eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNO - BIUROWEGO I OPROGRAMOWANIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-17

Warszawa: DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNO - BIUROWEGO I OPROGRAMOWANIA
Numer ogłoszenia: 222405 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1560 , ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6855036, 6855297, fax. 022 6855101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budzetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNO - BIUROWEGO I OPROGRAMOWANIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES NR 1 - SPRZĘT I OPROGRAMOWANIE DLA SŁUŻBY ŁĄCZNOŚCI ZAKRES NR 2 - SPRZĘT BIUROWY DLA SŁUŻBY UZBROJENIA.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.73.20 - 30.23.73.20 48.76.10.00 - 48.76.10.00 Oryginalny kod CPV: 30.12.12.00 - Urządzenia termokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunek nr 1 - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na podstawie informacji z: aktualnego odpisu z właściwego rejestru; albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz ust. 1 pkt 9 ustawy; wystawionych z datą nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawionych z datą nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Warunek nr 1 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy przedstawią ww. dokumenty opatrzone odpowiednimi datami wydania lub poświadczenia aktualności, wydawane lub poświadczone przez uprawnione do tego celu organy administracji publicznej, będą wydane lub wystawione podmiotowi/om składającemu/ym ofertę do niniejszego postępowania, poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, podpisane przez osoby do tego uprawnione; 2) Warunek nr 2 - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na podstawie: oświadczenia; Warunek nr 2 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy dołączą do oferty potwierdzony datą i podpisem druk Oświadczeń - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3) Warunek nr 3 - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na podstawie: oświadczenia; Warunek nr 3 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy dołączą do oferty potwierdzony datą i podpisem druk Oświadczeń - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 4) Warunek nr 4 - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na podstawie: oświadczenia; Warunek nr 4 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy dołączą do oferty potwierdzony datą i podpisem druk Oświadczeń - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony z datą nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem - w 1 egzemplarzu; 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - osobowa albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem - w 1 egzemplarzu dla wszystkich osób wymienionych w Rejestrze Sądowym w pozycji organ uprawniony do - reprezentacji lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w oznaczeniu podmiotu i pełnomocników; 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - podmiotowa w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem - w 1 egzemplarzu (dokument fakultatywny- wymagany wyłącznie od podmiotów którym ww. informacja przysługuje); 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, wystawione z datą nie wcześniejszą niż na 3 miesiące od daty wyznaczonej na dzień składania ofert - w 1 egzemplarzu; 5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem - w 1 egzemplarzu; 6) Oświadczenia - druk opracowany wg druku dołączonego do niniejszej Specyfikacji, odpowiednio datowany i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 2 - 1 egzemplarz;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www.jw1560.wp.mil.pl - www.jw1560.m.win.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa1560 00-908 Warszawa, ul. Radiowa 2 BUDYNEK NR 86, parter, pok. 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 09:00, miejsce: w Kancelarii Jawnej Jednostki Wojskowej 1560, 00-908 Warszawa ul. Radiowa 2 bud. 86, pok. 207.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SPRZĘT I OPROGRAMOWANIE DLA SŁUŻBY ŁĄCZNOŚCI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa z CPV Przedmiot zamówienia CPV Ilość j.m. 1 Dyskietki Dyskietki 3,5 MF - 2 HD 30237320-8 500 szt. 2 Oprogramowanie AntyVirus Oprogramowanie Antywirusowe ESS - ESET NOD - 32 -System operacyjny : Windows 95 / 98 / 2000 / XP / MS DOS -Wykrywanie spyware , adware i prób phishingu -Ochrona podczas przeglądania stron internetowych -Ochrona poczty elektronicznej -Minimalne obciążenie systemu -Wsparcie dla 64 - bitowych systemów Windows XP i 2003 Server -Polska wersja językowa ( interfejsy , instrukcja , pomoc techniczna ) -Katalog kwartalny -Automatyczna , inkrementacyjna aktualizacja -Okres ważności 1 rok 48761000-0 40 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.73.20-8, 48.76.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPRZĘT BIUROWY DLA SŁUŻBY UZBROJENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa z CPV Przedmiot zamówienia CPV Ilość j.m. 1 Urządzenia fotokopiujące Urządzenie wielofunkcyjne o pataretrach nie gorszych niż:: -druk 22 stron na minutę, w maksymalnej rozdzielczości 1200 x 600dpi - obsługuje PCL5e/PCL6 i Canon UFR-II LT - modem Super G3 Fax, 33.6Kb sek. - pamięć telefaksu - 1280 stron dokumentów - 22 czarno-białych kopii na minutę - 50-stronicowy dwustronny automatyczny podajnik dokumentów - automatyczny dupleks - pojemność kasety na papier - 500 arkuszy - 600 x 600 dpi CIS - szybkie kolorowe skanowanie - Hi-Speed USB 2.0 - opcja - kaseta na 500 arkuszy - kaseta all-in-one na 5000 stron - praca w sieci komputerowej (opcja AXIS-1650): drukowanie, skanowanie i faksowanie (nadawanie) z komputera Gwarancja 24m-cy lub 100tyś kopii A3,A4 30121200-5 1 Szt. 2 Urządzenia fotokopiujące Kserokopiarka - o parametrach nie gorszych niż: - prędkość A4/A3 min 16 str.-10 str. min. - Procesor 192 MHz - Pamięć obrazu 128 MB - czas uzyskania 1 kopii max. 7,9 s. - skala szarości ok. 256 odcieni - jednorazowa ilość kopii od 1 do 99 - kody dostępu ok. 100 - pojemność papieru 1 kaseta na ok. 250 arkuszy (80g/m2) - pojemnik boczny ok. 80 arkuszy dla formatu A5R lub ok. 50 arkuszy dla A3 przy 80g/m2, gramatura 64 do 128g-m2 - elektroniczne sortowanie w standardzie - Interfejsy USB (tylko dla serwisu) - Próby mocy max 1,6Kw, tryb uśpienia: 5,5W - Wymiary preferowane 622x633, 4x580, 5mm (dopuszczalna różnica + - 10%) - waga ok. 40kg (dopuszczalna różnica + - 10%) - zasilanie 220V do 240VAC=-10%; 50-60Hz - rozdzielczość kopiowania, odpowiednik 1200x600dpi - Gwarancja 24 m-ce lub 100 tys. kopii A3, A4 30121200-5 1 Szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5, 30.12.12.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.