eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha BeskidzkaDostawa odzieży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-16

Sucha Beskidzka: Dostawa odzieży
Numer ogłoszenia: 22236 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, faks (033) 872 31 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Pakiet 1 Odzieży roboczej - komplety damskie i męskie, sukienki, fartuchy, odzież jednego dnia Pakiet nr 2 odzież dla kierowców ratowników Pakiet 3 Odzieży roboczej - koszule, spodnie, rękawice, fartuchy robocze.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 18.10.00.00-0, 18.22.22.00-3, 18.23.40.00-8, 18.42.40.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) posiadania wiedzy i doświadczenia, W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga, aby dostawca wykonał co najmniej dwie dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Atest na tkaninę. 2. Deklaracja zgodności na oferowany asortyment. 3. Instrukcja użytkowania w j. polskim. Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji do oferty należy dołączyć: 1 komplet damski ze spódnicą 1 komplet damski ze spodniami 1 sukienkę ( kolorową) oraz próbki wszystkich wymaganych tkanin wraz z atestem

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy, są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy nastąpiła: zmiana stawki podatku VAT - związanej z przedmiotem umowy - w tym przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Zespołu Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, Blok B, IV piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej, ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, Blok C, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży: 1. Komplety damskie ( bluza z spódnicą) -biała z lamówkami Tkanina elanobawełna o gramaturze 160-190g/m Kpl. 400 2. Komplety damskie biała (bluza z spodniami) Tkanina elanobawełna o gramaturze 160-190 g/m Kpl. 330 3. Komplety damskie (bluza biała z spodniami kolorowymi- w kolorze turkusowym, spodnie bez zamka, na sznurku) Tkanina elanobawełna o gramaturze 160-190 g/m Kpl. 24 4. Komplety męskie (bluza biała z spodniami kolorowymi- w kolorze turkusowym, spodnie bez zamka na sznurku ) Tkanina elanobawełna o gramaturze 160-190 g/m Kpl. 8 5. Sukienki w kolorze granatowym Tkanina elanobawełna o gramaturze 160-190 g/m Kpl 150 6. Sukienki w kolorze lawendowym Tkanina elanobawełna o gramaturze 160-190 g/m Kpl 100 7. Komplety męskie białe(bluza z spodniami) Tkanina elanobawełna o gramaturze 160- 190g/m Kpl. 80 8. Fartuchy damskie białe z długim/krótkim rękawem Tkanina elanobawełna o gramaturze 160- 190g/m Szt. 200 9. Fartuchy męskie białe z długim / krótkim rękawem Tkanina elanobawełna o gramaturze 160-190 g/m Kpl. 30 10. Odzież dla CS-Komplety bluza +spodnie w kolorze niebieskim Kpl. 13 11. Odzież dla CS-Komplety bluza +spódnica w kolorze niebieskim Kpl. 2 12. Odzież dla Centralnej Rejestracji- fartuch, kolor atrament, długość ?, Tkanina elanobawełna o gramaturze 160- 190g/m Szt. 14.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 18.10.00.00-0, 18.22.20.00-3, 18.23.40.00-8, 18.42.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży: 1 Koszulka z krótkimi rękawami: materiał o oporze pary wodnej nie większym niż 5 m2 x Pa/W, barwa czerwona, oznakowanie: z przodu po lewej stronie w górnej części wzór graficzny systemu 11 2 Spodnie: barwa fluorescencyjna czerwona, klasa 2 w zakresie minimalnej powierzchni materiałów zapewniających widzialność członków zespołu ratownictwa medycznego, dwa równoległe pasy z materiału odblaskowego o szerokości 5 cm, rozmieszczone poniżej uda wokół całego obwodu nogawek kieszenie: - dwie poniżej pasa z przodu, jedna z tyłu - na nogawkach, po zewnętrznych stronach na wysokości1/2 uda kieszenie zewnętrzne przykryte klapkami na wysokości kolan wzmocnienia, u góry podtrzymywacze paska 11 3 Kurtka (całosezonowa): barwa fluorescencyjna czerwona, klasa 2 w zakresie minimalnej powierzchni materiałów zapewniających widzialność członków zespołu ratownictwa medycznego, co najmniej klasa 2 w zakresie wodoszczelności i w zakresie oporu pary wodnej, pasy z materiału odblaskowego, rozmieszczone: - na dole (nie mniej niż 5 cm od dolnej krawędzi) wokół całego obwodu kurtki pas odblaskowy umieszczony poziomo o szerokości nie mniej niż 5 cm, - nad ściągaczem w pasie (nie mniej niż 5 cm od dolnego pasa odblaskowego) wokół całego obwodu kurtki pas odblaskowy umieszczony poziomo o szerokości 5 cm - na rękawach na wysokości ramion (poniżej naszywki z wzorem graficznym systemu) pas odblaskowy umieszczony poziomo o szerokości 5 cm - na rękawach na wysokości poniżej łokcia (nie mniej niż 5 cm od dolnej krawędzi rękawów) pas odblaskowy umieszczony poziomo o szerokości 5 cm - minimalna powierzchnia materiału odblaskowego 0,13 m2, kaptur odpinany lub doszyty na stałe i chowany w stójce, na obwodzie części twarzowej kaptura, wokół pasa i dolnej krawędzi kurtki odszyty tunel ze sznurkiem ściągającym z przodu dwie kieszenie dolne umieszczone symetrycznie z skośnymi otworami zamykane na zamek błyskawiczny, z przodu dwie kieszenie na wysokości klatki piersiowej umieszczone symetrycznie po obu stronach, z zapięciem przykrytym klapą w tym jedna kieszeń o wymiarach umożliwiających zmieszczenie przenośnego radiotelefonu, rękawy odpinane, łączone rozłącznie na zamki błyskawiczne przykryte plisami lub listwami, z regulacją obwodu mankietów, na łokciach wzmocnienia, zamek błyskawiczny głównego zapięcia dwustronnie rozdzielczy, plisa/listwa przykrywająca zapięcie główne zapinana na taśmę samosczepną, jedna kieszeń wewnętrzna, od wewnątrz wykończona podszewką siatkową lub materiałem paroprzepuszczalnym, długość co najmniej do wysokości bioder, oznakowania przodu: - na lewej, górnej kieszeni naszywka, taśma samosczepna lub identyfikator z nazwą funkcji - na lewym rękawie wzór graficzny systemu w postaci nadruku na materiale odblaskowym, oznakowania tyłu: - na wysokości klatki piersiowej naszywka na materiale odblaskowym z wzorem graficznym systemu - na plecach na materiale odblaskowym nazwa funkcji 11 4 Bluza - podpinka do kurtki co najmniej klasa 2 w zakresie oporu cieplnego, mocowanie do kurtki w sposób rozdzielny na zamek błyskawiczny lub inny, barwa czerwona, z przodu, na dole dwie kieszenie ze skośnymi otworami zapinane na zamek błyskawiczny, oznakowanie: naszywka z wzorem graficznym systemu po lewej stronie na wysokości klatki piersiowej, wykonana na materiale odblaskowym 11.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 18.10.00.00-0, 18.22.20.00-3, 18.23.40.00-8, 18.42.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży: 1. Koszula flanelowa 70 2. Spodnie robocze tupu szwedy 70 3. Rękawice robocze dwoina 300 4. Rękawice robocze ocieplane 100 5. Fartuch roboczy z długim rękawem 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 18.10.00.00-0, 18.22.20.00-3, 18.23.40.00-8, 18.42.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.