eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzicePrzedmiotem zamówienia jest utrzymanie wymaganej czystości i higieny w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacjihali widowiskowo-sportowej oraz Wodnego Centrum Rekreacji w Świebodzicach. Sprzątanie przyziemia, klatek schodowych, magazynów, terenu przed wejście



Ogłoszenie z dnia 2007-11-14

Świebodzice: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie wymaganej czystości i higieny w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji: hali widowiskowo-sportowej oraz Wodnego Centrum Rekreacji w Świebodzicach. Sprzątanie przyziemia, klatek schodowych, magazynów, terenu przed wejściem do obiektu, hali widowiskowo - sportowej wraz z pomieszczeniami zaplecza, sprzątanie części administracyjnej OSiR Świebodzice; oraz pomieszczeń Wodnego Centrum Rekreacji
Numer ogłoszenia: 222046 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Mieszka Starego 6, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 074 6669620, fax 074 6669620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirswiebodzice.hb.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie wymaganej czystości i higieny w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji: hali widowiskowo-sportowej oraz Wodnego Centrum Rekreacji w Świebodzicach. Sprzątanie przyziemia, klatek schodowych, magazynów, terenu przed wejściem do obiektu, hali widowiskowo - sportowej wraz z pomieszczeniami zaplecza, sprzątanie części administracyjnej OSiR Świebodzice; oraz pomieszczeń Wodnego Centrum Rekreacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie wymaganej czystości i higieny w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji: hali widowiskowo-sportowej oraz Wodnego Centrum Rekreacji w Świebodzicach. Sprzątanie przyziemia, klatek schodowych, magazynów, terenu przed wejściem do obiektu, hali widowiskowo - sportowej wraz z pomieszczeniami zaplecza, sprzątanie części administracyjnej OSiR Świebodzice; oraz pomieszczeń Wodnego Centrum Rekreacji

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.00.00 - Specjalistyczne usługi czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.74.00.00 - Różne usługi czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium 3000 PLN (trzy tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia. 2. Dysponują sprzętem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się wykonaniem, co najmniej dwóch zadań w zakresie sprzątania i utrzymania czystości zbliżonych charakterem i wartością do zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania, z potwierdzeniem, że prace były wykonane należycie. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 30 tys. oraz posiadają na rachunku bankowym kwotę 30 tys. zł lub posiadają zdolność kredytową na kwotę 30 tys. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 prawa zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert stosownie do treści art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania lub mimo uzupełnienia podlegałaby odrzuceniu. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy. (wg załącznika nr 3 do SIWZ.) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska - równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (UWAGA: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz.1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne) 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił co najmniej 1 usługę świadczoną na rzecz podmiotów prowadzących tożsamą działalność z Zamawiającym w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (wg załącznika nr 4 do SIWZ.) 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca 9. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zbieżnej z niniejszym zamówieniem na kwotę minimum 30.000 zł. 10. Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków w kwocie 30.000 zł. lub zdolność kredytową na kwotę 30.000 zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.9.2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Ocena technologii wykonania usługi - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirswiebodzice.hb.pl/bip/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI 58 - 160 Świebodzice, ul. Mieszka Starego 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 10:00, miejsce: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI 58 - 160 Świebodzice, ul. Mieszka Starego 6 pok. 230 I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.