eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową osiedla mieszkaniowego Wrzosowe Wzgórze Etap I (dawna nazwa osiedla GLINKI) przy ulicy Szosa Polska w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-27

Szczecin: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową osiedla mieszkaniowego Wrzosowe Wzgórze Etap I (dawna nazwa osiedla GLINKI) przy ulicy Szosa Polska w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 222124 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. , ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1, 70-302 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 430 91 00, faks 91 430 91 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.STBS.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową osiedla mieszkaniowego Wrzosowe Wzgórze Etap I (dawna nazwa osiedla GLINKI) przy ulicy Szosa Polska w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową osiedla mieszkaniowego Wrzosowe Wzgórze Etap I (dawna nazwa osiedla GLINKI) przy ulicy Szosa Polska w Szczecinie.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż ma do dyspozycji: Inspektorów nadzoru inwestorskiego, tj. osoby posiadające wykształcenie wyższe techniczne, przynależność do izby inżynierów budownictwa, uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, w zakresie nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności: 1. konstrukcyjno- budowlanej - minimum dwóch inspektorów nadzoru, spośród których Wykonawca wskaże jednego pełniącego dodatkowo funkcję koordynatora zespołu nadzorującego, tj. inspektorów nadzoru wszystkich branż. Każdy ze wskazanych inspektorów branży konstrukcyjno - budowlanej winien wykazać się minimum pięcioletnim doświadczeniem na stanowisku inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub Inżyniera Kontraktu lub Kierownika Budowy przy realizacji obiektów budowlanych, w tym winien wykazać się doświadczeniem na stanowisku inspektora nadzoru przy realizacji budowy minimum jednego budynku lub budynków o łącznej wartości robót min. 5 mln PLN brutto przypadającej na każde zadanie inwestycyjne, którego realizacja zakończyła się w okresie od 2010r. do daty złożenia ofert w niniejszym postępowaniu. 2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum jednego inspektora nadzoru z minimum trzyletnim doświadczeniem związanym z nadzorowaniem lub kierowaniem robotami w swojej specjalności, w tym nadzorowaniem lub kierowaniem robotami przy realizacji budowy, remontu lub przebudowy min. jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz obiektów liniowych, których realizacja zakończyła się w okresie od 2010r. do daty złożenia ofert w niniejszym postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony także wówczas, gdy wykonawca dysponuje na niniejsze stanowisko kilkoma osobami, które łącznie będą posiadały uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w powyższym zakresie, tj. np. jeden w zakresie instalacji, drugi w zakresie sieci. 3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych - minimum jednego inspektora nadzoru z minimum trzyletnim doświadczeniem związanym z nadzorowaniem lub kierowaniem robotami w swojej specjalności, w tym nadzorowaniem lub kierowaniem robotami przy realizacji budowy, remontu lub przebudowy min. jednego budynku, którego realizacja zakończyła się w okresie od 2010r. do daty złożenia ofert w niniejszym postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony także wówczas, gdy wykonawca dysponuje na niniejsze stanowisko kilkoma osobami, które łącznie będą posiadały uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w powyższym zakresie, tj. np. jeden w zakresie instalacji, drugi w zakresie sieci. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - deklarowana ilość dodatkowych jednorazowych pobytów na budowie koordynatora zespołu nadzorującego - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w okolicznościach wymienionych poniżej oraz w następujących przypadkach: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy wynikająca z rzeczywistej ilości miesięcy pełnienia obowiązków przez Nadzorującego związanego z terminem realizacji robót budowlanych. 2. Zmiany na stanowisku inspektorów nadzoru poszczególnych branż na zasadach, o których mowa w § 2 ust. 2 i 3 niniejszej umowy. 3. Zamawiający na podstawie art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia w formie aneksu do umowy w przypadku wystąpienia: a) zmiany urzędowej stawki podatku VAT na usługi nadzoru budowlanego, przy czym : - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Nadzorującego, Zamawiający zwiększy wynagrodzenie o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Nadzorującego. -jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Nadzorującego, Zamawiający zmniejszy wynagrodzenie o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Nadzorującego. b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - wynagrodzenie Nadzorującego ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Nadzorującego wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia; c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wynagrodzenie Nadzorującego ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Nadzorującego, jaka będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 3 obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian. 5. Wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia, w związku ze zmianami, o których mowa w ust. 3 lit. b) i c) wymaga uprzednio złożenia przez Nadzorującego wniosku wraz z dokumentami potwierdzającymi zasadność złożenia wniosku. We wniosku Nadzorujący powinien wykazać, że zaistniała zmiana ma wpływ na koszty wykonania zmówienia oraz stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. 6. Zmian korzystnych dla Zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć. 7. Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej dalsze wykonywanie robót zgodnie z zawartą umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stbs.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1, 70-302 Szczecin (I piętro, pok. nr 14) na pisemny wniosek lub za zaliczeniem pocztowym, po opłaceniu kosztów powielenia SIWZ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2015 godzina 12:00, miejsce: ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1, 70-302 Szczecin (I piętro, pok. nr 9 - Sekretariat Zarządu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający w terminie do dnia 30.06.2016 r. zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy bez prawa do dochodzenia roszczeń, w szczególności w przypadku nie uzyskania z Banku Gospodarstwa Krajowego kredytu ze środków PIB (zgodnie z art. 395 § 1 Kodeksu cywilnego - umowne prawo odstąpienia i art. 145 Ustawy Praw zamówień publicznych)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.