Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-02-08
Ogłoszenie nr 22185 - 2017 z dnia 2017-02-08 r.
Łódź: ZAKUP I DOSTAWY W CZĘŚCIACH SUROWIC, ODCZYNNIKÓW, SZKŁA LABORATORYJNEGO ORAZ MATERIAŁÓW LABORATORYJNYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
47296702100000, ul.
ul. Siewna
,
94250
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
042 6116660, 6339972, e-mail
wi-lodz@piorin.gov.pl, faks
426 338 389.
Adres strony internetowej (URL): www.piorin.gov.pl/lodz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.piorin.gov.pl/lodz
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.piorin.gov.pl/lodz
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
kurierem, osobiście lub za pomocą operatora pocztowego
Adres:
WIORiN w Łodzi 94-250 Łódź, ul. Siewna 13a
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWY W CZĘŚCIACH SUROWIC, ODCZYNNIKÓW, SZKŁA LABORATORYJNEGO ORAZ MATERIAŁÓW LABORATORYJNYCH
Numer referencyjny: WAD.272.1.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa w roku 2017 materiałów laboratoryjnych w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 2 a, b, c i d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej w dalszej części SIWZ) pogrupowanych w czterech pakietach obejmujących odpowiednio: Pakiet I - surowice wykorzystywane do prowadzenia testów różnicujących (złącznik 2a). Pakiet II - organiczne i nieorganiczne odczynniki chemiczne (złącznik 2b). Pakiet III - szkło laboratoryjne (złącznik 2c). Pakiet IV - drobny sprzęt laboratoryjny (złącznik 2d). (CPV 24.30.00.00-7, 33.69.63.00-8, 19.52.0000-7, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7) 2) Odczynniki nieorganiczne muszą być chemicznie czyste i spełniać warunek cz.d.a. (czyste do analiz). Odczynniki będące przedmiotem postępowania (nieorganiczne i organiczne) powinny być zaopatrzone w karty charakterystyki ze scenariuszem narażenia oraz świadectwa jakości. Wszystkie instrukcje i zakresy stosowania artykułów na etapie realizacji dostaw muszą być przetłumaczone na język polski. Surowice i inne odczynniki, dla których wymagana jest niska temperatura przechowywania i transportu powinny dotrzeć do Zamawiającego maksymalnie w ciągu trzech dni od daty wysłania oraz powinny być pakowane w pojemniki wyłożone wkładami utrzymującymi niską temperaturę. Surowice, odczynniki i antybiotyki powinny mieć okres przydatności do użycia wynoszący: a/ co najmniej 11 miesięcy od momentu dostawy do odbiorcy dla odczynników o 12 miesięcznym okresie przydatności do użycia) b/ co najmniej 22 miesiące od momentu dostawy do odbiorcy dla odczynników o 24 miesięcznym okresie przydatności do użycia) c/ najmniej 33 miesiące od momentu dostawy do odbiorcy dla odczynników o 36 miesięcznym okresie przydatności do użycia). Surowice i odczynniki powinny być dostarczane do odbiorcy wraz z certyfikatem potwierdzającym jakość z określeniem daty ważności, kartą charakterystyki oraz instrukcją stosowania w języku. 3) W stosunku do surowic i odczynników wyspecyfikowanych w Pakiecie nr I oraz Pakiecie nr II załącznika nr 2b do SIWZ i opatrzonych numerami katalogowymi oraz nazwami producentów Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę Wykonawcy, który przedłoży zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, ze szczególnym uwzględnieniem, że oferowane surowice i odczynniki zapewniają uzyskiwanie wiarygodnych i powtarzalnych wyników badań przy ich stosowaniu w ramach metodyk Centralnego Laboratorium Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Toruniu opracowanych w oparciu, o obowiązujące w UE oraz przez EPPO standardy wymagające stosowania odczynników chemicznych wysokiej jakości oraz, że ich stosowanie nie będzie powodować konieczności optymalizacji metod badawczych lub, że oferowane surowice i odczynniki zostały zwalidowane i zatwierdzone do użytku w laboratoriach kraju / ów UE, a otrzymywane wyniki z zastosowaniem oferowanych surowic i odczynników będą uznawane przez organizacje ochrony roślin w tych krajach za wiarygodne. Wszelkie ryzyko oraz wszystkie koszty ewentualnych ekspertyz związane z udowodnieniem "równoważności" spoczywa na Wykonawcy. UWAGA: Brak zaświadczenia stwierdzającego równoważność oferowanych surowic i odczynników oraz zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. Pod pojęciem równoważności w odniesieniu do Pakietu nr III "Szkło laboratoryjne" w pozycjach 2,3, 4, 5 umieszczono zapis "ROTH lub równoważne", co oznacza, że szkiełka muszą być wysokiej jakości gwarantującej pełną przeźroczystość, brak smug zabrudzeń i jakichkolwiek zanieczyszczeń powodujących sklejanie się ich w opakowaniu. W pozycji 22,23 Pakietu IV umieszczono zapis "SARSTEDT lub równoważne" tzn., że kubki i pasujące do nich wieka powinny być wykonane z polistyrolu, białe, o wytrzymałości na zgniatanie nie mniejszej niż podane przykładowo. Pozycja 29 Pakiet IV - Zamawiający wymaga aby wyspecyfikowane ręczniki papierowe posiadały chłonność nie mniejszą niż podane przykładowo. 