eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiemyślŚwiadczenie usług przewozowych i opiekuńczych w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół z terenu gminy Siemyśl

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Siemyśl: Świadczenie usług przewozowych i opiekuńczych w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół z terenu gminy Siemyśl
Numer ogłoszenia: 222462 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemyśl , ul. Kołobrzeska 14, 78-123 Siemyśl, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3588013, faks 094 3588013 w. 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozowych i opiekuńczych w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół z terenu gminy Siemyśl.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1/ Świadczenie usług przewozowych i opiekuńczych w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół z terenu gminy Siemyśl; 2/ Przedmiot zamówienia stanowi jedną niepodzielną całości; 3/ Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zleceniodawca nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Zleceniobiorcę wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom; 4/ Zleceniobiorca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; 5/ Wymagana jest należyta staranność realizacji zobowiązań umowy; 6/ Niezbędne jest podanie przez Zleceniobiorcę telefonów kontaktowych oraz innych danych niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 7/ Zleceniobiorca zapewnia kompetentne kierownictwo wraz z opieką nad uczniami w trakcie ich dowozu i odwozu, zapewnia sprzęt , środki transportu oraz wszelkie przedmioty niezbędne do prawidłowego wykonania usługi; 8/ Zleceniobiorca utrzymuje w należytym stanie środki transportu, dokonuje bieżących napraw, konserwacji oraz zabezpiecza prawidłowe warunki bezpieczeństwa i higieny w trakcie realizacji zadania. Wszystkie pojazdy winny spełnia warunki techniczne, winny by zarejestrowane zaś ich dowody rejestracyjne winny być ważne - posiadać aktualne badania techniczne; 9/ Zleceniobiorca jest zobowiązany zgłaszać wszelkie nieprawidłowości występujące w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia i uzgadniać ewentualne zmiany; 10/ Zleceniobiorca zobowiązany jest zatrudnić osoby sprawujące opiekę nad uczniami w trakcie dowozu i odwozu uczniów do szkół. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: - przewóz i odwóz uczniów na każdej linii jednym autobusem; - wielkość autobusu musi być dostosowana do liczby przewożonych uczniów; - w czasie trwania realizacji zamówienia Zleceniobiorca zapewnia stała opiekę nad uczniami także w przypadku awarii pojazdu lub innych zdarzeń losowych; - przewożeni uczniowie muszą być ubezpieczeni w uprawnionej firmie ubezpieczeniowej. Wykaz szkół objętych przedmiotem zamówienia: I. Zespół Szkół w Siemyślu, ul. Szkolna 10, 78-123 Siemyśl - obejmuje dowóz i odwóz uczniów z poszczególnych miejscowości gminy Siemyśl. Przewidywana liczba dzieci dojeżdżających do Zespołu Szkół w Siemyślu z poszczególnych miejscowości: 1) Niemierze - 2 2) Charzyno - 21 3) Mącznik - 10 4) Nieżyn wieś - 14 5) Trzynik - 40 6) Unieradz - 15 7) Nieżyn kol. - 6 8) Byszewo - 12 9) Kędrzyno - 6 10) Białokury - 33 11) Świecie Koł. - 7 12)Morowo - 14 RAZEM: 180 Przewidywana liczba dzieci dojeżdżających - 180 . Wskazane jest aby dowóz dzieci obsługiwały trzy autobusy . Przyjazd na godzinę 740. Zajęcia szkolne rozpoczynają się o godz. 8:00. Odwozy w godzinach : 12:40 ; 14:30. II. Publiczna Szkoła Podstawowa w Charzynie ul. Wojska Polskiego 11, 78-122 Charzyno Przewidywana liczba dzieci - 15 z miejscowości Niemierze. Przyjazd dzieci na godzinę 735 . Zajęcia szkolne rozpoczynają się o godz. 7:45 Odwóz godz. 14oo do miejscowości Niemierze. 1) Dokładne godziny dowozu i odwozu uczniów do uzgodnienia z dyrektorami szkół. 2) Opiekę nad uczniami podczas dowozu sprawować będzie opiekun zatrudniony przez Zleceniobiorcę. 3) Uczniowie wsiadają i wysiadają tylko w miejscach wyznaczonych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemysl.pl/index.php?id=58613
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Siemyśl, 78-123 Siemyśl, ul. Kołobrzeska 14 pok 105 w godz. od 7:30 do 14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siemyśl ul. Kołobrzeska 14 - pok. nr 112 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.