Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-18
Nysa: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 222370 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie , ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 448 47 00, fax. 077 4352989.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.nysa.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: CZĘŚĆ 1 obejmuje dostawę następującego sprzętu: 1) Wideoprojektor - 6 sztuk. 2) Notebook A - 2 sztuki. 3) Notebook B - 2 sztuki. 4) Komputer PC z monitorem - zestaw A - 7 sztuk. 5) Komputer PC z monitorem - zestaw B - 8 sztuk. 6) Komputer PC z 2 monitorami - zestaw C - 1 sztuka. 7) Monochromatyczna drukarka laserowa - 5 sztuk. 8) Kolorowa drukarka laserowa - 1 sztuka. 9) Kolorowa wielofunkcyjna drukarka laserowa - 1 sztuka. 10) Monochromatyczna wielofunkcyjna drukarka laserowa - 1 sztuka. 11) Bezprzewodowy punkt dostępowy - 2 sztuki. 12) Skaner stołowy formatu A3 - 1 sztuka. 13) Zewnętrzny magazyn danych - 1 sztuka. 14) Pamięć operacyjna DDR-400 512MB - 110 sztuk. 15) Pamięć operacyjna SDR-133 512MB - 40 sztuk. 16) Pamięć operacyjna DDR2-667 2GB - 8 sztuk. CZĘŚĆ 2 obejmuje dostawę oprogramowania: 1) Microsoft Office Professional Plus 2007 MOLP AE - 50 sztuk. 2) Nero 8 PL BOX - 5 sztuk. 3) ACDSee 10.0 Photo Manager - 5 sztuk. 4) CorelDRAW X4 Graphic Suite PL - 1 sztuka. 5) CorelDRAW X4 Graphic Suite Educations Lic - 25 sztuk. 6) ABBY FineReader 9.0 Professional Edition edu - 5 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ - Wymagane parametry techniczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 31.21.30.00 - Urządzenia przesyłowe 31.21.31.00 - Rozdzielnie 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.72.30 - Pamięci 38.65.21.00 - Projektory 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia - tj. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i niżej wymienionych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy dołączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (załącznik nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu dostawy, dat wykonania, odbiorców i wartości zrealizowanej dostawy - co najmniej dwie dostawy o wartości brutto każdej ze zrealizowanych dostaw minimum: 75 000,00 zł. Do wykazu wykonanych dostaw należy załączyć dokumenty, potwierdzające, że dostawa została wykonana należycie. Wykonawca składa żądane dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu). Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez pełnomocnika, wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby reprezentujące Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwsz.nysa.pl/przetargi/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, pokój nr 15. Cena SIWZ: odbiór osobisty pod adresem j.w. 5 zł; wysyłka pocztowa za pobraniem 15 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, Sekretariat pokój nr 20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 obejmuje dostawę następującego sprzętu: 1) Wideoprojektor - 6 sztuk. 2) Notebook A - 2 sztuki. 3) Notebook B - 2 sztuki. 4) Komputer PC z monitorem - zestaw A - 7 sztuk. 5) Komputer PC z monitorem - zestaw B - 8 sztuk. 6) Komputer PC z 2 monitorami - zestaw C - 1 sztuka. 7) Monochromatyczna drukarka laserowa - 5 sztuk. 8) Kolorowa drukarka laserowa - 1 sztuka. 9) Kolorowa wielofunkcyjna drukarka laserowa - 1 sztuka. 10) Monochromatyczna wielofunkcyjna drukarka laserowa - 1 sztuka. 11) Bezprzewodowy punkt dostępowy - 2 sztuki. 12) Skaner stołowy formatu A3 - 1 sztuka. 13) Zewnętrzny magazyn danych - 1 sztuka. 14) Pamięć operacyjna DDR-400 512MB - 110 sztuk. 15) Pamięć operacyjna SDR-133 512MB - 40 sztuk. 16) Pamięć operacyjna DDR2-667 2GB - 8 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ - Wymagane parametry techniczne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 32.42.00.00-3, 30.23.72.30-0, 38.65.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oprogramowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 2 obejmuje dostawę oprogramowania: 1) Microsoft Office Professional Plus 2007 MOLP AE - 50 sztuk. 2) Nero 8 PL BOX - 5 sztuk. 3) ACDSee 10.0 Photo Manager - 5 sztuk. 4) CorelDRAW X4 Graphic Suite PL - 1 sztuka. 5) CorelDRAW X4 Graphic Suite Educations Lic - 25 sztuk. 6) ABBY FineReader 9.0 Professional Edition edu - 5 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ - Wymagane parametry techniczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej w latach 2026-2027
- Utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni niebitumicznej i chodników w latach 2026 - 2027
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 z Zakładu Unieszkodliwiania i Odzysku Odpadów w Domaszkowicach
- Dostawa artykułów biurowych
- Utrzymanie oznakowania poziomego dróg gminnych w latach 2026-2027
- Wykonanie przeglądów urządzeń medycznych - I
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- Modernizacja systemu pomiaru zużycia wody wraz z montażem systemu zdalnego odczytu
- "Przedłużenie subskrypcji i wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Check Point oraz objęcia gwarancją całego posiadanego Systemu Firewall"
- "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Głusk" (2)
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





