eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiNadzór inwestorski nad kompleksową modernizacją ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-03

Tomaszów Mazowiecki: Nadzór inwestorski nad kompleksową modernizacją ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej
Numer ogłoszenia: 222358 - 2014; data zamieszczenia: 03.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski , ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 7242127, faks 44 725 28 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad kompleksową modernizacją ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie nadzór inwestorski nad kompleksową modernizacją ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej. Przedmiot Zamówienia składa się z dwóch odrębnych zadań: zadanie 1- Nadzór inwestorski dla prac geodezyjno -kartograficznych wiązanych z wykonaniem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków wraz z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej dla obrębu Olszowiec A gm. Lubochnia zadanie 2- Nadzór inwestorski dla prac geodezyjno -kartograficznych wiązanych z wykonaniem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków wraz z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej dla obrębu Przesiadłów gm. Ujazd Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi (załącznik nr 5 i 5a do SIWZ) oraz projekt modernizacji wraz z aneksem (załącznik nr 7 i 7a do SIWZ)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 71.35.43.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawców.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał usługę polegająca na wykonywaniu nadzoru inwestorskiego dla prac modernizacji ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków lub Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał usługę polegająca na wykonywaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków dla minimum 200 budynków i minimum 1000 działek. W wykazie Wykonawca zobowiązany będzie do podania wartości wykonanej usługi, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas gdy wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobą/osobami posiadającymi uprawnienia geodezyjne z zakresu 1, 2, oraz osobą KLASYFIKATORA wpisaną na powiatową listę klasyfikatorów dla powiatu tomaszowskiego ( zgodnie z zarządzeniem nr 4/13 Starosty Tomaszowskiego z dnia 7 lutego 2013r.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Św. Antoniego 41 97-200 Tomaszów Mazowiecki, pokój nr 215.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Św. Antoniego 41 97-200 Tomaszów Mazowiecki Kancelaria - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1- Nadzór inwestorski dla prac geodezyjno -kartograficznych wiązanych z wykonaniem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków wraz z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej dla obrębu Olszowiec A gm. Lubochnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 1- Nadzór inwestorski dla prac geodezyjno -kartograficznych wiązanych z wykonaniem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków wraz z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej dla obrębu Olszowiec A gm. Lubochnia Zamówienie należy zrealizować w dwóch etapach. I etap do 28.11.2014r., II etap do 30.10.2015r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2- Nadzór inwestorski dla prac geodezyjno -kartograficznych wiązanych z wykonaniem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków wraz z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej dla obrębu Przesiadłów gm. Ujazd.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 2- Nadzór inwestorski dla prac geodezyjno -kartograficznych wiązanych z wykonaniem kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków wraz z założeniem ewidencji budynków i lokali oraz utworzeniem numerycznej mapy ewidencyjnej dla obrębu Przesiadłów gm. Ujazd. Zamówienie należy zrealizować w dwóch etapach. I etap do 28.11.2014r., II etap do 30.10.2015r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.