Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-17
Ujazd: Odbiór i utylizacja odpadów zagrażających środowisku, powstałych na skutek wichur i nawałnic z dnia 15.08.2008 roku
Numer ogłoszenia: 221995 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ujazd , ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd, woj. opolskie, tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, fax. 0-77 4637081.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i utylizacja odpadów zagrażających środowisku, powstałych na skutek wichur i nawałnic z dnia 15.08.2008 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usługi załadunku, transportu i utylizacji odpadów zagrażających środowisku z grupy 17 powstałych na skutek wichur i nawałnic w dniu 15 sierpnia 2008 roku spryzmowanych na terenie miejscowości: Nogowczyce, Zimna Wódka, Balcarzowice, Balcarzowice - Przedszkole, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności: - ustawą z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (jt. Dz. U. z 2007 r. nr 39 poz. 251 z późn. zm.), - ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27.04.2001 r. (jt. Dz. U. z 2008 r. nr 25 poz. 150). W razie potrzeby wykonawca w ramach realizacji zamówienia we własnym zakresie wykona niezbędne drogi dojazdowe i / lub place manewrowe. Szczegółową inwentaryzację objętości pryzm poszczególnych nasypów stanowią załączniki nr 1 - 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Po usunięciu odpadów, teren ich składowania należy zrekultywować, tj. doprowadzić do stanu pierwotnego poprzez założenie trawnika. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej terenów, na których zostały zgromadzone odpady..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.10.00 - 90.51.10.00 90.40.00.00 - 90.40.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 15 000,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania: 1. Uprawnienie do wykonywania działalności: Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 roku (jt. Dz. U. z 2007 r. nr 39 poz. 251 z późn. zm.), co należy udokumentować jak w pkt. IV. 1.3.3). 2. Sytuacja finansowa: a) wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi na sumę 500 000 zł, co winno jednoznacznie wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV. 1.3.10/ b) posiadać roczny obrót za ostatni rok obrotowy w zakresie wykonawstwa usług w wysokości 4 000 000 zł, potwierdzony jak w pkt. IV-1.3.9). 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań dotyczących wywozu i utylizacji odpadów, co należy udokumentować jak w pkt. IV 1.3.7). Jako zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający rozumie usługę wywiezienia i utylizacji odpadów w ilości co najmniej 7 000 t, 4. Potencjał sprzętowy: Wykonawca musi dysponować sprzętem budowlanym i środkami transportowymi niezbędnymi do wykonywania usług (robót). Wymagane jest posiadanie następujących narzędzi i urządzeń : ładowarki lub koparko - ładowarki /2 szt./, spycharki /1 szt./, samochody wywrotki o ładowności co najmniej 15 t /4 szt./, co należy udokumentować jak pkt IV 1.3.8). a mianowicie: 5. Ubezpieczenie: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 300 000,00 zł w okresie realizacji zamówienia, co winno wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV.1.3.11), przy czym dowodem posiadania ubezpieczenia będzie opłacona polisa. W przypadku, gdy posiadana polisa traci swą ważność przed zakończeniem realizacji zadania, wykonawca będzie zobowiązany do jej przedłużenia co najmniej na okres do końca realizacji zamówienia. - Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej specyfikacji jako wyłącznej podstawy przetargu. - Od uczestników oczekuje się starannego zapoznania się z dostarczoną specyfikacją istotnych warunków zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. - Zamawiający odrzuci oferty zgodnie z art. 89 i art. 90 ustawy Prawo zamówień publicznych, - Zamawiający dokona wykluczenia wykonawców zgodnie z treścią art. 24 ust 1 i 2 a w szczególności tych, którzy nie złożyli wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. IV.1. po uprzednim wyczerpaniu procedury określonej w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Oferty wykonawców, którzy zostali wykluczeni traktowane będą jako odrzucone. - Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część A specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 1.2. Dowód wpłacenia / wniesienia / wadium w wysokości 15 000 zł. 1.3. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej Wykonawcy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. na załączniku nr I. 3) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 roku (jt. Dz. U. z 2007 r. nr 39 poz. 251 z późn. zm.). 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem co najmniej 2 dokumentów (referencji) od poprzednich zamawiających (inwestorów) zgodnie z wymaganiami pkt. III.3, potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie na załączniku nr III. 8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, potwierdzający spełnianie warunku zgodnie z wymaganiami pkt. III.4 na załączniku nr II. 9) Bilans z rachunkiem zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, potwierdzający spełnianie warunku z pkt. III.2 b). 10) Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, oraz spełnianie warunku z pkt. III.2 a). Dokument jest aktualny, jeżeli został wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, potwierdzający spełnianie warunku zgodnie z wymaganiem pkt. III.5. 1.4. Zaparafowany przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy projekt umowy. 1.5.Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zamówienia z uwzględnieniem prac przygotowawczych, załadunku i wywozu odpadów z poszczególnych pryzm, który będzie stanowił podstawę do wystawiania faktur częściowych, zawierający zestawienie kosztów elementów usług, bez podatku VAT. UWAGI: - dokumenty z pkt. 1.3.1) - 1.3.10), mogą być przedstawione w formie oryginałów albo czytelnych kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, - złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń zagrożone jest karą pozbawienia wolności (art. 297 ustawy z dnia 6.06.1997 roku - Kodeks Karny (Dz. U. z 1997 roku, nr 88, poz. 553 z późn. zm.) i zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujazd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ujeździe, ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd pokój nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ujeździe, ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd pokój nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI UJAZD
więcej: przetargi UJAZD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
- Remont instalacji węzła cieplnego w budynku Centrum Nauki Kopernik.
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Giżycku
- Likwidacja dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Drohiczyn
- "Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (popiołu) w podziale na cztery części"
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Olsztynie
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.