eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Dostawa papieru kserograficznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Biłgoraj: Dostawa papieru kserograficznego
Numer ogłoszenia: 222498 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju , ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6881200, 6881209, faks 084 6866974.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru kserograficznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru kserograficznego (kod CPV - 30.19.76.44 - 2) w asortymencie i ilości określonej poniżej: 1)Papier kserograficzny, biały, matowy, przeznaczony do dwustronnego powielania o parametrach: format A-4, gramatura 80 +/- 2 g/m2 , białość - min. 146 +/- 3 CIE, wilgotność 3,8-5,0 %, grubość 103 +/- 3 um, 1 Ryza = 500 szt., wielkość zamówienia w ryzach - 8 000 szt. 2)Papier kserograficzny, biały, matowy, przeznaczony do dwustronnego powielania o parametrach: format A -3, gramatura 80 +/- 2 g/m2 , białość - min. 146 +/- 3 CIE, wilgotność 3,8-5,0 %, grubość 103 +/- 3 um, 1 Ryza = 500 szt., wielkość zamówienia w ryzach - 200 szt. 3)Papier kserograficzny, biały matowy, przeznaczony do dwustronnego powielania o parametrach: format A -4, gramatura 80 +/- 2 g/m2 , białość - min. 161 +/- 2 CIE, wilgotność 3,8-5,0 %, grubość 108 +/- 3 um, 1 ryza = 500 szt., wielkość zamówienia w ryzach - 4 500 szt. 2. Zamówienie nie przekracza wartości określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 od której jest uzależniony obowiązek przekazywania Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszeń o zamówieniach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium i zabezpieczenie nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi zawarte w art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp tj.: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca/y złoży stosowne oświadczenie z art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia. Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca/y złoży/ą stosowne oświadczenie z art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie z art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie z art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: 1.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, wg formuły (spełnia - nie spełnia), na podstawie załączonych do wniosku oświadczeń i dokumentów jak również ustali czy oferty wraz z załącznikami zostały prawidłowo podpisane zgodnie z zasadami reprezentacji. 2.Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu jak również Ci, których wniosek nie będzie zawierał wszystkich wymaganych w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oświadczeń i dokumentów lub złożone dokumenty zawierać będą błędy, zostaną wykluczeni z postępowania jeśli w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie uzupełnią na wezwanie stosownych oświadczeń lub dokumentów. Uzupełnianie nie będzie możliwe jeżeli mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3.Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych ogłoszeniem i niniejszą instrukcją, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4.Po dokonaniu w(w czynności Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej wykonawców spełniających postawione w ogłoszeniu i niniejszej instrukcji warunki udziału w postępowaniu kierując do tych wykonawców stosowne zaproszenia. 5.Informacja o dopuszczeniu do udziału w licytacji elektronicznej przekazana zostanie Wykonawcom przez Zamawiającego na podany we wniosku o dopuszczenie do licytacji nr fax lub adres e-mail oraz potwierdzona pisemnie na podany adres do korespondencji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składając wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji obowiązany jest do wniosku (dostępnego na stronie www. zus.pl w linku zamówienia publiczne po wybraniu właściwego Oddziału ZUS i trybu postępowania) załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp: 1)Oświadczenia: a)Oświadczenie z art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp 2)Dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m -cy przed upływem terminu składania ofert; b)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; c)Aktualna specyfikacja techniczno - jakościowa producenta papieru zawierająca nazwę handlową i parametry techniczno - jakościowe oferowanego przez wykonawcę rodzaju papieru kserograficznego w szczególności wymagane przez Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://licytacje.uzp.gov.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.zus.pl

