eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Dostawa kompletnego zadaszenia setradowego składanego o konstrukcji aluminiowej przeznaczonego do wielokrotnego montażu wraz ze zintegrowanym z nim systemem oświetlenia estradowego



Ogłoszenie z dnia 2008-09-17

Głogów: Dostawa kompletnego zadaszenia setradowego składanego o konstrukcji aluminiowej przeznaczonego do wielokrotnego montażu wraz ze zintegrowanym z nim systemem oświetlenia estradowego
Numer ogłoszenia: 221880 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kompletnego zadaszenia setradowego składanego o konstrukcji aluminiowej przeznaczonego do wielokrotnego montażu wraz ze zintegrowanym z nim systemem oświetlenia estradowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletnego zadaszenia estradowego składanego o konstrukcji aluminiowej do wielokrotnego montażu wraz ze zintegrowanym z nim systemem oświetlenia estradowego. Wymagania dotyczące zadaszenia są następujące: . zadaszenie ma służyć do osłonięcia sceny o wymiarach 12 x 10 m (szer. x głęb.), . aluminiowa konstrukcja kratownicowa, . żaden element zadaszenia nie powinien być dłuższy niż 3 m, . połączenia kratownic wykonane na szybkozłącza np. klinowo - stożkowe, umożliwiające łatwy, szybki montaż oraz zapewniające dużą wytrzymałość, . konstrukcja zadaszenia wykonana w postaci prostokątnej ramy o wymiarach zewnętrznych 12 x 10 m (z dokładnością ?20 mm), . wymagany minimalny prześwit pod konstrukcją zadaszenia 7 m, . kopuła zadaszenia z przodu, w środku i z tyłu wykonana z płaskich dźwigarów w kształcie użebrowanego trójkąta o długości podstawy 12 m, . głównymi elementami nośnymi zadaszenia są rama o wymiarach 10 x 12 m wykonana z kratownic aluminiowych, przestrzennych, o czterech rurach nośnych, . kratownica przednia i tylna wykonane w rozstawie co najmniej 34 cm /mierzonym w osiach/, . kratownice spawane są metodą TIG z rur aluminiowych, a kwalifikacje zakładu w zakresie wykonywania konstrukcji spawanych potwierdzone są Świadectwem Kwalifikacyjnym Instytutu Spawalnictwa, . elementy stalowe konstrukcji zadaszenia (okucia, bolce, sworznie) a także podstawy słupów zabezpieczone są przed korozją poprzez cynkowanie galwaniczne lub malowanie proszkowe, . konstrukcja dachu maksymalnie powinna ułatwić odpływ wody deszczowej, . górna rama kratownicowa zadaszenia jest przystosowana do mocowania oświetlenia i innego osprzętu elektrycznego, . pokrycie zadaszenia wykonać z plandeki posiadającej wymagane atesty oraz ciężar właściwy około 650 g/m2, kolor niebieski lub granatowy, . cała kopuła zadaszenia podnoszona na wciągarkach zawieszonych na słupach - dla wciągarek konieczne oznaczenia CE, . słupy powinny zawierać elementy umożliwiające kładzenie do montażu oraz być posadowione na podstawach wyposażonych w koła i podpory regulowane, . plandeka powinna być gęsto podparta - odległość pomiędzy krokwiami zadaszenia nie większa niż 1,2 m a pomiędzy płatwami nie większa niż 1,8 m, . słupy nośne zadaszenia powinny być usytuowane na zewnątrz ramy nośnej to znaczy, że odległość pomiędzy słupami nie może być mniejsza niż 12 m, . konstrukcja dachu ma umożliwiać zawieszenia oświetlenia do 1000 kg, przy czym obciążalność belek przedniej i tylnej powinna być min. 1,5 razy większa od obciążalności belek bocznych, . w komplecie zadaszenia muszą się znajdować osłony boczne wykonane z siatki plandekowej i tylna, wykonana z plandeki, przy czym koniecznie należy zachować pionowość oraz zamocować osłony u góry do kratownicy a w dolnej części do sceny, kolor osłon taki sam jak plandeki zadaszenia, . w komplecie muszą się znajdować także wszystkie elementy połączeniowe, napinacze i nosidła do plandek i osłon, narzędzia montażowe itp. Wszystkie te elementy należy zapakować w skrzynkach narzędziowych. . zadaszenie musi być objęte gwarancją przez okres 24 m-cy od momentu jego przekazania i 10 -letnim serwisem pogwarancyjnym. . do oferty należy dołączyć rysunek konstrukcji zadaszenia zawierające główne wymiary, umożliwiający Zamawiającemu ocenę zgodności konstrukcji z wymaganiami zawartymi w SIWZ, a także katalogi lub ilustracje służące do oceny estetyki zadaszenia . czas montażu i demontażu zadaszenia - do 4 godzin przy udziale maksymalnie czterech osób UWAGA ! Wymagane jest przeszkolenie osób wyznaczonych przez zamawiającego do montażu i demontażu zadaszenia 2. Wymagania dotyczące systemu oświetlenia są następujące: 1. reflektor PAR 64 long wraz z pełnym okablowaniem 24szt 2. Ramka 24szt 3. Żarówki 50szt 4. Hak aluminiowy do 30 kg 24szt 5. Linka zabezpieczająca reflektor 24 szt 6. Filtry do reflektorów PAR 50szt 7. Walizka na filtry 1szt 8. Pokrowce na reflektory PAR 64 long (4 refl) 6szt 9. Stroboskop +/- 2 kW 1szt 10. Wytwornica dymu o mocy nie mniejszej niż 1500 Wat 1szt 11. Płyn do wytwornicy 15 l 12. Sterownik (mixer) do świateł DMX 24- kanałowy i więcej, (z pełnym okablowaniem ze złączami) 1szt 13. nastawnia tyrystorowa do świateł (6 kanałów) 4szt 14. Skrzynia tansportowa na mixer 1szt 15. Skrzynia transportowa na kółkach na nastawnię 1szt 16. Skrzynka zasilająca 3-faz. 1szt 17. kabel zasilający 5 x 10mm2 ogumowany 30mb 3. Wymagania dotyczące schodów dostawnych dostosowanych do istniejącej sceny są następujące: - schody powinny być rozsuwane, - przeznaczone do wielokrotnego montażu, - zakres regulacji wysokości 0,9-1,6 m, - stopnie pokryte warstwą antypoślizgową, - szerokość schodów 1m, - poręcz stalowa z jednej strony z możliwością regulacji długości, wysokość poręczy 1,1 m, - aluminiowa konstrukcja schodów, - schody jednym końcem mają być mocowane do krawędzi sceny za pomocą uchwytów, drugim końcem swobodnie mają się opierać na podłożu, - schody poprzez odpowiednią konstrukcje nośną mają umożliwić swobodne rozsuwanie w zakresie odpowiednim do zakresu regulacji sceny, - w dolnej części schodów muszą znajdować się stopki aretowane umożliwiające dokładne wyregulowanie wysokości, - maksymalny ciężar schodów wraz z poręczami nie powinien przekraczać 85 kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.20.00.00 - 44.20.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł / słownie: trzy tysiące złotych/

