eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Dowóz uczniów do placówek oświatowych Gminy Brodnica



Ogłoszenie z dnia 2012-06-27

Brodnica: Dowóz uczniów do placówek oświatowych Gminy Brodnica
Numer ogłoszenia: 222356 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Brodnicy , Brodnica 41, 63-112 Brodnica, woj. wielkopolskie, tel. 061 2823527, faks 061 2823558.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do placówek oświatowych Gminy Brodnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja przewozów szkolnych w okresie od 1 września 2012 roku do dnia 31 grudnia 2013 roku obejmujących dowóz uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Brodnica oraz do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mosinie autobusem stanowiącym własność Zamawiającego oraz autobusami Wykonawcy. Zamówienie obejmuje: a)dowóz uczniów do 3 szkół podstawowych, gimnazjum oraz przedszkoli prowadzonych przez Gminę Brodnica oraz odwóz do miejsc ich zamieszkania autobusem stanowiącym własność Zamawiającego oraz autobusami Wykonawcy, b)dowóz i odwóz uczniów skierowanych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mosinie, w celu realizacji kształcenia specjalnego, pojazdem umożliwiającym przewóz osób niepełnosprawnych, którego właścicielem jest wykonawca oraz zapewnienie opieki podczas przewozu, c)Zamawiający zastrzega sobie możliwość uwzględnienia w rozkładzie dowozów i odwozów dzieci uczęszczających do przedszkoli na terenie Gminy Brodnica d)Dowóz dzieci do przedszkoli uzależniony będzie od wolnych miejsc w autobusach na poszczególnych trasach e)Wykonawca jest zobowiązany zapewnić do obsługi dowozów 4 autobusy z min. 40 miejscami oraz pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, którym będzie przewoził uczniów do ośrodka szkolno - wychowawczego w Mosinie f)średni dzienny limit kilometrów dla wszystkich pojazdów obsługujących dowozy może mieścić się w granicach od 600 km do 650 km; szczegółowy wykaz miejscowości, przez które przebiegają trasy autobusów stanowi Załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ; Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w szczególności w zakresie dziennej liczby kilometrów, która uzależniona jest od liczby dowożonych uczniów i godzin pracy poszczególnych placówek g)całość usługi może być wykonywana tylko przez jednego przewoźnika z zastrzeżeniem postanowień działu XXV SIWZ, h)dojazd do miejsca rozpoczęcia pracy, przejazdy na parking i zjazd po zakończeniu dowozów nie podlega obciążeniu dla Zamawiającego, i)Zamawiający oświadcza, że jest właścicielem autobusu przeznaczonego do przewozu dzieci marki Jelcz L090 M/S o numerze rejestracyjnym PSE V786, rok produkcji 2003, numer identyfikacyjny VIN: SUJ09010030000418, numer silnika 0550366511PZB1 oraz że przekaże Wykonawcy, zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ, w/w autobus szkolny, który będzie piątym autobusem zapewniającym realizację przedmiotowego zadania. j)Zamawiający ustala czynsz dzierżawny za autobus marki Jelcz L 090 M/S w wysokości 800,00 zł (netto) miesięcznie płatny przez cały okres trwania umowy, k)Wykonawca zobowiązany jest do należytej dbałości o stan techniczny pojazdu, w tym dokonywanie okresowego przeglądu technicznego oraz utrzymania pojazdu w czystości zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy o posiadanych uprawnieniach, licencja na wykonywanie transportu drogowego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony jezeli wykonawca wykaże, iz w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - świadczyli co najmniej 1 usługę z zakresu przewozu z podaniem rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa była wykonywana prawidłowo i prawidłowo ukończona w przypadku oferty wspólnej co najmniej jeden Wykonawca musi wykazać się wymaganym doświadczeniem w wymaganym zakresie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony, jezeli wykonawca wykaże iż posiada co najmniej 4 autobusy z min. 40 miejscami oraz pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, do wykazu pojazdów należy dołączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek bedzie spełniony jezeli wykonawcy wykażą, iż dysponują lub będą dysponować osobami do wykonania zamówienia w przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców, posiadającymi wymagane uprawnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca okaże, iz posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do wysokości kwoty co najmniej 100 000 złotych w przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie: a)wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w przypadkach: -zmiany stawki urzędowej podatku VAT, -rezygnacji przez Zamawiającego z części usług - o wartość niewykonanych usług, b)inne zmiany w przypadkach: -w zakresie zmiany ilości kilometrów uwarunkowanej planem zajęć i liczbą uczniów -w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego, 3.Warunki zmian, o których mowa w pkt. 2: a)inicjowanie zmian - zmiany na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b)uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów, zwiększenie kilometrów uzależnione planem zajęć i liczba uczniów c)forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brodnica.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy w Brodnicy, Brodnica 41, 63-112 Brodnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brodnicy, Brodnica 41, 63-112 Brodnica, pok nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.