Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-14
Pruszków: Zakup stacji roboczych
Numer ogłoszenia: 222049 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Armii Krajowej 2/4, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7588002, fax 022 7287138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: HTTP://WWW.SPZZOZ.W.INTERIA.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup stacji roboczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup stacji roboczych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi komputerowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki : 4.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia. 4.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: a)formularz ofertowy (na załączonym druku) zał. nr 1, b)oświadczenie - upoważnienie do występowania w imieniu Wykonawcy zał. nr 3, c)oświadczenie, o spełnieniu wymagań określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych zał. nr 4 e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - zał. nr 5 f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy - Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy - - Prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - zał. nr 6 h) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - zał. nr 8, 12) parafowany projekt umowy - ał. nr 9, 13) Zgodne z wymogami ustawowymi świadectwa potwierdzające jakość sprzętu - załączniki Wykonawcy. 5.2/ Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. 5.3/ Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnawrzesinie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie 05-800 Pruszków ul. Armii Krajowej 2/4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 09:30, miejsce: SPZZOZ 05-800 Pruszków ul. Armii Krajowej 2/4 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Wykonanie prac pielęgnacyjnych oraz wycinki drzew i krzewów na terenach zieleni miejskiej w Pruszkowie
- Zakup i dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- Wynajem terminowy wraz z dostawą używanego lub nowego samochodu osobowego typu SUV
- Modernizacja instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, przy ul. Drzymały 30.
- Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej na terenie Miasta Pruszkowa.
- Przebudowa mostu na rzece Utracie w ciągu drogi powiatowej nr 3111W w miejscowości Moszna Wieś w ramach zadania pn. "Przebudowa obiektów inżynieryjnych"
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług serwisowych dla Szpitalnego Systemu Informatycznego
- Szkolenie z cyberbezpieczeństwa Powiatu Sanockiego w ramach projektu pn.: "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Sanockim"
- Świadczenie usług asysty technicznej, aktualizacji i rozwoju Zintegrowanego Systemu Informatycznego ZSI Unisoft na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji OSiR Stargard Sp. z o.o. w Stargardzie
- "Usługa serwisowa dotycząca oprogramowania AMMS Plus oraz Infomedica"
- "Zakup sprzętu informatycznego, oprogramowania i urządzeń bezpieczeństwa w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa systemu repertoryjno-biurowego wraz z wdrożeniem oraz przeszkolenie w zakresie jego obsługi w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Południe w Gdańsku
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.