eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Sądu Rejonowego we Włocławku.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-23

Włocławek: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Sądu Rejonowego we Włocławku.
Numer ogłoszenia: 222456 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194110 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy we Włocławku, ul. Kilińskiego 20, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4222600, faks 054 4118600.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Sądu Rejonowego we Włocławku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zestawienie asortymentowo- cenowe, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2.W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane parametry, jakość, funkcjonalność i w tym zakresie Wykonawcy mogą oferować usługi i dostawy o równoważnych parametrach (Podstawa prawna: art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty o parametrach równoważnych, czyli oferty na materiały producentów nie będących producentami sprzętu w jakich materiały te będą eksploatowane, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z rozwiązaniami przyjętymi w opisie przedmiotu zamówienia (wg załącznika nr 6 do SIWZ). Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań. 3.Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie poprzez składane przez Zamawiającego zamówienia cząstkowe. 4.Zamawiający informuje, iż ilości zamawianych materiałów biurowych i eksploatacyjnych wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ stanowią jedynie orientacyjne, przybliżone wielkości i zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia, a tym samym wartości dostaw lub wymiany poszczególnych pozycji wskazanych w załączniku według aktualnie występujących potrzeb. 5.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionego towaru bez wad. Ewentualny wadliwy towar Wykonawca zobowiązuje się wymienić na wniosek Zamawiającego w terminie 5 dni od daty pisemnego zgłoszenia reklamacji. 6.Brak jakiejkolwiek pozycji lub ujęcie pozycji asortymentowej innej niż wskazana w załączniku spowoduje odrzucenie oferty. 7.Załącznik nr 1 zawiera wytyczne dotyczące minimalnych wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia. Wykonawca może zaoferować materiały biurowe i eksploatacyjne lepszej jakości. 8.Asortyment będący przedmiotem oferty musi być objęty 6 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostawy. 9.Wyspecyfikowane tusze i tonery muszą spełniać następujące wymagania: - Materiały fabrycznie nowe wg normy ISO/IEC 19752 lub ISO/IEC 19798 (nie użyto do ich produkcji składników uprzednio eksploatowanych, przerabianych bądź uzupełnianych). - Materiały posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania producenta. - Materiały z danej dostawy o ograniczonym terminie trwałości będą posiadać 6 miesięczny okres gwarancji. - Dostarczane przez Wykonawcę materiały nie mogą powodować utraty gwarancji producenta urządzeń. - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. Materiały równoważne muszą spełniać ww. wymogi techniczne i użytkowe oraz posiadać wydajność minimalną taką, jaką gwarantuje producent oryginałów wg normy ISO/IEC 19752 lub ISO/IEC 19798 - Wykonawca, który zaoferuje materiały równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. - Wykonawca zobowiązuje się dokonać odbioru zużytych pojemników (po tuszach i tonerach) przekazanych przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.31.00 - Poduszeczki nawilżane używane w urzędach pocztowych 19.43.50.00 - Nici do szycia i przędza z włókien naturalnych 22.60.00.00 - Tusz 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 22.85.10.00 - Skoroszyty 22.85.30.00 - Pojemniki na akta 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.12.44.00 - Ładunki zszywek 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.11 - Poduszki z tuszem 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner XXI Kleks Sp.J. Mieczysława Wójcik, Wiesław Wójcik, ul. Szosa Lubicka 22, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 364288,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 161740,52

  • Oferta z najniższą ceną: 161740,52 / Oferta z najwyższą ceną: 166829,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.