Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-17
Szczecin: Dostawa środków czystości.
Numer ogłoszenia: 222118 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1749 , al. Wojska Polskiego 250, 70-904 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4454377, fax. 091 4455101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.12bz.mil.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości (myjących, czyszczących, dezynfekujących). Przetarg nieograniczony poniżej 133 000 euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - 39.80.00.00 18.42.43.00 - 18.42.43.00 24.45.50.00 - 24.45.50.00 33.63.16.00 - 33.63.16.00 33.74.11.00 - 33.74.11.00 33.74.13.00 - 33.74.13.00 33.76.30.00 - 33.76.30.00 33.76.40.00 - 33.76.40.00 Oryginalny kod CPV: 35.11.34.00 - Statki pogotowia technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 34.51.30.00 - Kutry połowowe, jednostki ratownicze i inne jednostki specjalne 39.22.21.00 - 39.22.21.00 39.83.13.00 - 39.83.13.00 39.83.16.00 - 39.83.16.00 39.83.20.00 - 39.83.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy PZP; Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; e) Wypis z Krajowego Systemu Informacyjnego o kosmetykach wprowadzonych do obrotu, dla asortymentu wymienionego w Załączniku nr 2, w pozycji nr 13; f) Decyzję Ministra Zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego, dla asortymentu wymienionego w Załączniku nr 2, w pozycjach: 3,10,20,21,22; g) Opinię PZH lub innego niezależnego laboratorium, dla asortymentu wymienionego w Załączniku nr 2, w pozycjach: 1,2,5,6,7,8,11,12,18,19,23; h) Karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego lub chemicznego, dla asortymentu wymienionego w Załączniku nr 2, w pozycjach: 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23; i) Wyniki badań potwierdzające biodegradalność i zawartość suchej substancji organicznej przeprowadzone przez niezależne laboratorium, dla asortymentu wymienionego w Załączniku nr 2, w pozycji nr 1; j) Wyniki badań na pozostałość związków powierzchniowo czynnych, dla asortymentu wymienionego w Załączniku nr 2, w pozycjach: 9,10,19,20,22; k) Wykaz dostaw potwierdzających , że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca zrealizował minimum trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Załącznik nr 4). Należy również dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. Warunki będą spełnione gdy wartość każdej z dostaw będzie nie mniejsza niż wartość brutto złożonej oferty. Przez dostawy należy rozumieć dostawę środków czystości : myjących, czyszczących, dezynfekujących..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.12bz.mil.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 1749
Al. Wojska Polskiego 250
70-904 Szczecin
bud. nr 1 pok. 226 A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 10:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 1749 Al. Wojska Polskiego 250 70-904 Szczecin bud. nr 1 pok. 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia audiowizualnego na potrzeby projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki w Zespole Szkół nr 4 im. Armii Krajowej w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej do przesyłu ścieków z nieruchomości zlokalizowanych na Wyspie Zielonej i części Kępy Parnickiej w Szczecinie
- Wykonanie instalacji kompensacji mocy biernej w budynkach ZUT w Szczecinie (Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj").
- Dostawa mikroskopów świetlnych i histopatologicznych dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dostawa samochodów operacyjmych
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów antyseptycznych i dezynfekujących do skóry i błon śluzowych III
- LA.261.37.2025 Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
- Dostawa pojemników jednorazowych i drobnych naczyń na 2026 rok
- Dostawa środków dezynfekujących i środków czystości
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





