eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPrzetarg nieograniczony ZP/PN/7/2011 Usługa świadczenia dostępu do sieci internet

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-18

Gdańsk: Przetarg nieograniczony ZP/PN/7/2011 Usługa świadczenia dostępu do sieci internet
Numer ogłoszenia: 221931 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego , ul. Targ Rakowy 5/6, 80-806 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3019618, faks 058 3019618.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbpg.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony ZP/PN/7/2011 Usługa świadczenia dostępu do sieci internet.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa podłączenia do sieci Internet i świadczenie usług dostępu do tej sieci poprzez własne stałe łącza (wraz z urządzeniami sieciowymi), wskazanym punktom dostępu tj. w: A. budynku głównym WiMBP w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6. B. niżej wymienionych filiach bibliotecznych usytuowanych na terenie Gdańska: 1) Filia Nr 1 Gdańsk - Wrzeszcz ul. Grunwaldzka 44 - umowa do 31.01.2012 r. (likwidacja placówki) 2) Filia Nr 2 Gdańsk - Oliwa ul. Opata Jacka Rybińskiego 9 3) Filia Nr 6 Gdańsk - Zaspa ul. Pilotów 3B 4) Filia Nr 7 Gdańsk - Wrzeszcz ul. Lelewela 21 5) Filia Nr 8 Gdańsk - Wrzeszcz ul. Sychty 20 - umowa do 31.01.2012 r. (likwidacja placówki) 6) Filia Nr 9 Gdańsk - Przymorze ul. Jagiellońska 8 7) Filia Nr 65 Filia Gdańska - Gdańsk ul. Mariacka 42 8) Filia Nr 11 Gdańsk - Przymorze ul. Czerwony Dwór 21 9) Filia Nr 13 Gdańsk ul. Igielnicka 5 10) Filia Nr 14 Gdańsk - Przymorze ul. Opolska 3 11) Filia Nr 16 Gdańsk - Brzeźno ul. Dworska 27 12) Filia Nr 18 Gdańsk - Wrzeszcz ul. Manifestu Połanieckiego 32/34 13) Filia Nr 19 Gdańsk - Chełm ul. Dragana 26 14) Filia Nr 21 Gdańsk - Wrzeszcz ul. Waryńskiego 45 - umowa do 31.01.2012 r. (likwidacja placówki) 15) Filia Nr 22 Gdańsk - Przymorze ul. Piastowska 90 16) Filia Nr 25 Gdańsk ul. Świętego Ducha 111/113 17) Filia Nr 26 Gdańsk - Żabianka ul. Gospody 3B 18) Filia Nr 29 i BOI Gdańsk - Przymorze ul. Obrońców Wybrzeża 2 19) Filia Nr 33 Gdańsk - Orunia ul. Diamentowa 10 20) Filia Nr 41 Gdańsk - Nowy Port ul. Marynarki Polskiej 15 21) Filia Nr 43 Gdańsk ul. Angielska Grobla 8/10 22) Filia Nr 44 Gdańsk - Morena ul. Wyrobka 5 23) Filia Nr 48 Gdańsk - Sobieszewo ul. Turystyczna 3 24) Filia Nr 50 Gdańsk - Suchanino ul. Paderewskiego 11 25) Filia Nr 57 Gdańsk - Przeróbka ul. Kryniczna 20 26) Filia Nr 60 Gdańsk - Przymorze ul. Czerwony Dwór 21 27) Filia Nr 62 Gdańsk - Niedźwiednik ul. Podkarpacka 1 28) Filia Nr 63 Gdańsk - Stogi ul. Stryjewskiego 29 29) Biblioteka Składowa Gdańsk ul. Zakopiańska 29. C. Biblioteka MANHATTAN - Gdańsk Wrzeszcz ul. Grunwaldzka 82 - umowa od 01.01.2012 (nowa placówka)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuścił możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający ograniczył wartość zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówień uzupełniających jest usługa świadczenia dostępu do sieci internet.