eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawazorganizowanie i przeprowadzenie kursów hobbystycznych w ramach projektu Aktywny Targówek współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na 8 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-23

Warszawa: zorganizowanie i przeprowadzenie kursów hobbystycznych w ramach projektu Aktywny Targówek współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na 8 części
Numer ogłoszenia: 222125 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek miasta stołecznego Warszawy , ul. Św. Wincentego 87, 03-291 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 277 02 50, faks 22 6752810.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ops-targowek.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie kursów hobbystycznych w ramach projektu Aktywny Targówek współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na 8 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy następujących kursów: 1) Podstawowy kurs wizażu i stylizacji dla amatorów dla 12 osób 2) Podstawowy kurs fotograficzny dla fotoamatorów - dla 6 osób 3) Kuchnia włoska - gotowanie moje hobby dla 6 osób 4) Kuchnia orientalna - gotowanie moje hobby dla 5 osób 5) Warsztat robienia sushi ( podstawowy) - gotowanie moje hobby dla 4 osób 6) Podstawowy kurs grafiki komputerowej dla 3 osób 7) Warsztat przedłużania i zagęszczania rzęs dla 11 osób 8) Kurs manicure i pedicure dla 8 osób..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tych samych zadań w przypadku, jeżeli zamówiona ilość okaże się niewystarczająca lub jeżeli zaistnieje konieczność skierowania do udziału większej ilości uczestników i/lub jeżeli w okresie następnych trzech lat od podpisania umowy koniecznym okaże się nabycie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, na przykład w ramach kolejnych projektów EFS i/lub w ramach podstawowej działalności Zamawiającego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lokalem w Warszawie przystosowanym do przeprowadzenia kursu/kursów, wyposażonym odpowiednio do realizacji zamówienia będącego przedmiotem postępowania. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 6 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca zapewni do realizacji zadania osoby posiadające kwalifikacje do przeprowadzenia kursu. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 6 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje w Warszawie lokalem do przeprowadzenia kursu/ kursów, wyposażonym odpowiednio do przeprowadzenia kursu/ kursów w zakresie określonym w SIWZ oraz, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje do przeprowadzenia kursu/ kursów. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, oraz potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony; 2) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 3) terminów i miejsca, o których mowa w § 1; 4) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 5) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ops-targowek.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego: 03-291 Warszawa, ul. Św. Wincentego 87, I piętro , pokój nr 43.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego: 03-291 Warszawa, ul. Św. Wincentego 87, I piętro , sekretariat, pokój nr 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Projekt Aktywny Targówek.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podstawowy kurs wizażu i stylizacji dla amatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowy kurs wizażu i stylizacji dla amatorów. W szkoleniu weźmie udział 12 osób w podziale na 2 grupy. Czas trwania kursu dla każdej grupy: 2 dni szkolenia po 8 godzin. Łącznie 16 godzin lekcyjnych, w tym przynajmniej 13 godzin zajęć praktycznych dla każdej grupy. Szkolenie odbędzie się w soboty i w niedziele ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs fotograficzny dla fotoamatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs fotograficzny dla fotoamatorów dla 6 osób. Czas trwania warsztatów: nie mniej niż 16 godzin lekcyjnych. Szkolenie odbędzie się w soboty lub w niedziele. Każdego dnia po min. 8 godzin dydaktycznych zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kuchnia włoska - gotowanie moje hobby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kuchnia włoska - gotowanie moje hobby dla 6 osób. Czas trwania warsztatów: nie mniej niż 4 godziny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kuchnia orientalna - gotowanie moje hobby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kuchnia orientalna - gotowanie moje hobby. Uczestnikami warsztatu będzie 5 osób. Czas trwania warsztatów: nie mniej niż 4 godziny ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warsztat przygotowania sushi (podstawowy)- gotowanie moje hobby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztat przygotowania sushi (podstawowy)- gotowanie moje hobby. Uczestnikami warsztatu będą 4 osoby. Czas trwania warsztatów: nie mniej niż 5 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Podstawowa grafika komputerowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowa grafika komputerowa dla 3 osób -młodzieży biorącej udział w Projekcie Aktywny Targówek. Celem kursu będzie zapoznanie uczestników szkolenia z programami Adobe Photoshop, oraz Corel Draw w stopniu podstawowym oraz możliwościami praktycznego ich wykorzystania w celach hobbystycznych. Czas trwania kursu: 32 godziny lekcyjne. Szkolenie odbędzie się w dwa weekendy Każdego dnia zajęć - (dwie soboty i dwie niedziele) po 8 godzin dydaktycznych zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs przedłużania i zagęszczania rzęs.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs przedłużania i zagęszczania rzęs. Uczestnikami kursu będzie 11 osób, w podziale na 2 grupy: jedna grupa 5 osób, druga 6 osób. Czas trwania kursu: 8 godzin w sobotę - jedna grupa. Łącznie 16 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs manicure i pedicure.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs manicure i pedicure 8 osób - młodzież (dziewczęta) uczestnicząca w projekcie Aktywny Targówek. Zajęcia obejmą 16 godzin zajęć i odbędą się w systemie weekendowym (np. sobota i niedziela po 8 godzin dydaktycznych każdego dnia). Zajęcia praktyczne muszą stanowić co najmniej 14 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.