eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NowogrodziecPrzebudowa stacji uzdatniania wody w Godzieszowie - ETAP II - dostawy w ramach projektu Budowa wodociągu doprowadzającego wodę do Specjalnej Strefy Ekonomicznej Nowogrodziec - Wykroty wraz z modernizacją stacji uzdatniania wody w Godzieszowie w gminie Now

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-26

Nowogrodziec: Przebudowa stacji uzdatniania wody w Godzieszowie - ETAP II - dostawy w ramach projektu Budowa wodociągu doprowadzającego wodę do Specjalnej Strefy Ekonomicznej Nowogrodziec - Wykroty wraz z modernizacją stacji uzdatniania wody w Godzieszowie w gminie Nowogrodziec.
Numer ogłoszenia: 222303 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Nowogrodziec , ul. Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7380660, faks 075 7316416.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodziec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa stacji uzdatniania wody w Godzieszowie - ETAP II - dostawy w ramach projektu Budowa wodociągu doprowadzającego wodę do Specjalnej Strefy Ekonomicznej Nowogrodziec - Wykroty wraz z modernizacją stacji uzdatniania wody w Godzieszowie w gminie Nowogrodziec..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy związane z przebudową stacji uzdatniania wody w miejscowości Godzieszów w ramach budowy sieci wodociągowej doprowadzającej wodę do Specjalnej Strefy Ekonomicznej w miejscowości Wykroty - Gmina Nowogrodziec oraz obowiązkową promocję projektu wynikającą z Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r. ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 oraz rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego obejmujące: 1. Dostawę agregatu prądotwórczego na stację uzdatniania wody w Godzieszowie - 1 szt. 2. Dostawę i montaż rozdzielnicy na ujęciu wody w Gierałtowie wraz z wykonaniem niezbędnych prac elektrycznych - 1 szt. 3. Dostawę i montaż urządzenia sanitarnego typu Toi - Toi - 1 szt. 4. Dostawę i montaż tablic promocyjnych informujących o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część III SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.12.20.00 - Jednostki prądotwórcze 31.21.31.00 - Rozdzielnie 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zmawiający nie żąda wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) B. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie przez inny podmiot(y) potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, który pisemnie zobowiąże się na rzecz wykonawcy do udostępnienia potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia. C. Znajdowanie się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszych warunków wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych przez wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.). W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. 2. Oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW. B. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie przez inny podmiot(y) potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, który pisemnie zobowiąże się na rzecz wykonawcy do udostępnienia potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć: 1.Wykaz osób (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 5 i 6 do IDW), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożony przez wykonawcę wykaz i dokumenty muszą potwierdzać, że w realizacji zamówienia m.in. obowiązkowo brać będzie udział: 1) kierownik robót - który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń. Należy dołączyć kserokopię uprawnień oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2) należy przedłożyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu(ów) do udostępnienia wykonawcy osób o których mowa w pkt 1 jeżeli wykonawca nie dysponuje osobą, która spełnia powyższy wymóg. 3.Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do IDW) co najmniej jednej dostawy agregatu prądotwórczego wykonanej przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca dostawy. C. Znajdowanie się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć: 1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia - min. 40.000 PLN. Kompletna oferta powinna zawierać: Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty: 1) Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącz-nik nr 1 do IDW (Instrukcja dla wykonawców -CZĘŚĆ I SIWZ), 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u. pzp, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, 3) Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 u. pzp o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW, 4) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u. pzp, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW, 6) akceptacja przez wykonawcę wzoru umowy zawartego w Części II SIWZ, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do IDW, 7) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 8) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a), 9) wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW, 10) życiorys zawodowy kierownika robót wyznaczonego do wykonania niniejszego zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW, 11) wykaz wykonanych przez wykonawcę zamówień podobnych według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do IDW, 12) wypełniony załącznik nr 9, załącznik nr 10, 13) Oświadczenie wykonawcy o na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do IDW, 14) wykaz podwykonawców według wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do IDW, 15) karty techniczne lub karty producenta dostarczanych urządzeń, wymóg nie dotyczy tablic promocyjnych, 16) dokumenty wymienione w pkt 9.1.1.A, 9.1.1.B i 9.1.1.C IDW..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowogrodziec.biuletyn.info.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowogrodźcu ul. Rynek 1 59-730 Nowogrodziec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowogrodźcu ul. Rynek 1 59-730 Nowogrodziec pok. nr 1 - Biuro obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 -2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.