 92).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123 w sekretariacie Dyrektora ds. Ekonomicznych (pok. nr 18).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I. - System kabli i płyt do złamań okołoprotezowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) kable o średnicy 2 mm i długości minimum 500 mm, wykonane z plecionki drutów ze stopu CoCr z systemem zacisków wielokrotnego mocowania pozwalający na umocowanie naprężonego kabla ................................ 40 kabli z zaciskami. 2) płyty ze stopu CoCr z otworami do przeprowadzenia kabli, 5 płyt prostych oraz 5 płyt umożliwiających zespolenie złamań okołokrętarzowych. Wymagania dla płyt prostych: a) płyty proste o dług. 150 mm - 2 szt b) płyty proste o dług. 200 mm - 2 szt. c) płyty proste o dług. 250 mm - 1 szt. Wymagania dla płyt krętarzowych: a) płyty krętarzowe 75 mm - 2 szt. b) płyty krętarzowe 115 mm - 2 szt. c) płyty krętarzowe 185 mm - 1 szt. Okresowe użyczenie instrumentarium do zabiegu operacyjnego z użyciem ww. implantów na czas obowiązywania umowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II. - Endoprotezy powierzchniowe stawu biodrowego /kapoplastyka/z możliwością pogłębionej resekcji głowy i endoprotezy przynasadkowe po 10 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Endoprotezy powierzchniowe: 1) panewka press-fit minimum 12 rozmiarów 44 - 66 mm o powierzchni porowatej lub pokrytej hydroksyapatytem 10 szt. 2) głowa protezy osadzona na cemencie na powierzchni zachowanej głowy kości udowej minimum 6 rozmiarów od 38 do 58 z opcją panewki stosowanej w przypadku dysplazji .............................................................................. 10 szt. 3) Cement kostny o niskiej lepkości z antybiotykiem; op. (40 g) ...................................................................... 10 opak. Wymagania dotyczące pkt 1), 2), 3) Panewka press-fit i głowa protezy osadzona oraz cement ma być w komplecie. 2. Endoprotezy przynasadowe /krótki trzpień/ 10 endoprotez składajacych się z: 1) krótkiego trzpienia tytanowego ze stożkiem 12/14, dostępnego w kilku rozmiarach, koniec dalszy oraz szyjka trzpienia gładko polerowane .................................................................................................................................... 10 szt. 2) panewki bezcementowej tytanowej typu press-fit o rozmiarach 44 do 66 z wkładem polietylenowym crosslink do głowy 28 mm ...................................................................................................................................................... 10 szt. 3) głowy metalowej z powłoką ceramiczną o średnicy 28 mm i różnej długości ................................................... 10 szt. 3. Opcja głowy modularnej do trzpienia o stożku 12/14 stosowanej w razie konieczności rewizji głowy /kapy/, pozwalający pozostawić istniejącą panewkę ....................................................................................................................... 1 szt. 4. Opcja panewki pomostowej w razie konieczności rewizji panewki ....................................................................... 1 szt. Okresowe użyczenie instrumentarium do zabiegów na czas obowiązywania umowy. Szkolenie personelu operującego w zakresie wykonywanych zabiegów z użyciem ww. implantów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Usługa odśnieżania dachów obiektów zarządzanych przez "EKO-REGION" sp. z o.o. II /2025
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa w 2026 roku
- Bieżące utrzymanie dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Bełchatowa
- Doposażenie pracowni dydaktycznych w ramach projektu pn. "CKZ w Bełchatowie - kierunek przyszłość" - Sprzęt diagnostyczny do pracowni samochodowych
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Bełchatowie w 2026 roku poza terenem kodu pocztowego 97-400 i 97-300." - II postępowanie
- Dostawa odzieży operacyjnej na zasadach umowy najmu wraz z czynnościami pomocniczymi oraz dzierżawą i obsługą dystrybutorów w obrębie Bloku Operacyjnego
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa endoprotez stawu kolanowego na potrzeby Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
- "Dostawy implantów i materiałów zużywalnych dla potrzeb Kliniki Chirurgii Ortopedyczno-Urazowej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach"
- Dostawa endoprotez- powtórka.
- Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawy asortymentu stosowanego w chirurgii urazowo-ortopedycznej - uzupełnienie
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO DYNAMICZNEJ STABILIZACJI MIĘDZYTRZONOWEJ SZYJNEJ TYPU ACIF
- Zakup i dostawa asortymentu do zabiegów małoinwazyjnych w technice artroskopowej dla potrzeb Kliniki Chirurgii Ortopedyczno-Urazowej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





