Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-17
Sosnowicz: Dostawa fabrycznie nowego pojazdu - mikrobusu, który w wersji standardowej jest pojazdem 9 miejscowym, przeznaczonym do przewozu niepełnosprawnych uczniów.
Numer ogłoszenia: 222023 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Sosnowicy , ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowicz, woj. lubelskie, tel. 0-82 5912152, fax. 0-82 5912152.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego pojazdu - mikrobusu, który w wersji standardowej jest pojazdem 9 miejscowym, przeznaczonym do przewozu niepełnosprawnych uczniów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego pojazdu - mikrobusu, który w wersji standardowej jest pojazdem 9 miejscowym, przeznaczonym do przewozu niepełnosprawnych uczniów. 1.oferowany przez dostawców pojazd nie może mieć gorszych parametrów i wyposażenia aniżeli wskazane poniżej: -Fabrycznie nowy, rok produkcji 2008, -Homologacja auta osobowego 9 miejscowego, -Rodzaj paliwa - olej napędowy, -Silnik o mocy nie mniej niż 100 KM, -Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności nie mniej niż 1890 cm3, -Lakier - czerwony, -Norma Euro 4, -Immoliliser, -Izolacja dźwiękowa-termiczna, -Autoalarm honorowany przez firmy ubezpieczeniowe, -Skrzynia biegów - manualna 5-biegowa, -Rozstaw osi minimum 3400 mm, -Wspomaganie układu kierowniczego, -Rodzaj napędu: napędzane 2 przednie koła jezdne. -Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera. -Drzwi boczne przesuwane z prawej strony. -Drzwi tylne dwuskrzydłowe z oknami z wewnętrzną klamką wyposażone w ograniczniki i blokadę położenia skrzydeł,. -ABS- system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, -EDS- elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego, -ASR- system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych poprzez zmniejszenie przekazywanego przez silnik zbyt dużego momentu obrotowego, -MSR- system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych podczas hamowania silnikiem, -ESP- elektroniczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania, -Okno przesuwane po lewej stronie przestrzeni pasażerskiej. -Klimatyzacja z manualną regulacją i dodatkowym ogrzewaniem kabiny pasażersko-ładunkowej. -Centralny zamek sterowany pilotem. -Koło zapasowe, pełnowymiarowe wraz z koszem, -Podłoga wyłożona wykładziną antypoślizgową, gładką, szczelną zapewniającą możliwość mycia środkami chemicznymi, -dywaniki gumowe w kabinie kierowcy, -pasy bezwładnościowe trzypunktowe (biodrowo-piersiowe) dla 9 osób z napinaczami, -tylna szyba ogrzewana z wycieraczką i spryskiwaczem, -Całe wnętrze wyłożone miękką tapicerką (nie czarną), -Hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu, -Ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej (drugi wymiennik ciepła z tyłu), -8 uchwytów do mocowania ładunku, -Zawieszenie przednie i tylne niezależne ze stabilizatorem, -Dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg, -Okres gwarancji mechanicznej (bez limitu kilometrów) - 24 miesiące, -Okres gwarancji na lakier -36 miesięcy, -Okres gwarancji na perforację nadwozia- 144 miesiące, -serwis gwarancyjny ma obejmować cały kraj, -Zabezpieczenie antykorozyjne wewnętrzne i zewnętrzne, -Uchwyty holownicze, -Szyby przyciemniane w przestrzeni pasażerskiej, -elektrycznie sterowane i ogrzewane lusterka, -elektryczne sterowanie szyb w kabinie kierowcy, -trzecie światło (stop), -dwa pojedyncze fotele w kabinie kierowcy (fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparciem odcinka lędźwiowego), -rolety przeciwsłoneczne w bocznych oknach, -Światło przeciwmgielne z tyłu, -elektryczna regulacja zasięgu reflektorów, -radio CD MP3 z instalacją i głośnikami (min. 2 głośniki z przodu i2 w części tylnej), -Układ kierowniczy ze wspomaganiem, regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach, -Zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy, -Stopień wejściowy boczny oświetlony, -Zabezpieczenie drzwi przed otwarciem od wewnątrz, -nadwozie w całości przeszklone wykonane ze szkła bezpiecznego, -Uchwyt ułatwiający wsiadanie przy drzwiach bocznych rozsuwanych, -komplet opon zimowych i letnich z felgami, -nakładka ochronna progu, Obrotomierz elektroniczny, -oświetlenie kabiny pasażerskiej niezależne, -gniazdo 12 V w kabinie, -zestaw nawigacji satelitarnej, -Halogeny przeciwmgielne, -wyjmowany i składany trzeci rząd siedzeń, -wyposażenie: apteczka, gaśnica, kamizelka odblaskowa, podnośnik, fartuchy przeciwbłotne na wszystkie koła, -Lusterko wsteczne wewnętrzne, -zagłówki z regulacją w kabinie kierowcy i przedziale pasażerskim, -oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu (symbolem: pojazd dla osób niepełnosprawnych),.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.60.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: a) wykonali co najmniej 3 dostawy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 90 000 zł, z podaniem daty, wartości i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że bank lub spółdzielcza kasa oszczędnościowo-kredytowa, w których wykonawcy posiadają rachunek, potwierdza wysokość posiadanych środków finansowych wykonawców lub zdolność kredytową wykonawców na łączną kwotę co najmniej 90 000 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 1)nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawo Zamówień publicznych opisanych w ust. 1 pkt. 1-4; 2) podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 3)wykonali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania , lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonani tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; 4)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 5)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia, o których mowa w ust. 3. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: -jest niezgodna z ustawą -jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia -zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny -wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 2.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3.1 pkt 1, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3.1 pkt 2 i 3. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. 2.3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Zgodnie art. 24 ust. 1 Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w celu: 1) potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, zamawiający żąda załączenia do oferty: a) formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załączony wzór; b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 oraz art., 24 ust. 1 i 2 Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych 3 dostaw w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością minimum 90000 zł, z podaniem ich wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3) potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na łączną kwotę co najmniej 90 000 zł, dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3a)informacji o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. 3.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3.3. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3.4. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być uwierzytelnione przez tłumacza przysięgłego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosnowica.bip.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sosnowica ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Zamawiający nie przewiduje dialogu konkurencyjnego.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje nagród dla wykonawców.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, Sekretariat (I piętro) pokój nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup pojazdu współfinansowany ze środków PFRON.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa samochodu osobowo-ciężarowego 5+1.
- Dostawa samochodu osobowego z napędem hybrydowym dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.
- Zakup samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim
- Zakup samochodu elektrycznego na potrzeby "Uzdrowisko Świnoujście" S.A."
- Dostawa samochodu osobowego-używanego o masie do 3,5 tony na potrzeby SPZOZ WSS nr 3 Rybniku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.