Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-18
Górno: DOSTAWA WARZYW OWOCÓW I ZIEMNIAKÓW
Numer ogłoszenia: 222478 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie , Górno - Sanatorium, 36-051 Górno, woj. podkarpackie, tel. 0-17 77 28 895, fax. 0-17 77 29 264.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://sanatorium-gorno.itl.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WARZYW OWOCÓW I ZIEMNIAKÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa świeżych, nie mrożonych warzyw owoców i ziemniaków. Wielkość zamówienia poniżej kwot, o których mowa w art 11 ust . 8 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z dwóch części: a) zadanie nr 1 - dostawa warzyw i owoców b) zadanie nr 2 - dostawa ziemniaków (ziemniaki jadalne) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze cenowe stanowiące załączniki nr 2 i 3 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00 - Ziemniaki 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, i ponadto: 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 1.4. i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp, c) wymogi zawarte w ust. 1 pkt. od 1.1., 1.2., 1.3 Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1) Wykonawcy składają: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli wykonawcą są rolnicy indywidualni - zobowiązani są złożyć odpowiedni nakaz płatniczy w sprawie wymiaru podatku rolnego za rok ubiegły. b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli wykonawcą są rolnicy indywidualni - zobowiązani są złożyć odpowiedni nakaz płatniczy w sprawie wymiaru podatku rolnego za rok ubiegły. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt a) i b), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu aktualnie obowiązujących wymogów dot. transportu oraz obrotu towarami i produktami spożywczymi, 2) Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę bądź producentów przedmiotu zamówienia nie będącego produktem wykonawcy wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów - podst. prawna: Ustawa z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (DZ.U. z 2006, nr 171, 1225) (DZ.U. z 2006, nr 171, 1225), 3) Decyzja Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa do obrotu ziemniakami (dot. Zadania nr 2) 3) Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1) wypełnionego druku oferty wraz z oświadczeniami wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony Formularz cenowy - wzór stanowi załącznik nr 2 oraz 3 do SIWZ (w zależności od wyboru zadań) 3) pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, 4) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5) umowa spółki cywilnej o ile podmiot prowadzi działalność na podstawie umowy spółki cywilnej,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sanatorium-gorno.itl.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodziely Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Sanatorium im. Jana Pawła II w Górnie, 36-051 Górno, woj. podkarpackie, Pawilon Nr 5, Pok. nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Samodziely Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Sanatorium im. Jana Pawła II w Górnie, 36-051 Górno, woj. podkarpackie, Pawilon Nr 5, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa owoce.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 03.22.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa ziemniaków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki jadalne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI GÓRNO
- "Zakup i dostawa sprzętu do ochrony ludności cywilnej" - powt.
- Dostawa wodomierzy wraz z asortymentem na potrzeby ZUK Górno
więcej: przetargi GÓRNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Opolu
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku z podziałem na 3 części
- Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych z podziałem na części dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sopocie z podziałem na 8 części
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Przedszkola "Tęczowy Zakątek" w Chełmnie na rok 2026"
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





