Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-25
Szczecin: Przetarg nieograniczony na dostawę spektrometru dla Instytutu Inżynierii Chemicznej i Procesów Ochrony Środowiska ZUT w Szczecinie. Znak sprawy: ZP/WTiICh/IIChiPOŚ/1487/2009
Numer ogłoszenia: 222047 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę spektrometru dla Instytutu Inżynierii Chemicznej i Procesów Ochrony Środowiska ZUT w Szczecinie. Znak sprawy: ZP/WTiICh/IIChiPOŚ/1487/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa spektrometru FT-IR wyposażonego w kuwety/przystawki do próbek ciekłych i gazowych - zwanego dalej /spektrometrem/. Szczegółowy opis spektrometru - określa załącznik nr 1 do specyfikacji. Ilekroć w dalszej części specyfikacji używany będzie termin /spektrometr/ bez bliższego określenia rozumieć przez to należy spektrometr zgodny z opisem podanym w załączniku nr 1 do specyfikacji, w tym również wyszczególnione tam oprogramowanie. 2. Przywołane w załączniku nr 1 specyfikacji nazwy producentów i stosowane przez nich oznaczenia, dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, nie gorszych niż produkty wskazane, spełniających w zakresie /równoważności/ wymagania wskazane w załączniku nr 1 specyfikacji. W odniesieniu do oprogramowania zamawiający dopuszcza zaoferowanie oprogramowania równoważnego, spełniającego w zakresie /równoważności/ wymóg bezkolizyjnej pracy z urządzeniami obsługiwanymi przez oprogramowanie spektrometru, a także pełnego sterowania całym zestawem i spełniania wymogów opisanych w załączniku nr 1. 3. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności spektrometru oraz dostarczenie go zamawiającemu. W zakresie oprogramowania, dostawa, oprócz jego dostarczenia, obejmuje przeniesienie na zamawiającego praw do oprogramowania w zakresie licencji bezterminowej, pełnej na jedno stanowisko komputerowe, w celu korzystania ze spektrometru zgodnie z prawem oraz w sposób zgodny z jego przeznaczeniem. Miejscem dostarczenia zamawiającemu spektrometru jest wskazane przez zamawiającego pomieszczenie w Instytucie Inżynierii Chemicznej i Procesów Ochrony Środowiska Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej, adres: 71-065 Szczecin, al. Piastów 42 - zwane dalej również /miejscem dostawy spektrometru/ (wymagane jest wniesienie spektrometru do pomieszczenia). Dostarczony spektrometr musi być oznakowany znakiem CE lub spełniać normy równoważne. 4. Oprócz czynności wskazanych w ust. 3 niniejszego działu, dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie czynności montażu (zainstalowania) spektrometru, jego pierwsze próbne uruchomienie oraz szkolenie w zakresie obsługi urządzenia u zamawiającego. W przypadku oprogramowania, oprócz instalacji, wymagane jest jego przetestowanie. Czynności instalacji, próbnego uruchomienia oraz przetestowania podlegają wykonaniu w miejscu dostawy spektrometru, po jej dostarczeniu zamawiającemu. 5. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje również dostarczenie zamawiającemu następujących dokumentów (z prawem do korzystania z tych dokumentów): a) w wersji drukowanej i elektronicznej, w języku polskim (ewentualnie w j. angielskim), instrukcji dotyczącej sposobu korzystania ze spektrometru (instrukcja obsługi), b) w wersji drukowanej, w języku polskim, dokumentu gwarancyjnego, w przypadku gdy świadczenie usług gwarancyjnych, stosownie do działu XIV ust. 8 specyfikacji, uzależnione będzie od otrzymania od wykonawcy dokumentu gwarancyjnego. 6. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia spektrometru używanego, tj. innego niż fabrycznie nowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00 - Spektrometry .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu niniejszym wniesienie wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie niniejsze może ubiegać się wykonawca, który zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 PZP: 1. Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP 2. Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 PZP innych niż wymienione w ust. 1 niniejszego działu. 3. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykonał co najmniej jedno zamówienie (zamówienie rozumiane jako odrębnie zawarta umowa) na dostawę spektrometru, o wartości dostawy nie mniejszej niż równowartość kwoty 80 000 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto). 5.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie ustalenia istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia/nie spełnia warunek udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na okoliczność spełniania warunków, o których mowa w dziale IV wykonawca złoży oświadczenie o treści stanowiącej załącznik nr 2 specyfikacji. 2. Niezależnie od ust. 1, wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w dziale IV ust. 1 specyfikacji, wykonawca przedkłada zamawiającemu następujące (spośród i na podstawie wskazanych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) dokumenty: a) z zastrzeżeniem pkt b) niniejszego ustępu, aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), jeżeli przepisy prawa wymagają wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokument wystawiony z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, b) wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) niniejszego ustępu, przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), potwierdzających, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez niego działalności gospodarczej). Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. 3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w dziale IV ust. 4 specyfikacji wykonawca przedkłada zamawiającemu łącznie następujące dokumenty (spośród i na podstawie wskazanych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.): a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie, co najmniej jednej dostawy spektrometru, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy wraz z referencjami (pkt b). Oświadczenie należy złożyć według wzoru podanego na druku stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji. W wykazie wystarczające będzie wyszczególnienie jednego zamówienia - dostawy (zamówienia - dostawy rozumianej jako odrębnie zawartej umowy) o wartości nie mniejszej niż równowartość kwoty 80 000 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto). b) dokumenty potwierdzające, iż dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt a) niniejszego ustępu zostały wykonane należycie (dokumentami takimi mogą być referencje, protokoły odbioru oraz każdy innych dokument wystawiony przez odbiorcę wykonanej dostawy zawierający jego oświadczenie woli o wykonaniu dostawy należycie). Oświadczenie o należytym wykonaniu dostawy za odbiorcę złożyć może również jego pracownik lub inna osoba użytkująca z upoważnienia odbiorcy urządzenie objęte przedmiotem dostawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin udzielonej gwarancji jakości - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale Zamówień Publicznych ZUT, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, Budynek Jednostek Międzywydziałowych, IV piętro, pok. 404 - 407.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 11:00, miejsce: w Dziale Zamówień Publicznych ZUT, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, Budynek Jednostek Międzywydziałowych, IV piętro, pok. 404 - 407.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu. Dygestorium i sprzęt
- Utrzymanie gotowości ratownictwa specjalistycznego (SGR PSP) w Polsce - sprzęt specjalistyczny ratownictwa chemicznego
- Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów na potrzeby zarządzania kryzysowego w mieście Wąbrzeźno.
- ZP.118.2025 - Dostawa autonomicznego systemu do identyfikacji mikropróbek
- Dostawa Podręcznego spektrometru mas typu MX908 do detekcji i identyfikacji narkotyków, materiałów wybuchowych, broni chemicznej oraz toksycznych substancji przemysłowych
- Zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie zintegrowanego spektrometru umożliwiającego pomiary absorpcji przejściowej stanów elektronowych metodą nanosekundowej laserowej fotolizy błyskowej.
więcej: Spektrometry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