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1.Wymagania formalne: 1)W licytacji elektronicznej mogą brać udział wyłącznie wykonawcy zarejestrowani w systemie platformy licytacji elektronicznej pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl 2)Aby Zamawiający miał możliwość dopuszczenia Wykonawcy do udziału w licytacji, musi on zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl i przekazać Zamawiającemu określony tam swój LOGIN, wypełniając odpowiednie pole we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej 3)W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu (login należy podać dokładnie stosując te same znaki w tym duże i małe litery jeżeli takie zastosowano) bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z Wnioskiem, Wykonawca jest zobowiązany do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. Nie dostarczenie loginu w sposób i w terminie określonym powyżej będzie traktowane jako odstąpienie Wykonawcy od dalszego postępowania. 2.Wymagania techniczne komputera Wykonawcy: 1)Wykonawca winien posiadać komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek Internetowych MS Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną. 2)W interesie Wykonawcy komputer winien być stabilnie podłączony do sieci internetowej..

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1.W toku licytacji elektronicznej uprzednio dopuszczeni i zaproszeni do udziału Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia będzie możliwa od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 2.W toku licytacji Wykonawcy oferują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażaną w złotych oraz ewentualnie w groszach. Grosze należy oddzielić od złotych kropką. 3.Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 4.Cenę kolejnego korzystniejszego postąpienia należy wpisywać po uprzednim zapoznaniu się z aktualnym najkorzystniejszym postąpieniem cenowym wpisując z rozwagą (cenę przebicia oferty najkorzystniejszej) tak aby omyłkowo nie wprowadzić niewłaściwej ceny. Nie ma możliwości dokonywania korekty uprzednio omyłkowo wprowadzonej kwoty ponieważ jest ona przez system traktowana jako ostateczna i wiążąca po (kliknięciu) przycisku (potwierdź). 5.Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 200 zł. brutto. 6.W toku licytacji Zamawiający automatycznie za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert w ten sposób, że te informacje są na bieżąco dostępne po (kliknięciu) na zakładkę (lista postąpień) 7.Do momentu zamknięcia licytacji zablokowana jest możliwość identyfikacji wykonawców nawzajem. 8.PO DOKONANIU KAŻDEGO POSTĄPIENIA CENOWEGO lub na bieżąco WYKONAWCA WINIEN DOKONYWAĆ ODŚWIEŻANIA STRONY celem aktualizacji listy postąpień tak aby posiadał na bieżąco aktualną listę postąpień z aktualnymi cenami. 9.Zamawiający określa KWOTĘ WYWOŁAWCZĄ którą Wykonawcy mogą licytować (w dół) - 161 158,34 zł. brutto. 10.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. 11.Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena brutto. 12.Wykonawca, najkorzystniejszego (najtańszego) postąpienia elektronicznego przed podpisaniem umowy ZOBOWIĄZANY JEST DO WYPEŁNIENIA FORMULARZA CENOWEGO stanowiącego zał. do instrukcji wraz z opisem przedmiotu zamówienia (dostępnych na stronie www.zus.pl) poprzez wpisanie do niego cen jednostkowych poszczególnych asortymentów, określeniu wartości wszystkich asortymentów i określeniu wartości brutto całego przedmiotu zamówienia w PLN. Wypełniony i podpisany zgodnie z zasadami reprezentacji formularz będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy. 13.UWAGA: Cena brutto za wszystkie asortymenty wynikająca z licytacji elektronicznej musi być bezwzględnie tożsama (identyczna) z faktyczną ceną potwierdzaną pisemnie w formularzu cenowym za realizację całego zamówienia określonego w ogłoszeniu i opisie przedmiotu zamówienia..

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    I120 minut

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 10.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Oddział ZUS w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, sala obsługi klienta - okienko (INFORMACJA OGÓLNA - dziennik podawczy)..

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 22.07.2009r. godz. 10:00:00.

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: 22.07.2009r. godz. 12:00:00.

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Warunkiem zamklnięcia licytacji jest upływ 120 minut począwszy od godz. 10:00:00.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Istotne postanowieania umowy zawarte zostały w Instrukcji przystąpienia do licytacji wraz z opisem przedmiotu zamówienia dostępnymi na oficjalnej stronie zamawiającego www.zus.pl.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.