eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Prace konserwatorskie, roboty remontowo-budowlane związane z naprawą murów obwodowych zamku w Międzyrzeczu, ul. Podzamcze 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Międzyrzecz: Prace konserwatorskie, roboty remontowo-budowlane związane z naprawą murów obwodowych zamku w Międzyrzeczu, ul. Podzamcze 2
Numer ogłoszenia: 222486 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum , ul. Podzamcze 2, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7412567, 742 1850, faks 095 7412567.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzmcz.webd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury-muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace konserwatorskie, roboty remontowo-budowlane związane z naprawą murów obwodowych zamku w Międzyrzeczu, ul. Podzamcze 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1).Wymianą i wykuciem od ? - 1 cegły - 2 - 3 cegły w miejscu, 2).rozebranie i naprawa części powierzchni murów, 3).czyszczenie i spoinowanie murów z cegły gotyckiej, 4).czyszczenie cegieł rozbiórkowych, 5).przemurowania ścianek grubości 1 cegły na zaprawie cementowej, 6).odgrzybianie dwukrotne murów ceglanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1). Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7 000,00zł 2). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) gwarancjach bankowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. 3). Wadium wpłacone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Muzeum w Międzyrzeczu ul. Podzamcze 2 BZ WBK S.A. nr rachunku : 66 1090 1593 0000 0000 5909 2010

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1: - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają, wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 3) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymogami ustawowymi, 4) zrealizowali w ostatnich 3 latach co najmniej 3 zamówienia o zbliżonym zakresie 5) posiadają ważną polisę ubezpieczeniową w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, 6) zamówienie zrealizują pracownicy wykonawcy posiadający stosowne uprawnienia budowlane, 7) udzielą. terminu płatności nie krótszego niż 21 dni od daty odbioru i wystawienia faktury, 8) wykonają zadanie samodzielnie, 9) dokonają wizji lokalnej przez upoważnionego pracownika..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2). Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3). Aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4). Aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5). Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych. załącznik nr 2 6). Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wraz z potwierdzeniem zapłaty ostatniej składki. Jeżeli okres ubezpieczenia jest krótszy od terminu realizacji umowy należy przedstawić oświadczenie, iż umowa ubezpieczeniowa będzie przedłużona do czasu zakończenia prac. 7). Szczegółowy kosztorys ofertowy na bazie przedmiaru robót. 8). Wykaz dostaw lub usług zrealizowanych przez oferenta w okresie ostatnich 3 lat co zgodnie z pkt VI.1.5., wg wzoru z załącznika: - Lp. - Opis realizowanego zamówienia, - Adres Zamawiającego, telefon, osoba do kontaktów - Czas realizacji - Wartość zamówienia - Liczba osób realizujących zamówienie 9). Referencje dotyczące realizacji zamówień, 10). Uprawnienia budowlane z dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, 11). Dokument potwierdzający wykonanie wizji lokalnej. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie go w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem - Za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.m.bip.net.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.miedzyrzecz.m.bip.net.pl/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Muzeum w Międzyrzeczu ul. Podzamcze 2 66-300 Międzyrzecz sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.