eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargModernizacja nawierzchni chodników i ulic miejskich w Nowym Targu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Nowy Targ: Modernizacja nawierzchni chodników i ulic miejskich w Nowym Targu.
Numer ogłoszenia: 221968 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ , ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, faks 018 2662312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja nawierzchni chodników i ulic miejskich w Nowym Targu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni chodników i ulic miejskich w Nowym Targu: 1/ część I zamówienia - modernizacja nawierzchni jezdni ul. Szpitalnej od ul. Kowaniec do ul. Słonecznej, na długości 128m oraz chodników (nowa nawierzchnia z kostki betonowej + krawężniki i obrzeża), 2/ część II zamówienia - modernizacja nawierzchni parkingu na pl. Evry o wym. 33,40 x 32,40m, (nowa nawierzchnia jezdni i miejsc postojowych z kostki betonowej + krawężniki i obrzeża), 3/ część III zamówienia - modernizacja nawierzchni ulicy os. Bór na odcinku o długości 138m od ul. Ludźmierskiej, z wykonaniem utwardzonego pobocza na długości ok. 70m, 4/ część IV zamówienia - modernizacja nawierzchni ulicy bocznej od ul. Kowaniec działka ewidencyjna numer 9055/2 na odcinku o długości 75m od skrzyżowania z drogą działka ewidencyjna numer 9088 wraz z istniejącym odwodnieniem, 5/ część V zamówienia - modernizacja nawierzchni chodnika wzdłuż budynku ul. Szaflarska 140 na długości ok. 100m, (nowa nawierzchnia z kostki betonowej + krawężniki i obrzeża), 6/ część VI zamówienia - modernizacja nawierzchni jezdni ul. Zielonej od ul. Kowaniec na odcinku o długości 317m. . 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej, 2/ wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia kosztorysowe, 3/ podane w ofercie ceny jednostkowe zawierają również koszt wykonania wszystkich czynności, wynikających z technologii wykonania danej operacji, niezbędnych do jej realizacji. 4/ wykonawca zaprojektuje i zatwierdzi zmianę organizacji ruchu na czas robót oraz wykona i zamontuje odpowiednie oznakowanie. 5/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac. 6/ wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji prac norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego i ruchu poniesie Wykonawca. 7/ wykonawca zobowiązany jest do zawarcia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, 8/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca, 9/wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy prac, 10/ wywóz i składowanie gruzu zabezpiecza wykonawca we własnym zakresie, 11/ wykonawca zapewni bezpieczne warunki na placu budowy i w jego otoczeniu. 12/ wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty, i wbudowane materiały, 13/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych dotyczących przedmiotu zamówienia na łączną kwotę co najmniej 350 000,00 zł (dotyczy części I zamówienia), 250 000,00 zł (dotyczy II części zamówienia), 150 000,00 zł (dotyczy III części zamówienia), 50 000,00 zł (dotyczy IV części zamówienia), 100 000,00 zł (dotyczy V części zamówienia), 250 000,00 zł (dotyczy VI części zamówienia), jeżeli wykonawca składa ofertę na kilka części zobowiązany jest udokumentować zrealizowanie robót budowlanych dotyczących przedmiotu zamówienia na łączną kwotę wynikającą z sumy tych części oraz wykazać że przynajmniej dwie z tych robót (bez względu na ile części składa wykonawca ofertę) zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać możliwość zakupu mieszanki mineralno - asfaltowej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia lub posiadać wytwórnię masy bitumicznej mającą możliwość produkcji mieszanki mineralno asfaltowej - (dotyczy części 1,3, 4 i 6 zamówienia),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca powinien wykazać przy realizacji niniejszego zamówienia osoby z uprawnieniami bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale XVII ust. 6 pkt 3 SIWZ, oraz inny dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty umożliwiający identyfikację i zgodność podpisu na ofercie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z art. 144 ustawy zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: 1/ zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie - na pisemny wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody, 2/ ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu. 3/ zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy na pisemny, udokumentowany wniosek wykonawcy w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a/ wstrzymanie robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, b/ działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w należyty sposób.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ pok. 221 lub za zaliczeniem pocztwoym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2011 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ Sekretriat Burmistrza pok 101 I p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawcy którzy nie udowodnią nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 ustawy będą wykluczeni z udziału w postępowaniu. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się również wykonawców którzy podlegają również wykluczeniu na postawie art. 24 ust 2 ustawy zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SIWZ. 5. Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Finansowanie projektu/programu ze środków Unii Europejskiej - nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I zamówienia - modernizacja nawierzchni jezdni ul. Szpitalnej od ul. Kowaniec do ul. Słonecznej, na długości 128m oraz chodników (nowa nawierzchnia z kostki betonowej + krawężniki i obrzeża),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja nawierzchni jezdni ul. Szpitalnej od ul. Kowaniec do ul. Słonecznej, na długości 128m oraz chodników (nowa nawierzchnia z kostki betonowej + krawężniki i obrzeża),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II zamówienia - modernizacja nawierzchni parkingu na pl. Evry o wym. 33,40 x 32,40m, (nowa nawierzchnia jezdni i miejsc postojowych z kostki betonowej + krawężniki i obrzeża),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja nawierzchni parkingu na pl. Evry o wym. 33,40 x 32,40m, (nowa nawierzchnia jezdni i miejsc postojowych z kostki betonowej + krawężniki i obrzeża),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III zamówienia - modernizacja nawierzchni ulicy os. Bór na odcinku o długości 138m od ul. Ludźmierskiej, z wykonaniem utwardzonego pobocza na długości ok. 70m,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja nawierzchni ulicy os. Bór na odcinku o długości 138m od ul. Ludźmierskiej, z wykonaniem utwardzonego pobocza na długości ok. 70m,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część IV zamówienia - modernizacja nawierzchni ulicy bocznej od ul. Kowaniec działka ewidencyjna numer 9055/2 na odcinku o długości 75m od skrzyżowania z drogą działka ewidencyjna numer 9088 wraz z istniejącym odwodnieniem,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja nawierzchni ulicy bocznej od ul. Kowaniec działka ewidencyjna numer 9055/2 na odcinku o długości 75m od skrzyżowania z drogą działka ewidencyjna numer 9088 wraz z istniejącym odwodnieniem,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część V zamówienia - modernizacja nawierzchni chodnika wzdłuż budynku ul. Szaflarska 140 na długości ok. 100m, (nowa nawierzchnia z kostki betonowej + krawężniki i obrzeża),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja nawierzchni chodnika wzdłuż budynku ul. Szaflarska 140 na długości ok. 100m, (nowa nawierzchnia z kostki betonowej + krawężniki i obrzeża),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część VI zamówienia - modernizacja nawierzchni jezdni ul. Zielonej od ul. Kowaniec na odcinku o długości 317m. ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja nawierzchni jezdni ul. Zielonej od ul. Kowaniec na odcinku o długości 317m. ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.