Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-17
Opole: Wykonywanie remontów nawierzchni dróg krajowych nr 11, 42, 43 i 45 na terenie Rejonu w Kluczborku w latach 2008 ÷ 2012
Numer ogłoszenia: 222209 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax. 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie remontów nawierzchni dróg krajowych nr 11, 42, 43 i 45 na terenie Rejonu w Kluczborku w latach 2008 ÷ 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje remont nawierzchni betonem asfaltowym na gorąco materiałem dowożonym z wytwórni lub wytwarzanym (w okresie zimowym) w recyklerze oraz remont za pomocą ,,masy na zimno,, lub grysami na sucho. Roboty obejmują różny zakres w zależności od występujących potrzeb oraz różny czas wykonywania, przy czym zasadnicza część ( podstawowy zakres ) wykonywana jest do 15 maja każdego roku. W zakres robót nawierzchniowych każdorazowo wchodzi: 1.Zorganizowanie i zabezpieczenie robót, w tym oznakowanie. 2.Rozbiórka warstw konstrukcji lub nawierzchni przez frezowanie na wymaganą przez Inżyniera głębokość. 3.Obcięcie i odkucie krawędzi. 4.Oczyszczenie i skropienie krawędzi i dna pod ułożenie nowej warstwy konstrukcji. 5.Ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych, w szczególności nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, z transportem masy z wytwórni. 6.Załadunek, transport i wbudowanie frezowin w pobocze z zagęszczeniem w odległości do 3 km od miejsca wykonywanego remontu lub odwóz frezowin na odległość 15 km. 7.Przywrócenie terenu do użytkowania. Ponadto przewiduje się wzmocnienie geosyntetykami w postaci geosiatki odpowiedniej dla wzmacnianych warstw bitumicznych konstrukcji. W ramach zamówienia należy również wykonać regulację urządzeń obcych obejmującą regulację urządzenia na zaprawach szybkosprawnych oraz rozbiorkę i odtworzenie jezdni przy urządzeniu . Zakres zamówienia : - remont warstwy ścieralnej - 62240 m2 + 2080 Mg ; - ułożenie geosiatki - 800 m2 , - likwidacja przełomów lekkich - 4000 m2 , - likwidacja przełomów średnich - 800 m2 , - frezowanie nawierzchni - 16000 m2 , - regulacja urządzeń obcych ( kratlki ściekowe , włazy studni rewizyjnych , zawory wodociągowe lub gazowe ) - 88 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 75 000 zł ( siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100 złotych )III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podlegać wykuczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp ; 2.1.1. posiadać średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 1,0 mln zł ( średniorocznie ) , 2.1.2. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 500.000 zł lub równowartość w innych walutach wg kursu z dnia poprzedzającego dzień składania ofert , 2.2. dysponować osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą stosowne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych ( tj. kierowania robotami) w branży drogowej oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót , 2.3. dysponować niżej wymienionym sprzętem : - wytwórnia mas bitumicznych o wydaj. min. 50 Mg/h - 1 szt- ( lub mieć możliwośc zakupu masy z wytwórni o conajmniej takich parametrach ) , - walec samojezdny stalowy statyczny min. 10 Mg - 2 szt. , - walec samojezdny wibracyjny ogumiony min. 10 Mg - 2 szt. , - układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem - 2 szt., - frezarka do nawierzchni z podajnikiem o szerokości roboczej frezu 0,5m -2,0 m z podajnikiem - 2 szt., - piła do cięcia asfaltobetonu - 2 szt. , - płyta do zagęszczania - 2 szt. , - recykler do przetwarzania mas mineralno-bitumicznych - 1 szt. , - remonter do remontów grysami na sucho - 1 szt. , - szczotka mechaniczna do zamiatania nawierzchni - 2 szt. , - skrapairka do skrapiania nawierzchni emulsją - 2 szt. ; 2.4. Posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania robót budowlanych w ramach których wykonano co najmniej 10.000 m2 remontów nawierzchni bitumicznych ( np. w formie remontów i/lub odnów ) . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie spełnie / nie spełnia ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie o spełnienieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp . 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.Część sprawozdania finansowego - rachunek zysków i strat za ostatnie 3 pełne lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysku i strat - inne dokumenty za okres jak w zdaniu poprzednim potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu ; 2.2. Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 2.3.Informacja o osobie na stanowisko kierownika robót zawierająca dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby potwierdzające spełnienie warunku w zakresie ,,potencjału kadrowego,, . Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) . 2.4. Informacja o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy , potwierdzająca spełnienie warunku w zakresie ,,potencjału sprzętowego,,. 2.5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzająca spełnienie warunku w zakresie ,,doświadczenia,, . Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl >> Oddziały - GDDKiA w Opolu >> zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA O/Opole , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole , pok. 307-308 ( Wydział zamówień publicznych ) Specyfikacja bezopłatna ..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 09:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu , pok. nr 101 - sekretariat ( I piętro )..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr sprawy : GDDKiA-O/Op-R-2/65- 418/30/08.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
- Wykonanie działań ochronnych w rezerwatach przyrody Gogolińskie Gniewosze, Lesisko i Srebrne Źródła - II termin.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