4) W przypadku Pakietu IV "Drobny sprzęt laboratoryjny" nazwę producenta podano w pozycjach dotyczących zakupu elementów składowych aparatury konkretnej firmy będącej na wyposażeniu laboratorium. 5) Wykonawca odbierze od Zamawiającego opakowania po odczynnikach chemicznych dostarczonych Zamawiającemu. Wykonawca dokona odbioru opakowań, o których mowa dwukrotnie w ciągu roku na podstawie dokumentu zawierającego zestawienia pustych opakowań do zwrotu, sporządzonego przez Kierownika Laboratorium Wojewódzkiego (LW) w Sieradzu. Miejscem odbioru odpadów będzie LW w Sieradzu, ul. POW 29. 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zakupu większej ilości artykułów wyspecyfikowanych w pakiecie/pakietach do 20% wartości zamówienia podstawowego, w zależności od zapotrzebowania wynikającego z trudnych do przewidzenia okoliczności. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie prawa opcji, nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
II.5) Główny kod CPV: 24.30.00.00 - Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne
Dodatkowe kody CPV:33696300-8, 19520000-7, 33793000-5, 33192500-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/11/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, o ile wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ), że na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG) , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Oryginalnych ulotek producenta, katalogów, dokumentacji technicznej w języku polskim potwierdzającej wymagane parametry zamawianego przedmiotu zamówienia - w zakresie niezbędnym do oceny parametrów bezwzględnie wymaganych (nie ocenianych).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)B/ formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ), C/ pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej. D/ inne - w stosunku do odczynników i surowic karty charakterystyki ze scenariuszem narażenia wraz ze świadectwami jakości oraz zaświadczenia stwierdzające równoważność oferowanych surowic i odczynników - jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 20 |
termin realizacji reklamacji | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa: surowice wykorzystywane do prowadzenia testów różnicujących
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Surowice i inne odczynniki, dla których wymagana jest niska temperatura przechowywania
i transportu powinny dotrzeć do Zamawiającego maksymalnie w ciągu trzech dni od daty wysłania oraz powinny być pakowane w pojemniki wyłożone wkładami utrzymującymi niską temperaturę.
Surowice, odczynniki i antybiotyki powinny mieć okres przydatności do użycia wynoszący:
a/ co najmniej 11 miesięcy od momentu dostawy do odbiorcy dla odczynników o 12
miesięcznym okresie przydatności do użycia)
b/ co najmniej 22 miesiące od momentu dostawy do odbiorcy dla odczynników o 24
miesięcznym okresie przydatności do użycia)
c/ najmniej 33 miesiące od momentu dostawy do odbiorcy dla odczynników o 36
miesięcznym okresie przydatności do użycia).
Surowice i odczynniki powinny być dostarczane do odbiorcy wraz z certyfikatem potwierdzającym jakość z określeniem daty ważności, kartą charakterystyki oraz instrukcją stosowania w języku.
3) W stosunku do surowic i odczynników wyspecyfikowanych w Pakiecie nr I oraz Pakiecie nr II załącznika nr 2b do SIWZ i opatrzonych numerami katalogowymi oraz nazwami producentów Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę Wykonawcy, który przedłoży zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, ze szczególnym uwzględnieniem, że oferowane surowice i odczynniki zapewniają uzyskiwanie wiarygodnych
i powtarzalnych wyników badań przy ich stosowaniu w ramach metodyk Centralnego Laboratorium Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Toruniu opracowanych w oparciu,
o obowiązujące w UE oraz przez EPPO standardy wymagające stosowania odczynników chemicznych wysokiej jakości oraz, że ich stosowanie nie będzie powodować konieczności optymalizacji metod badawczych lub, że oferowane surowice i odczynniki zostały zwalidowane
i zatwierdzone do użytku w laboratoriach kraju / ów UE, a otrzymywane wyniki z zastosowaniem oferowanych surowic i odczynników będą uznawane przez organizacje ochrony roślin w tych krajach za wiarygodne. Wszelkie ryzyko oraz wszystkie koszty ewentualnych ekspertyz związane z udowodnieniem "równoważności" spoczywa na Wykonawcy.