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków : 1. Potwierdzenie warunku, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udokumentować poprzez : § złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Potwierdzenie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić: . Sporządzonym i załączonym do oferty wykazem wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi że dostawy te zostały wykonane należycie. W tym zakresie wykonawca winien udokumentować wykonanie w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonanie co najmniej dwóch dostaw zadaszenia estradowego o podobnych parametrach jakich wymaga zamawiajacy Zamawiający żąda załączenia do ofert dokumentów wystawionych przez inwestorów potwierdzających, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie. 3. Potwierdzenie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić: Sporządzonym i załączonym do oferty wykazem osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4. Potwierdzenie warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić: 1. Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiający żąda polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2. Posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 150.000,-zł lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 150.000,- zł . 5. Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. III Podwykonawcy 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 2. Zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia będzie wymagała pisemnej zgody Zamawiającego. 3. Zamawiający dokona wypłaty wynagrodzenia wykonawcy dopiero po uzyskaniu od niego pisemnego oświadczenia podwykonawcy o zrealizowaniu względem niego płatności przez Wykonawcę oraz dowodu uregulowania tych należności (w przypadku gdy Wykonawca wykaże podwykonawców). 4. Brak wskazania w ofercie przyszłego podwykonawcy oraz zakresu wykonywanego przez niego zadania skutkować będzie niemożliwością późniejszego ubiegania się wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy czy ustalenie zakresu powierzonych mu czynności. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy zał. Nr 1 2. Dowód wniesienia wadium 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. Art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. zał. Nr 2 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5. Wykaz wykonanych dostaw potwierdzających doświadczenie zawodowe Wykonawcy zał. Nr 3 6. Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe Wykonawcy 7. Wykaz osób i podmiotów uczestniczących w wykonaniu zamówienia zał. Nr 4 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia OC 9. Wykaz podwykonawców zał. Nr 5 10 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 150.000,- zł. lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 150.000,- zł. wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głogowie Rynek 10 67-200 Głogów Referat zamówień Publicznych - III piętro pokój 314.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Głogowie Rynek 10 67-200 Głogów Referat zamówień Publicznych - III piętro pokój 314.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.