eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraKOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MAJĄTKU ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ZOZ BOLESŁAWIEC UL.JELENIOGÓRSKA 4 , 59-700 BOLESŁAWIEC

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-17

Jelenia Góra: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MAJĄTKU ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ZOZ BOLESŁAWIEC UL.JELENIOGÓRSKA 4 , 59-700 BOLESŁAWIEC
Numer ogłoszenia: 222563 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Kancelaria Brokerska DKB , ul. Groszowa 11, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7534703 (704), 603892665, fax. 0-75 7676127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.boleslawiec.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MAJĄTKU ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ZOZ BOLESŁAWIEC UL.JELENIOGÓRSKA 4 , 59-700 BOLESŁAWIEC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia: PakietI-OC; CPV 66516000-0 Zadanie 1: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ZOZ z tytułu udzielania świadczen medycznych na warunkach Rozporządzenia MF z dnia 27.12.2007 - ubezpieczenie obowiązkowe Zadanie 2: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ZOZ z tytułu prowadzonej działalności oraz posiadanego mienia na warunkach dobrowolnych oferowanych przez Wykonawców Pakiet II-Mienie :CPV 66513200-1; 66514110-0 Zadanie 3:ubezpieczenia mienia w zakresie all risks Zadanie 4; ubezpieczenie sprzetu elektronicznego w zakresie all risks Zadanie 5; ubezpieczenia komunikacyjne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00 - 66.51.60.00 66.51.32.00 - 66.51.32.00 66.51.41.10 - 66.51.41.10 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wnosi się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykazali że: 1. nie podlegają wykluczeniom z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , o których mowa w art.24 , a w tym spełniają warunki o których mowa w atr.22.ust.1 Pzp z dnia 20.01.2004 wraz z późniejszymi zmianami 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tzn: prowadzą działalność ubezpieczeniową na podstawie zezwolenia lub licencji, koncesji Ministra Finansów, co najmniej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 3. posiadają na dzień 31.12.2007 roku pokrycie: - marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100% - rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami powyżej 100% 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują siecią placówek i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5. załączą do oferty wszystkie aktualne warunki ubezpieczeń dotyczące przedmiotu zamówienia. 6. w przypadku oferty składanej przez Wykonawcę -pool koasekuracyjny , każdy z uczestników musi spełnić warunki o których mowa w pkt.1-5 , a także do oferty musi zostać załączona umowa podmiotów występujących wspólnie , z której ma wynikać min: zakres podziału praw i obowiązków stron tej umowy, zasady zgłaszania i likwidacji szkód , uprawnienia reprezentanta poolu upoważnionego do składania oświadczeń woli i posiadającego stosowne pełnomocnictwo w trakcie postępowania oraz do podpisywania umów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: oparty na zasadzie : OCENA : spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków Wykonawca wraz z ofertą przedstawi: 1.oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniom wymienionym w art.24, a w tym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22.ust 1 ustawy Pzp. 2. kopia zezwolenia, licencji, koncesji Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej co najmniej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia . 3. aktualny odpis z KRS wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 4. oświadczenie o wysokości procentowej wskaźników wymienionych w pkt.3 Opisu warunków udziału w postępowaniu, podpisane przez osoby uprawnione ze strony Wykonawcy. 5.wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie, (posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), ze szczególnym uwzględnieniem opisu procedur zgłaszania i likwidacji szkód ,a w tym wykazem podmiotów terenowych odległych nie więcej niż 150 km od siedziby Zamawiającego wraz z wykazem osób odpowiedzialnych za likwidację szkód z poszczególnego rodzaju ubezpieczeń opisanych w przedmiocie zamówienia oraz drukami zgłaszania szkód. 6.W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z udziałem Podwykonawców Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie tych czynności , której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych Podwykonawców. Za działania Podwykonawców Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. 7. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8 . wymagane jest złożenie pełnomocnictwa rodzajowego lub szczególnego : a) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz b) do zawierania umów , a w tym umów ubezpieczenia dla sum ubezpieczenia wykazanych w opisie przedmiotu zamówienia , ( o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych). Pełnomocnictwo jeżeli nie jest oryginalne musi być potwierdzone przez osoby uprawomocnione przez Wykonawcę jako zgodne z oryginałem. Z pełnomocnictwo musi wynikać , iż jest ono obowiązujące dla niniejszego postępowania nie krócej niż do 30.11. 2008 r. 9. w przypadku oferty składanej przez pool koasekuracyjny, do wniosku ma zostać załączona: umowa koasekuracyjna , pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania członków poolu koasekuracyjnego w trakcie postępowania (pełnomocnictwo ma także obejmować uprawnienie do podpisania umowy ubezpieczenia, umowy z Zamawiającym). 10. wszystkie warunki ubezpieczeń Wykonawcy będących przedmiotem zamówienia. Wszystkie dokumenty , jeżeli nie są oryginałami należy poświadczyć za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z uprawomocnieniem ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.70
  • 2 - warunki merytoryczne - 0.30
  • 3 - wagi zadań - 1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dkbjg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Zamawiajacego:Dolnośląska Kancelaria Brokerska -Dorota Dziedzic, 58-500 Jelenia Góra ul. Groszowa 11; tel. 075 75 34 704(704); fax.075 76 76 127; kancelaria@dkbjg.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba ZESPÓŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ w BOLESŁAWCU : sekretariat ZOZ-u , ul.Jeleniogórska 4, 59-700 Bolesławiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.