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) zmiany stawki podatku VAT, w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT, b) przedmiotu zamówienia w niezbędnym zakresie, nie prowadzącym jednak do zwiększenia jego wielkości lub zakresu i pod warunkiem, że będą one korzystne dla zamawiającego, o ile będzie to konieczne z uwagi na nieprzewidziane okoliczności na które wykonawca nie miał wpływu, c) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, d) terminu wykonania, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, e) podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, f) zmiany osób upoważnionych do stałego kontaktu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wbpg.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego, 80-806 Gdańsk, Targ Rakowy 5/6, pok. 319 lub 321..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka i Miejska biblioteka Publiczna, 80-806 Gdańsk, Targ Rakowy 5/6, pok. 319..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa świadczenia dostępu do sieci internet Zadanie A..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A dotyczące Budynku Głównego, Gdańsk, Targ Rakowy 5/6, umowa od 1 października 2011 r. do 30 września 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa świadczenia dostępu do sieci internet dla Zadania B..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie B dotyczące 29 filii + BOI, umowa od 1pażdziernika 2011 do 30 września 2013 r. tj.: 1. Filia Nr 1 Gdańsk - Wrzeszcz ul. Grunwaldzka 44 - umowa do 31.01.2012 r. (likwidacja placówki) 2. Filia Nr 2 Gdańsk - Oliwa ul. Opata Jacka Rybińskiego 9 3. Filia Nr 6 Gdańsk - Zaspa ul. Pilotów 3B 4. Filia Nr 7 Gdańsk - Wrzeszcz ul. Lelewela 21 5. Filia Nr 8 Gdańsk - Wrzeszcz ul. Sychty 20 - umowa do 31.01.2012 r.(likwidacja placówki) 6. Filia Nr 9 Gdańsk - Przymorze ul. Jagiellońska 8 7. Filia Nr 65 Filia Gdańska - Gdańsk ul. Mariacka 42 8. Filia Nr 11 Gdańsk - Przymorze ul. Czerwony Dwór 21 9. Filia Nr 13 Gdańsk ul. Igielnicka 5 10. Filia Nr 14 Gdańsk - Przymorze ul. Opolska 3 11. Filia Nr 16 Gdańsk - Brzeźno ul. Dworska 27 12. Filia Nr 18 Gdańsk - Wrzeszcz ul. Manifestu Połanieckiego 32/34 13. Filia Nr 19 Gdańsk - Chełm ul. Dragana 26 14. Filia Nr 21 Gdańsk - Wrzeszcz ul. Waryńskiego 45 - umowa do 31.01.2012 r. (likwidacja placówki) 15. Filia Nr 22 Gdańsk - Przymorze ul. Piastowska 90 16. Filia Nr 25 Gdańsk ul. Świętego Ducha 111/113 17. Filia Nr 26 Gdańsk - Żabianka ul. Gospody 3B 18. Filia Nr 29 i BOI Gdańsk - Przymorze ul. Obrońców Wybrzeża 2 19. Filia Nr 33 Gdańsk - Orunia ul. Diamentowa 10 20. Filia Nr 41 Gdańsk - Nowy Port ul. Marynarki Polskiej 15 21. Filia Nr 43 Gdańsk ul. Angielska Grobla 8/10 22. Filia Nr 44 Gdańsk - Morena ul. Wyrobka 5 23. Filia Nr 48 Gdańsk - Sobieszewo ul. Turystyczna 3 24. Filia Nr 50 Gdańsk - Suchanino ul. Paderewskiego 11 25. Filia Nr 57 Gdańsk - Przeróbka ul. Kryniczna 20 26. Filia Nr 60 Gdańsk - Przymorze ul. Czerwony Dwór 21 27. Filia Nr 62 Gdańsk - Niedźwiednik ul. Podkarpacka 1 28. Filia Nr 63 Gdańsk - Stogi ul. Stryjewskiego 29 29. Biblioteka Składowa Gdańsk ul. Zakopiańska 29. Z wyjątkiem trzech likwidowanych filii: Filii Nr 1 Gdańsk-Wrzeszcz, ul. Grunwaldzka 44, Filii nr 8 Gdańsk, ul. Sychty 20, Filii Nr 21 Gdańsk-Wrzeszcz, ul. Waryńskiego 45, gdzie umowa zostanie zawarta na okres od 1 października 2011 r. do 31 stycznia 2012r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa świadczenia dostępu do sieci internet na Zadanie C..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie C Biblioteka MANHATTAN - Gdańsk Wrzeszcz ul. Grunwaldzka 82 (nowa placówka) - umowa od 1 stycznia 2012 r. do 30 września 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.