UWAGA: Brak zaświadczenia stwierdzającego równoważność oferowanych surowic
i odczynników oraz zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego
z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 20 |
termin realizacji reklamacji | 20 |
Część nr: II
Nazwa: organiczne i nieorganiczne odczynniki chemiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odczynniki nieorganiczne muszą być chemicznie czyste i spełniać warunek cz.d.a. (czyste do analiz). Odczynniki będące przedmiotem postępowania (nieorganiczne i organiczne) powinny być zaopatrzone w karty charakterystyki ze scenariuszem narażenia oraz świadectwa jakości. Wszystkie instrukcje i zakresy stosowania artykułów na etapie realizacji dostaw muszą być przetłumaczone na język polski.
Surowice i inne odczynniki, dla których wymagana jest niska temperatura przechowywania
i transportu powinny dotrzeć do Zamawiającego maksymalnie w ciągu trzech dni od daty wysłania oraz powinny być pakowane w pojemniki wyłożone wkładami utrzymującymi niską temperaturę.
Surowice, odczynniki i antybiotyki powinny mieć okres przydatności do użycia wynoszący:
a/ co najmniej 11 miesięcy od momentu dostawy do odbiorcy dla odczynników o 12
miesięcznym okresie przydatności do użycia)
b/ co najmniej 22 miesiące od momentu dostawy do odbiorcy dla odczynników o 24
miesięcznym okresie przydatności do użycia)
c/ najmniej 33 miesiące od momentu dostawy do odbiorcy dla odczynników o 36
miesięcznym okresie przydatności do użycia).
Surowice i odczynniki powinny być dostarczane do odbiorcy wraz z certyfikatem potwierdzającym jakość z określeniem daty ważności, kartą charakterystyki oraz instrukcją stosowania w języku.
3) W stosunku do surowic i odczynników wyspecyfikowanych w Pakiecie nr I oraz Pakiecie nr II załącznika nr 2b do SIWZ i opatrzonych numerami katalogowymi oraz nazwami producentów Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę Wykonawcy, który przedłoży zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, ze szczególnym uwzględnieniem, że oferowane surowice i odczynniki zapewniają uzyskiwanie wiarygodnych
i powtarzalnych wyników badań przy ich stosowaniu w ramach metodyk Centralnego Laboratorium Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Toruniu opracowanych w oparciu,
o obowiązujące w UE oraz przez EPPO standardy wymagające stosowania odczynników chemicznych wysokiej jakości oraz, że ich stosowanie nie będzie powodować konieczności optymalizacji metod badawczych lub, że oferowane surowice i odczynniki zostały zwalidowane
i zatwierdzone do użytku w laboratoriach kraju / ów UE, a otrzymywane wyniki z zastosowaniem oferowanych surowic i odczynników będą uznawane przez organizacje ochrony roślin w tych krajach za wiarygodne. Wszelkie ryzyko oraz wszystkie koszty ewentualnych ekspertyz związane z udowodnieniem "równoważności" spoczywa na Wykonawcy.
UWAGA: Brak zaświadczenia stwierdzającego równoważność oferowanych surowic
i odczynników oraz zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego
z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36696300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 20 |
termin realizacji reklamacji | 20 |
Część nr: III
Nazwa: szkło laboratoryjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pod pojęciem równoważności w odniesieniu do Pakietu nr III "Szkło laboratoryjne"
w pozycjach 2,3, 4, 5 umieszczono zapis "ROTH lub równoważne", co oznacza, że szkiełka muszą być wysokiej jakości gwarantującej pełną przeźroczystość, brak smug zabrudzeń i jakichkolwiek zanieczyszczeń powodujących sklejanie się ich w opakowaniu
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33793000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 20 |
termin realizacji reklamacji | 20 |
Część nr: IV
Nazwa: Drobny sprzęt laboratoryjny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W pozycji 22,23 Pakietu IV umieszczono zapis "SARSTEDT lub równoważne" tzn.,
że kubki i pasujące do nich wieka powinny być wykonane z polistyrolu, białe, o wytrzymałości
na zgniatanie nie mniejszej niż podane przykładowo. Pozycja 29 Pakiet IV - Zamawiający wymaga aby wyspecyfikowane ręczniki papierowe posiadały chłonność nie mniejszą niż podane przykładowo.
4) W przypadku Pakietu IV "Drobny sprzęt laboratoryjny" nazwę producenta podano
w pozycjach dotyczących zakupu elementów składowych aparatury konkretnej firmy będącej na wyposażeniu laboratorium.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19520000-7, 33192500-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 20 |
termin realizacji reklamacji | 20 |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup mebli (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - dwie części)
- Dostawa mebli biurowych w ramach programu "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2".
- "Wynajem sali szkoleniowej i świadczenie usługi restauracyjnej na terenie miasta Łodzi"
- Przeprowadzenie szkolenia "Barber od podstaw"
- Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej w prasie drukowanej płatnej oraz w serwisach internetowych w okresie 6 miesięcy
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.